Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@08:01:49 GMT

مملکتی که ولایت فقیه دارد بن بست ندارد

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۳۴۸۵۳

مملکتی که ولایت فقیه دارد بن بست ندارد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین علی نعمت زاده امام جمعه مرند،در خطبه های نماز جمعه این هفته مرند در حسینیه امام خمینی(ره) بر ضرورت تقویت وحدت در کشور تاکید کرد و اظهار داشت: شیطنت دشمنان نباید موجب سستی و اختلاف داخلی شود دشمن به دنبال یک روزنه و اختلاف درونی بین مردم و مسئولین است.

امام جمعه مرند ادامه داد: هزینه های زیادی داده ایم اما داشته های فراوانی نیز داشته ایم که باید بر آن شکرگذار بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین با اشاره به حماسه پیاده روی اربعین عنوان کرد: بعد از هزار و ۳۸۰ سال، مردم و شیعیان همچنان نام و یاد حضرت سیدالشهدا را زنده نگه داشته اند و با حضور در پیاده روی اربعین، قدرت شیعه را به تصویر می کشند.

امام جمعه مرند «لبیک یا حسین(ع)» را شعار مشترک شیعیان در پیاده روی اربعین دانست و افزود: قدرت بی بدیل شیعه و ولایت در دنیا به رخ دشمنان اسلام کشیده می شود و امیدواریم این همایش بی نظیر و بزرگ بشری با سلامت و تحقق اهداف برگزار شود.

حجت الاسلام والمسلمین نعمت زاده در ادامه با اشاره به ابلاغ سند جامع تمدن نوین اسلامی در افق ۵۰ ساله از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: این سند، نشانه تثبیت نظام اسلامی است و ما مطمئن هستیم نه تنها ترامپ و آل سعود، بلکه بزرگ تر از آن ها نیز در خاک مدفون خواهند شد و انقلاب اسلامی به حیات خود ادامه خواهد داد.

وی تصریح کرد: همراهی ملت و نظریه پردازی و برنامه ریزی مسئولین مربوطه و نخبگان کشور، در عملی شدن بیانات رهبر انقلاب اسلامی و سند تمدن نوین اسلامی موثر است.

امام جمعه مرند در بخش دیگری با اشاره به سالروز انعقاد قرارداد گلستان اذعان داشت: این قرارداد مایه ننگ ملت ایران شد، اما در ۸ سال دفاع مقدس، مردم و رزمندگان انقلاب اسلامی با هدایت امام خمینی(ره) اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک میهن به دست دشمن بیفتد.

حجت الاسلام والمسلمین نعمت زاده با محکوم کردن توطئه های اخیر دشمنان در اهواز و میرجاوه ادامه داد: در هر برهه ای که مردم با محوریت رهبر انقلاب اسلامی و ولایت فقیه حرکت کنند، به پیروزی خواهند رسید.

وی با اشاره به اینکه مملکتی که ولایت فقیه دارد بن بست ندارد، تاکید کرد: دولت و مجلس و قوه قضاییه و حاکمیت باید عزت در طراز ملت را حفظ کنند و ملت نیز نباید به اختلافات دامن بزنند، بلکه تحت مدیریت مقام معظم رهبری ۴۰ امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن بگیرند.

امام جمعه مرند خاطرنشان کرد: دشمنان مانند توطئه های گذشته شکست خواهد خورد به شرطی که مسئولین جدی عمل کنند و مردم گوش به فرمان ولایت فقیه باشند.

حجت الاسلام والمسلمین نعمت زاده با اشاره به حادثه کشته شدن خبرنگار معترض عربستان عنوان کرد: حقوق بشر کجاست؟ چرا دولتمردان آمریکا و سعودی به دنبال پاک کردن این ننگ هستند؟ اما قطعا آمریکا در پنهان کردن این مساله ذلیل خواهند شد.

امام جمعه مرند در بخش دیگری با اشاره به اینکه اسلام دین عمل است، اظهار داشت: مشخصه مکتب اهل بیت(ع) عمل کردن به دستورات دین اسلام است که فلاح و رستگاری را به دنبال دارد.

وی افزود: بیان ذکر الهی، انسان را از اعمال حرام دور نگه می دارد، بندگی خداوند تکلیف نیست بلکه شرافت است.

گفتنی است، حجت الاسلام والمسلمین وحدت مشهوری مسئول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان آذربایجان شرقی نیز در نماز جمعه این هفته مرند شرکت داشت.

لازم به ذکر است، در بین الصلاتین نیز از حاج عباس عابدینی کشاورز نمونه و حاج شکرالله فضل الهی تولید کننده شهرستان مرند تجلیل شد.

کد خبر 4434719

منبع: مهر

کلیدواژه: اربعین حسینی مرند ولایت فقیه اربعین ۹۷ اربعین 97 اربعین حسینی گرگان کرمانشاه بوشهر مشهد یاسوج خبرگزاری مهر شهرکرد شیراز خرم آباد مرز مهران مراسم تودیع و معارفه مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۴۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار زیاد النخاله با امام خامنه‌ای

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، آقای «زیاد النَخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و هیئت همراه، عصر امروز پنج‌شنبه با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.

خبر تکمیل می‌شود...

 

دیگر خبرها

  • جایگاه هنر و ادب در نظم نوین جهانی برای جمهوری اسلامی بسیار اساسی است
  • دیدار زیاد النخاله با امام خامنه‌ای
  • روحانیون و ائمه جماعات ورامین با آیت الله محمودی نماینده ولی فقیه دیدار کردند
  • راهپیمایی جمعه‌های خشم فردا در فارس
  • مراسم راهپیمایی جمعه‌های خشم در فارس برگزار می‌شود
  • جزئیات برگزاری مراسم شب‌های قدر در اردبیل اعلام شد
  • اطلاعیه دفتر امام جمعه اردبیل در خصوص برنامه شب‌های قدر
  •  دیدار نوروزی رئیس و هیئت‌رئیسه دانشگاه ارومیه با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه
  • دیدار نوروزی مسئولان اجرای استان با امام جمعه اردبیل
  • گستردن سفره‌های افطاری علوی در شهرستان مرند