Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان شمالی حجت الاسلام و المسلمین یعقوبی در خطبه های امروز نماز جمعه بجنورد، پیاده روی اربعین را اوج ارادت مردم و مسلمانان به سالار شهیدان عنوان کرد.
امام جمعه بجنورد در بخش دیگری از خطبه ها، استفاده از ظرفیت نخبگان را برای پیشرفت جامعه ضروری دانست.
این خبر در حال تکمیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: نماز جمعه بجنورد خراسان شمالی یعقوبی میرجاوه نماینده ولی فقیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۴۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزیده ای از خطبه های نماز جمعه شهرهای آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  خطیبان نماز جمعه شهرهای استان در سخنان خود ضمن تاکید بر جایگاه ارزشمند کارگران در پویایی اقتصاد کشور از مسئولان خواستند مشکلات این قشر اثرگذار را برطرف کرده و امنیت شغلی و روانی آنها را تامین کنند.

ایشان همچنین با اشاره به سالروز شهادت استاد شهید مطهری و روز معلم، این شغل را شغل انبیا و هدف آن را تربیت انسان ها تشریح و ضمن تاکید بر نقش معلمان و اهمیت آموزش و پرورش در ساختن جامعه ای هدفمند، پویا و بانشاط تقویت برنامه های درسی در مدارس بر مبنای آموزه های دین مبین اسلام را مورد تاکید قرار دادند.

ائمه جمعه شهرهای استان جنایات رژیم غاصب صهیونیستی را در نوار غزه محکوم کردند و حرکت های اعتراضی در سراسر دنیا را نشانگر انزجار جهانیان از اقدامات ضد بشری این رژیم جعلی معرفی کردند.

تجلیل و قدردانی از پاسخ قاطع ایران به جنایات این رژیم در به شهادت رساندن سرداران سپاه در دمشق  از دیگر مباحث مطرح در نماز جمعه شهرها بود.

ایشان همچنین ضمن تشریح اهداف اجرای طرح نور برای مقابله با هنجارشکنان و لزوم رعایت عفاف و حجاب در جامعه بانوان مسلمان را به رعایت عفاف در جامعه دعوت کردند.

دیگر خبرها

  • تاکید امامان جمعه استان بر رفع مشکلات جامعه کارگری
  • گزیده ای از خطبه های نماز جمعه شهرهای آذربایجان غربی
  • پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در بجنورد به مقصد «بش‌قارداش» برگزار شد
  • گزیده خطبه های نماز جمعه یاسوج
  • خطبه های نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 
  • نماز جمعه سنندج
  • فیلم| پیاده‌روی خانوادگی با طعم بی‌تدبیری / مردم در گِل ماندند
  • پیاده روی همگانی مردم بجنورد به مناسبت هفته سلامت
  • ترمیم حرم‌ مطهر ائمه تعظیم شعائر اسلامی است
  • پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در بجنورد به مقصد «بش‌قارداش»