Web Analytics Made Easy - Statcounter


رئیس مرکز تائید صلاحیت سازمان استاندارد گفت: تولیدکنندگان ما که در جبهه مقدم مقابله با ترفندهای استکبار هستند رعایت استاندارد و ارتقای کیفیت را عامل اصلی در جلب مشتری و فضای رقابتی ملی و جهانی خود می‌دانند.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، خاکی فیروز در مراسم تجلیل از واحدهای برتر استاندارد در استان اردبیل اظهار کرد: توجه به کیفیت رفتارهای اجتماعی بسیار مهم و ارزشمند است به طوری که ما باید در شرایط کنونی این کیفیت را مورد دقت و توجه قرار دهیم که عده‌ای خارج از روال معمول با خرید ارز در کشور نوساناتی را در بازار رقم زدند که این کار آنها در حقیقت بزرگترین لطمه و صدمه را به تولیدکننده در تامین مواداولیه وارد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطرنشان کرد: تولیدکنندگان ما با رعایت نشان استاندارد و شاخص‌های کیفیت در سنگر مقدم مبارزه با دشمنان این ملت و انقلاب هستند به طوری که هر یک از این سرمایه‌گذاران صدها نفر را مشغول کار کرده و زمینه توانمندی اقتصادی آنها را فراهم کرده‌اند.
رئیس مرکز تائید صلاحیت سازمان استاندارد گفت: همه ما باید به عنوان سفیران حمایت از این تولیدکنندگان مانع از برخی بداخلاقی‌ها و‌ بی‌انصافی‌ها در جامعه باشیم تا تولیدکنندگان ما با علاقه فراوان بتوانند در عرصه تولید حضور پیدا کنند.
خاکی فیروز توجه به عناصر نظم و قاعده کیفیت را در تولید در عرصه کار و تلاش و تحول اقتصادی یادآور شد و بیان کرد: زنان و مردان متعهد استان اردبیل در سنگر کار و مجاهدت بیش از سایرین نقش‌آفرینی کرده و موفق شدند تا تعهد ایمانی، دینی و قلبی خود را نشان دهند.
وی تصریح کرد: با توجه به اینکه تولیدکنندگان ما در سنگر مقدم جهاد قرار دارند ما وظیفه حمایت از این واحدها را در ارائه نشان استاندارد به آنها داریم به طوری که در این راستا در استان اردبیل فعالیت‌های خوبی نیز انجام شده است.
رئیس مرکز تائید صلاحیت سازمان استاندارد با بیان اینکه کیفیت حاصل یک نگرش متعالی و ترویج روح تفکر جمعی است، اظهار کرد: در این عرصه باید در کنار اخلاق‌مداری رعایت مولفه‌های دیگر نیز مورد دقت قرار گیرند که در این بین استاندارد تولید محصولات و اندازه‌گیری صحیح در این زمینه می‌تواند فضای کار و رقابت سالم را به خوبی مهیا کند.
خاکی فیروز ادامه داد: بعد از گذر از انقلاب اول صنعتی در دنیا که در حقیقت عبور از زندگی کشاورزی به سمت شهرنشینی و جوامع صنعتی بود انقلاب صنعتی دوم و سوم در دهه‌های اخیر اتفاق افتاد به طوری که امروز آثار آن را می‌توانیم در تنوع تولید محصولات الکترونیکی نظیر لپ‌تاپ‌ها، موبایل‌ها و وسایل ارتباط جمعی مشاهده کنیم.
وی گفت: از سال 2011 بشر کنونی پا به عرصه انقلاب چهارم صنعتی گذاشت به طوری که در شرایط کنونی سخن از تولید هوش مصنوعی و رباط‌های انسان‌نماست که قطعا در بالا رفتن کیفیت تولید و تنوع‌بخشی به آن بسیار موثر خواهد بود. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استاندارد زنان سرمایه گذاران شهرنشینی لپ تاپ راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۴۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصرف نمک و شکر در ایران ۴ برابر استاندارد جهانی

معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اعلام اینکه مصرف نمک و شکر در ایران چهار برابر استاندارد جهانی است بر ضرورت کاهش مصرف آن‌ها تاکید کرد.

به گزارش وبدا، حسین فرشیدی در آیین آغاز به کار سلامت شهر در بوستان لاله تهران، گفت: مصرف شکر در ایران سه و نیم برابر نرخ جهانی و مصرف نمک ما ۴ برابر جهان است که باید این روند اصلاح شود.

وی با بیان این که فقط با یک اندیشه، ذهن و فکر مثبت می‌توانیم حال خوب بسازیم، افزود: داشتن تغذیه و فعالیت بدنی مناسب و مصرف انرژی ناشی از آن و دوری از استرس می‌تواند سلامت ما را تضمین کند.

فرشیدی با اشاره به این که مردم وزارت بهداشت را با دارو، درمان و بیمارستان می‌شناسند، اظهار داشت: ما در حوزه بهداشت به دنبال افراد سالم هستیم که بیمار نشوند. برنامه‌هایی که می‌تواند ما را سالم نگه دارد اجرای آن سخت است.

وی به برخی عادت‌های غلط غذایی و مضرات این عادات اشاره کرد و گفت: مصرف شکر در ایران سه و نیم برابر نرخ جهانی و مصرف نمک ما ۴ برابر جهان است که باید این روند اصلاح شود.

معاون بهداشت وزارت بهداشت با بیان اینکه در یک دهه گذشته و خصوصا در دو‌سال اخیر اقداماتی برای اصلاح مصرف قند و نمک شده با برنامه‌های فرهنگی انجام شده است، گفت: ترویج استفاده از نان کامل یعنی نان سبوس دار در دستور کار قرار دارد. این نان دیابت، سرطان و فشار خون را کاهش می‌دهد. اکنون هزار و ۸۰۰ نانوایی در کشور نان کامل طبخ می‌کنند و امیدواریم استفاده از این نان ترویج بیشتری پیدا کند.

مدیر کل سلامت شهرداری تهران نیز در این مراسم گفت: به خود می‌بالیم که بتوانیم خدمات مورد نیاز مردم را در هفته سلامت در ۱۲۳ نقطه ارائه کنیم.

حمید صاحل افزود: در سال جاری برای همه اقشار مختلف جامعه از سوی شهرداری برنامه خاص تدارک دیده شده است و هیچ گروه و قشر جمعیتی نیست که از برنامه‌های تدارک دیده شده بی نصیب بماند.

گفتنی است نمایشگاه هفته سلامت با شعار حال خوب ساختنی است در فضایی به وسعت ۵ هزار متر مربع و ۸۰ غرفه از ساعت ۱۷ تا ۲۲ پذیرای بازدید کنندگان است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تولید نوشت‌افزار ایرانی با کاغذ ایرانی
  • قیمت نجومی کاکائو؛ شکلات از دسترس خارج شد!
  • شکلات از دسترس خارج شد!
  • مصرف نمک و شکر در ایران ۴ برابر استاندارد جهانی
  • جلوگیری از خروج ارز با متصل شدن به زنجیره بین المللی استاندارد
  • فرصت سوزی ممنوع! /نوآوری و خلاقیت، کلید فتح بازار‌های جهانی است
  • نوآوری و خلاقیت، لازمه پیشرفت صنعت پتروشیمی در بازارهای جهانی
  • مصرف نمک و شکر در کشور چند برابر استاندارد جهانی است
  • بزرگترین تولیدکنندگان برق آبی در دنیا
  • خوراکی محبوب بچه‌های ایران از دسترس خارج شد