Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی از بی‌برنامگی دولت که منجر به تلاطمات اقتصادی در کشور شده است انتقاد کرد و گفت: دولت باید برای تلاطم ارز، اقتصاد و دوری از اقتصاد نفتی برنامه داشته باشد. ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۰ استانها مرکزی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی دقایقی پیش در خطبه‌های نمازجمعه اراک که در مصلی بیت‌المقدس اراک درحال برگزاری است با اشاره به ضرورت فاصله از وابستگی نفتی در کشور اظهار داشت: باید تلاش کنیم تا به سمت فاصله از اقتصاد نفتی و دلار حرکت کنیم تا درصورت بروز مشکل کشور دچار تلاطم و بحران نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مقام معظم رهبری در سال‌های اخیر بر موضوع الگوی ایرانی و اسلامی تاکیدات بسیاری فرمودندکه این موضوع الگوی موفق و موثر برای 50 سال کشور قلمداد می‌شود بنابراین اساتید حوزه و دانشگاه و نخبگان نظرات و پیشنهادات خود را به مجمع تشخیص مصلحت نظام، شورای عالی انقلاب فرهنگی برای تکیل برنامه‌ها در راستای راهبردهای اجرایی این الگوی ایرانی و اسلامی مطرح کنند.

دری نجف‌آبادی تصریح کرد: این برنامه الگوی موفقی در حوزه‌های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی خواهد بود که در صورت تدوین دولت‌ها در قالب یک برنامه واحد حرکت خواهند کرد و از چه کنم دور می‌شود چراکه این چه کنم چه کنم دولت‌ها، ملت را نیز به چه کنم انداخته است.

امام جمعه اراک بر ضرورت وجود برنامه در مسیر حرکتی دولت گفت: دولت باید برنامه دقیق داشته باشد که متاسفانه نداشتن برنامه از سوی دولت کشور را با مشکلات ارزی و تلاطم ارزی روبرو کرد که بارها هم تذکر دادیم نامه هم دادیم چراکه باید دولت باید برنامه داشته باشد و حداقل کالاهای اساسی مردم برای شش ماه هم شده ثابت بماند.

وی ادامه داد: پذیرفتنی نیست یک روز این تلاطم در بازار ارز باشد، یک روز در بازار خودرو و باید با یک برنامه جلوی این برنامه‌ها گرفته شود و همه کمک دهند و کشور وارد روزمرگی نشود.

در حال بروزرسانی...

انتهای پیام/ن

R41371/P1361/S6,73/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۴۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران جوان بمان (جمعیت) در البرز معرفی می شود

به گزارش خبرنگار مهر، هفدهمین یکشنبه‌های الگونمایی این بار در البرز با هدف معرفی الگوی «مواسات مادرانه» در این استان برگزار می‌شود.

معرفی اقدامات شاخص و ابتکارات میدانی از جمله برنامه‌های یک شنبه‌های الگونمایی است.

این نشست با حضور زینب عاشری برای معرفی الگوی «مواسات مادرانه» از البرز ساعت ۲۰ روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت برگزار می‌شود.

علاقه مندان می‌تواند از طریق لینک مجازی https://www.skyroom.online/ch/saman2/setadekhatam در این برنامه حضور داشته باشند.


کد خبر 6096681

دیگر خبرها

  • ایران جوان بمان (جمعیت) در البرز معرفی می شود
  • محمودزاده: رقبای قالیباف به دولت نزدیک هستند
  • جعفرزاده ایمن‌آبادی: هر کسی به جز قالیباف رئیس مجلس‬⁩ شود کشور شفاف‌تر اداره می‌شود
  • وزارت رفاه: تا هفته آینده، برنامه دولت برای نحوه تداوم طرح کالابرگ اعلام می‌شود
  • رقبای قالیباف به دولت نزدیک هستند؛ مجلس در زمینه چای دبش و پتروشیمی باختر کوتاهی کرد
  • آحاد جامعه باید در فرآیند تولید تمام حوزه ها سهیم باشند
  • اعتراضات دانشجویان در آمریکا تحول بسیار عظیم جهانی است
  • مشارکت مردمی و تامین امنیت خاطر در سرمایه‌گذاری‌ها در دستور کار دولت
  • لزوم توجه دولت به مشارکت و امنیت خاطر مردم در سرمایه‌ گذاری‌ ها
  • انتقاد آیت‌الله مدرسی از مشروب‌خوری برخی پزشکان در فارس