Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه یزد با اشاره به فرمایشات دو روز پیش رهبر معظم انقلاب اسلامی  در جمع نخبگان گفت: همه مسئولان و مردم باید به صورت ویژه در فرمایشات چند وقت اخیر رهبر معظم انقلاب  دقت کنند.

وی افزود: همه مدیران در رده‌های مختلف باید این فرمایشات را در تمام فعالیت‌های خود به‌کار گیرند و با عمل به سفارشات معظم‌له زمینه برطرف کردن مشکلات کشور و پیشرفت را فراهم کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد بر ضرورت توجه به نخبگان در مشاغل و مدیریت‌های میانی که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب هم بود تاکید کرد و افزود: مسئولان باید به مسائل مهم و روزمره جامعه اهمیت قائل شوند و از ظرفیت نخبگان در این موارد به درستی بهره‌گیری کنند.

آیت الله ناصری یزدی با اشاره به اینکه در حال حاضر کشور ما در دو عرصه مواد اولیه و قطعات در صنایع با مشکل روبه‌رو است گفت: در این دو حوزه نخبگان باید تمام تلاش خود را به‌کار گیرند و مسئولان هم از آنها حمایت‌های لازم را به صورت کامل انجام دهند تا تمام قطعات و مواد اولیه مورد نیاز را در کشور تولید کنند.

امام جمعه یزد با بیان اینکه چرخه صنعت و اقتصاد به وسیله این اقدام راه می‌افتد افزود: باید لیست واردات گمرک مورد بررسی قرار گیرد و هر آنچه که در کشور تولید نمی‌شود را تولید کنیم و آنچه هم خودمان توان تولید داریم را دیگر وارد نکنیم.

وی با بیان اینکه عرصه دومی که باید به آن توجه داشته باشیم بحث فرهنگ است گفت: دشمن در کنار خیانت‌ها و توطئه‌های اقتصادی که انجام می‌دهد، شیطنت‌های فرهنگی خود را ادامه می‌دهد و سعی بر از بین بردن دین و اعتقادات و ارزش‌ها در بین مردم دارد.

امام جمعه یزد به نقش مردم در شرایط سخت اقتصادی اشاره کرد و افزود: مردم هم باید به فکر یکدیگر باشند و در این شرایط اقدام به احتکار و خرید کالاهای بیش از حد مورد نیاز خود نکنند و اجازه دهند اجناس موجود در بازار به تمام افراد جامعه برسد و جامعه با کمبود در ارتباط با محصولی روبه‌رو نشود.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد خطاب به وزیر آموزش و پرورش گفت: برنامه‌ای که برای سند تحول بنیادین وجود دارد را اجرایی کنید و فرزندان ایران را در مدارس به گونه‌ای تربیت کنید که دین، اخلاق و فرهنگ در میان آنها بی‌ارزش جلوه نکند.

آیت الله ناصری یزدی افزود: اگر آموزش و پرورش ما درست فعالیت کرده بود امروز با آسیب‌هایی که از طریق شبکه‌های اجتماعی به وجود آمده را مشاهده نمی‌کردیم.

امام جمعه یزد با اشاره به اینکه امام علی(ع) در نامه به مالک اشتر می فرمایند که به دشمنت با بدبینی نگاه کن افزود: الان در ارتباط با قرارداد با اروپایی‌ها که وجود دارد مسئولان ما باید حساسیت بالایی داشته باشند و فریب دشمن را نخورند.

وی به قوانین مربوط بهFATF  اشاره کرد و افزود: در ارتباط با چنین قراردادهایی نباید به سادگی بگذریم و به دشمن اعتماد کنیم و حساسیت بالایی داشته باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد با بیان اینکه الان مردم یزد در بحث آب واقعا گرفتار شده‌اند اظهار داشت: بحث آب در یزد مشکلات بسیار زیادی دارد و مسئولان هم اقدامات گسترده‌ای انجام داده‌اند.

آیت الله ناصری یزدی با اشاره به اینکه افرادی که به خط لوله آب یزد تعرض می‌کنند ربطی به مردم اصفهان ندارند و افرادی خاص هستند گفت: متاسفانه به خط لوله آب یزد تعرض کرده‌اند و تا به الان بیش از دو میلیارد تومان خسارت برای این اقدامات از سوی استان یزد پرداخت شده است.

