Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@23:07:05 GMT

تیم فوتبال شهرداری یاسوج احیا می شود

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۳۴۹۰۶

تیم فوتبال شهرداری یاسوج احیا می شود

به گزارش خبرنگار مهر، نستهن مقدم پیش از ظهر جمعه در همایش پیاده روی خانوادگی در یاسوج، افزود: یکی از مطالبه های عمومی که مردم شهر یاسوج و به ویژه جوانان دارند، موضوع احیای تیم فوتبال شهرداری یاسوج است.

مقدم تصریح کرد: با هماهنگی اعضای شورای شهر، دستگاه های متولی و حمایت نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی احیای تیم فوتبال شهرداری یاسوج در دستور کار ویژه قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقدم خاطرنشان کرد: تحقق فعال سازی تیم شهرداری یاسوج هدیه ای به همه مردم استان و به ویژه شهروندان شهر یاسوج است و در این راستا اقدامات لازم عملیاتی خواهد شد.

شهردار یاسوج به برگزاری همایش پیاده روی در شهر یاسوج اشاره کرد و عنوان داشت: در راستای تحقق ورزش سالم و توسعه فرهنگ ترافیکی، سه دستگاه دوچرخه به شرکت کنندگان به قید قرعه اهداء می شود.

کد خبر 4434756

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری یاسوج همایش پیاده روی خانوادگی کهگیلویه و بویراحمد اربعین ۹۷ اربعین 97 اربعین حسینی گرگان کرمانشاه بوشهر یاسوج مشهد خبرگزاری مهر شهرکرد شیراز خرم آباد مرز مهران مراسم تودیع و معارفه مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۴۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف با سه فوتی در جاده یاسوج_ اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، ریس اوژانس ۱۱۵استان گفت: در جاده یاسوج ـ اصفهان حد فاصل روستای میمند بخش پاتاوه سه دستگاه خودروی پژو 405 در یک نقطه و به صورت همزمان منحرف شدند.

محمد امین نیکویی نژاد افزود: به محض اطلاع اورژانس 115 تکنسین‌ها و امدادرسان‌های سه پایگاه اورژانس جاده ای به محل حادثه اعزام شدندرئیس اورژانس 115 کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: دو نفر از رانندگان دو دستگاه در دم جان باخته و راننده یک خودروی دیگر با وجود تلاش تکنسین‌های اوژانس و تیم پزشکی جان باخت.

وی عنوان کرد: هر سه دستگاه پژو جز راننده سرنشین دیگری نداشته است که متأسفانه هر سه نفر جان خود را از دست دادند.

دیگر خبرها

  • ادامه تلاش تیم آتش‌نشانی برای یافتن کودک غرق شده در رود «خرسان»
  • مدیران ارتباط خود با مردم را تقویت کنند
  • کارگران «مدافعان صف مقدم» در جنگ اقتصادی هستند
  • مسئولان فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند
  • شهرداری‌ها خط اول خدمت به مردم هستند
  • حقوق شهر اصفهان در بازگشایی‌های زاینده‌رود محقق نشده است
  • تصادف با سه فوتی در جاده یاسوج_ اصفهان
  • ورود ماهانه ۱۵ دستگاه اتوبوس به چرخه خدمت‌رسانی مشهد
  • جذب اعتبارات مورد نیاز طرح‌های آبرسانی البرز ویژه پیگیری می‌شود
  • اعضای شورا تقوا و تعهد را سرلوحه کارهای خود قرار دهند