Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ حجت‌الاسلام سید مجتبی میردامادی گفت: مجلسی ها بدانند که بر دریای خون جوانان به مجلس رفته‌اند و شخصیت های بنیادی انقلاب که در راس مجلس هستند مراقب باشند زیرا رای مردم به نمایندگان رای آنها به اسلام است.
خطیب جمعه اصفهان افزود: امروز در کشور مشکلات زیادی است اما با در پیش گرفتن راه خداوند و تقوا بهشت برایمان تضمین و لازم است خود را در راه خدا تجهیز کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام سید مجتبی میردامادی گفت: رهبر معظم انقلاب مدتی پیش به صراحت اعلام کردند که مواد و اجزایی که مشکلاتی دارند و یا مبهم هستند را نمایندگان تصویب نکنند و از موارد مشکوک پرهیز کنند.
خطیب جمعه اصفهان افزود: دوستی با آمریکا عاقبت خوشی ندارد چرا که دوستی با شیطان است.
امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به طرح جامع رهبر معظم انقلاب برای اعتلای تمدن و پیشرفت گفت: امید است که دست‌اندرکاران این طرح را با قوت پیش ببرند.
حجت الاسلام سید مجتبی میردامادی به ادارات دولتی وارگان ها هم توصیه کرد به امور مردم رسیدگی کنید چرا که اگر شما امروز پشت میزی قرار گرفته‌اید مرهون مجاهدت همین مردم بوده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: اصفهان خبرگزاری صدا و سیما نماز جمعه دوستی با شیطان اعتلای تمدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۴۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری راهپیمایی جمعه خشم، ۳۱ فروردین در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات‌اسلامی لرستان ضمن تبریک پیروزی دلاورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنبیه رژیم منحوس صهیونیستی به ملت شریف ایران و سایر کشور‌های منطقه، گفت: در ادامه حمایت‌های مردم ایران اسلامی از مردم مظلوم و مقتدر غزه و همچنین به شکرانه عملیات غرور آفرین وعده صادق، جمعه این هفته ۳۱ فروردین بعد از اقامه نماز جمعه در سراسر استان راهپیمایی حمایتی از اقتدار نیرو‌های مسلح و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی برگزار خواهد شد.
حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی افزود: این مراسم پس از اقامه نماز جمعه در همه شهرستان‌ها و بخش‌های تابعه استان برگزار می‌شود و مسیر راهپیمایی در شهرستان خرم‌آباد از مصلی الغدیر، خیابان انقلاب اسلامی تا مقابل بیمارستان شهدای عشایر خواهد بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • عملیات «وعده صادق» مردم را دلگرم کرد
  • مجلس نظارت در حوزه ورزش را بیشتر کند
  • اقدام مشروع سپاه پاسخ به اسراییل و حامیانش بود
  • رئیسی: هر تعرضی به خاک ایران پاسخی پشیمان‌کننده در پی دارد
  • راهپیمایی همبستگی با مردم غزه فردا در هرمزگان برگزار می‌شود
  • راهپیمایی جمعه خشم در همه شهر‌های لرستان برگزار می‌شود
  • برگزاری تظاهرات حمایت از سپاه بعد از نماز جمعه
  • برگزاری راهپیمایی جمعه خشم، ۳۱ فروردین در لرستان
  • مجتبی ذوالنوری: کسانی که حجاب غیرکاملی دارند، داغ و درفش نمی‌شوند
  • مجتبی ذوالنوری: کسانی که حجاب غیرکاملی دارند، داغ و درفش نمی‌شوند /با سلبریتی‌ها و هنجارشکن های متعمد برخورد تند می شود