امام جمعه یزد در ارتباط با وضعیت شهردار و استاندار یزد گفت: دغدغه ما الان آمدن استانداری دلسوز و مردمی است و از مسئولان هم می‌خواهیم که در ارتباط با یزد و سایر استان‌هایی که باید استاندار برای آنها انتخاب شود، استاندارانی روی کار بیایند که بتوانند مشکلات اقتصادی را برطرف کنند.

آیت الله ناصری یزدی با اشاره به اینکه شهرداری قبلی یزد شخصی خوب و توانمند بود گفت: شورای شهر به دنبال انتخاب فردی بروند که در راستای برطرف کردن مشکلات مردم تلاش کند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: صداوسیما یزد خطیب جمعه ناصری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۴۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعال کردن ۳۵۰ هزار میلیارد ریال صنایع راکد لرستان نگاه ویژه دولت را می طلبد

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در آیین معارفه استاندار لرستان اظهار کرد: مسوولیت در نظام اسلامی سختگیرانه است و فرد موردنظر در پست های مختلف باید با تلاش بسیار در امر خدمتگزاری به مردم ظاهر شود.
وی گفت: زیویار تمام توان خود را در مأموریت کاری به کار گرفت و تلاش های پیدا و پنهان این شخصیت در نزد خداوند متعال ثبت و ضبط است.
امام جمعه خرم آباد با آرزوی موفقیت برای شفقت به عنوان استاندار جدید ادامه داد: لرستان دارای ظرفیت های بیشماری در تمامی حوزه های مختلف است که از گذشته تاکنون به دلایل مختلف مغفول مانده است.
وی یادآور شد: لرستان از مشکلات بیشماری رنج می‌برد و باتوجه به ظرفیت های بیشمار باید بیکاری برطرف و اشتغالزایی شکوفا شود.
امام جمعه خرم‌آباد اظهار داشت: ۳۵۰ هزار میلیارد ریال صنایع راکد در لرستان وجود دارد و بارها در تریبون نماز جمعه اعلام کردیم و برای فعال کردن آن نیاز به توجه ویژه دارد، همچنین مصوبات دور اول سفر رئیس جمهور باید با تخصیص اعتبار فعال شوند.
حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی اضافه کرد: استاندار جدید در مقطع حساسی مسوولیت لرستان را برعهده گرفت و با ارتباط با وزیر کشور باید به صورت ویژه به مشکلات لرستان رسیدگی کند، در غیر اینصورت باید در انتظار معارفه جدید باشیم.
وی ادامه داد: نگاه دولت به استان لرستان باید تغییر کند، چراکه بسیاری از پروژه های نیمه تمام همچنان وضعیت نامعلوم دارند ، بسیاری از صنایع در این استان وجود دارد که گره های آن به دست مرکزنشینان برطرف می‌شود.
نماینده ولی فقیه در استان لرستان افزود: دولت باید به قول هایی که در گذشته برای آبادانی لرستان داده است، عمل کند و انتظار داریم مسایل مختلف مطرح شود، چراکه بارها به سران سه قوه نامه نگاری کردیم تا مشکلات را بیان کنیم.
حجت‌الاسلام شاهرخی بیان کرد: مردم این استان بسیار شریف و ولایت مدار و شایسته خدمت هستند و امیدواریم پس از مدت‌ها خبرهای خوش اطلاع رسانی شود.

دیگر خبرها

  • موانع و مشکلات ۳۰۰ واحد تولیدی در سطح همدان برطرف شد
  • تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا مشکلات دارویی برطرف شود
  • فعال کردن ۳۵۰ هزار میلیارد ریال صنایع راکد لرستان نگاه ویژه دولت را می طلبد
  • مسئولان فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند
  • مطالبات اهالی منطقه ۱۲ از شهردار اصفهان چه بود؟
  • «مردم سلام» طرحی برای استفاده از نظرات شهروندان در اداره شهر است
  • سپاه برای برطرف کردن مشکلات لرستان در کنار دولت ایستاده است
  • بررسی مشکلات صنایع شهرستان ساوه در سه سطح
  • ماموریت مجلس به سازمان محیط زیست برای رفع مشکلات زیستی
  • توسعه پتروپالایشگاه‌ها بخشی از مشکلات حوزه انرژی را برطرف می‌کند