Web Analytics Made Easy - Statcounter

قرعه‌کشی مرحله یک‌شانزدهم نهایی رقابت‌های فوتبال جام حذفی اسپانیا برگزار شد و تیم‌های مدعی رئال مادرید، بارسلونا و اتلتیکومادرید حریفان خود را شناختند. ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۱ ورزشی فوتبال جهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، قرعه‌کشی مرحله یک‌شانزدهم نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال اسپانیا موسوم به کوپا دل‌ری امروز (جمعه) برگزار شد و 32 تیم حاضر در این مرحله حریفان خود را شناختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در یکی از بازی‌های این مرحله رئال مادرید باید در دو دیدار رفت و برگشت مقابل تیم گمنام «ملیا» قرار بگیرد. ملیا  هم اکنون در گروه چهارم لیگ دسته سوم اسپانیا حضور دارد.

در دیگر بازی این مرحله تیم فوتبال بارسلونا، پرافتخارترین تیم جام حذفی رو در روی «کالچرال لئونزا» تیم دیگری از دسته سوم که البته در گروه اول حضور دارد، قرار خواهد گرفت.

قرعه‌کشی کامل دیدارهای مرحله یک‌شانزدهم نهایی به شرح زیر است:

* کالچرال لئونزا - بارسلونا
* اِبرو - والنسیا
* سنت آندرئو - اتلتیکومادرید
* ملیا - رئال مادرید
* ویانوونسه - سویا
* راسینگ سانتاندر - بتیس
* آلمریا - ویارئال
* مایورکا - وایادولید
* کادیز - اسپانیول
* اسپورتینگ گیخون - ایبار
* لوگو - لوانته
* کوردوبا - ختافه
* اتلتیک بیلبائو - هوئسکا
* آلاوس - خیرونا
* لگانس - رایو وایکانو
* سلتاویگو - سوسیه‌داد

انتهای پیام/

R1351/P1015135/S3,1410/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۴۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدال مجازی تراکتور و سپاهان!

دو باشگاه تراکتور و سپاهان ۵ روز مانده به بازی معوقه هفته شانزدهم، جدالی مجازی به راه انداخته‌اند.

به گزارش ایسنا، تراکتور و سپاهان در جریان دیدار معوقه هفته شانزدهم لیگ‌برتر، چهارشنبه هفته پیش‌رو به میزبانی ورزشگاه یادگارامام (ره) به مصاف هم خواهند رفت.

مدیران ۲ تیم درحالی که ۵ روز به این تقابل حساس مانده واکنش‌های تندی‌وتیزی علیه هم داشته‌اند. از تهدید سپاهانی‌ها برای عدم حضور در زمین تا پاسخ سریع‌السیر تبریزی‌ها.

همه چیز از مصاحبه مدیر سپاهان شروع شد؛ جایی که رضا فتاحی درباره این بازی گفت: " در صورت تکرار اتفاقات فصل گذشته در ورزشگاه یادگار امام سپاهانی‌ها وارد زمین نخواهند شد."

رضا کرمانشاهی، مدیر اجرایی تراکتور با به اشتراک گذاری یک متن در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی به صحبت‌های مدیر سپاهان واکنش نشان داد و در ادامه جدال مجازی تراکتور و سپاهان، مدیران روابط‌عمومی سپاهان و تراکتور به هم توپیدند و حسابی از خجالت هم درآمدند.

این اتفاقات درحالی رخ داد که پیش از این فدراسیون فوتبال خواستار عدم صدور هرگونه بیانیه، اظهار نظر، جوی سازی و... پیش از مسابقات شده بود.

در حساسیت بی‌بدیل تقابل تراکتور و سپاهان شکی‌ نیست، اما به نظر می‌رسد فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و متولیان برگزاری مسابقات ضمن اجرای قانون، باید به شدت با چنین جوسازی‌ها برخورد کنند.

جدال‌های لفظی تا بدین لحظه جز ضرر، آورده‌ای برای فوتبال نداشته‌اند؛ اتفاقاتی که کم‌کم اکثر باشگاه‌ها را در بر گرفته و باید دید تا چه زمانی قرار است قبل از بازی‌های حساس باشگاه‌ها، علیه هم موضع بگیرند و جدال مجازی داشته باشند.

درحالی که شاهد افزایش کیفیت فوتبال چه از لحاظ فنی و چه زیرساختی، در قاره آسیا از شرق تا غرب هستیم؛ حدوداً نیم‌قرن از آخرین قهرمانی‌مان در قاره کهن می‌گذرد و ما در حسرت قهرمانی، اندر خم کوچه‌های تنگ فوتبال داخلی‌مان هستیم که همواره حواشی‌اش به متن می‌چربد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جدال مجازی تراکتور و سپاهان!
  • چه بازیکنانی بیشترین بازی را کنار کریستیانو رونالدو داشته‌اند؟
  • صعود اندریک با موشک، سقوط گابی‌گل به قعر!‏
  • سعید مهری: طرفدار رئال مادرید هستم و با بارسلونا مشکل دارم / فیلم
  • بدن متفاوت و کاملاً ورزیده مسوت اوزیل در ۳۵ سالگی / عکس
  • بازیکن رئال مادرید و اتهام ارتباط با داعش
  • چه‌کسی بیش از همه هم‌بازی رونالدو بوده است!
  • عکس| جذاب مثل پیراهن چهارم رئال مادرید
  • اورلین شوامنی: تونی کروس یکی از بهترین هافبک‌های تاریخ فوتبال است
  • تنیس روی میز جوانان لبنان؛ صعود فرجی به مرحله حذفی با طعم صدرنشینی