Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: ژنرال عبدالرازق اچکزی فرمانده پلیس و ژنرال عبدالمومن حسین خیل رئیس امنیت ملی قندهار در جنوب افغانستان در تیراندازی فرد مسلح کشته شدند.

ژنرال عبدالرازق اچکزی، فرمانده پلیس Police و ژنرال عبدالمومن حسین خیل رئیس امنیت ملی قندهار بر اثر تیراندازی در نشست امنیتی که به منظور بررسی امنیت برگزاری انتخابات پارلمانی این کشور و با حضور فرمانده نیروهای خارجی در افغانستان در محل استانداری جریان داشت، کشته شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زلمی ویسا والی قندهار، سخنگوی والی و خبرنگار تلویزیون ملی افغانستان نیز در این حادثه Incident زخمی شده اند. پیش از این رسانه ها اعلام کرده بودند که زلمی ویسا والی قندهار نیز در این حمله کشته شده است.

ژنرال شریف یفتلی، رئیس ستاد ارتش افغانستان نیز ضمن تایید کشته شدن فرمانده پلیس و رئیس امنیت ملی قندهار اعلام کرد که این حمله توسط گلبدین یکی از محافظان والی قندهار انجام شده است. وی همچنین افزود که نبی الهام، فرمانده مرکز فرماندهی 404 میوند نیز در این حمله به شدت زخمی شده است.

اسکات میلر، فرمانده آمریکایی نیروهای ناتو که تحت عنوان حمایت قانع در افغانستان مستقر هستند نیز در این نشست امنیتی حضور داشته، اما به دلیلی از این جلسه خارج شده و آسیبی ندیده است.

در همین حال فرماندهی نیروهای حمایت قاطع ناتو اعلام کرد که در نتیجۀ این حمله دو سرباز آمریکایی نیز زخمی شده‌اند.

از سوی دیگر قاری یوسف احمدی، از سخنگویان گروه طالبان مدعی شد که این حمله توسط یک عضو نفوذی این گروه صورت گرفته است. به گفته وی هدف اصلی این حمله اسکات میلر، فرمانده کل نیروهای آمریکایی در افغانستان و ژنرال عبدالرازق اچکزی بوده است.

گفتنی است ژنرال عبدالرازق اچکزی، از فرماندهان معروف نیروهای امنیتی افغانستان بود که عملیات موفقیت آمیزی را علیه گروه طالبان رهبری می کرد. وی از سیاست های پاکستان و طالبان در منطقه به شدت انتقاد می کرد.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید
منبع:خبرگزاری آناتولی

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

قتل وحشتناک رویا 3 ساله در مهد کودک/ قاتل به اعدام محکوم شد+عکس حال مارادونا خوب نیست ؛ او نمی تواند راه برود!+ عکس این موشک کاغذی ۲ میلیون دلار ارزش دارد!+ فیلم فیلم دیدنی از بزی هم قد الاغ و هم قیمت یک اسب اصیل / سلطان مار ایران چه گفت؟ درخواست بی شرمانه عربستان برای بازپس گیری جزایر سه گانه ایران ! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا شیما ملکه زیبایی 2015 عراق تهدید به مرگ شد ! + عکس تجاوز سعید 33 ساله به دختر تهرانی داخل 206 مشکی + عکس و جزئیات شوم ترین اتفاق بین تازه عروس و داماد! حمله وحشیانه به روحانی حوزه علمیه در قم بعد از طلاق در خانه مجردی زنی بی بند و بار شدم! هدیه تولد لاکچری برای مرد اماراتی/ این پدر به هوا رفت و دیگر بازنگشت !+ فیلم لخت مادرزاد روی تخت دراز کشیده بود و مرا به زور کنار او خواباندند و ... + عکس در ماجرای جمال خاشقچی مراقب ایران باشید !

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه پلیس Police تلویزیون حادثه Incident موفقیت اخبار حوادث افغانستان امنیت ملی پلیس رئیس کشته شدند عکس قتل مرد ایران زن دختر اعدام خانواده دختران عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۴۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف خودروی bmw قاچاق در ساری

سرهنگ محمد محمد پور رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران گفت: در راستای اجرای طرح مقابله با خودرو‌های پلاک مخدوش و قاچاق و در پی کسب خبری مبنی بر تردد یک خودروی bmw قاچاق در شهرستان ساری، بررسی موضوع در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان، پس از هماهنگی‌های قضائی، خودروی موردنظر را که فاقد هرگونه مدارک قانونی بوده حین تردد در سطح شهر ساری متوقف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران با بیان این که کارشناسان ارزش خودروی مورد نظر را بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: در این ارتبتط مالک این خودرو نیز پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ محمد پور ضمن قدردانی از تشریک مساعی مردم استان در امر مبارزه با قاچاق کالا، در خاتمه مبارزه با جرائم اقتصادی را یکی از برنامه‌های اولویت دار پلیس امنیت اقتصادی استان عنوان کرد و از مردم خواست: در صورت اطلاع از محل نگهداری هر گونه کالای قاچاق، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • توقیف خودروی bmw قاچاق در ساری
  • تجمع تجلیل از فرماندهی انتظامی استان مرکزی
  • امداد رسانی پلیس سیستان و بلوچستان به سیل زدگان جنوب استان
  • کشف بیش از ۵۴ هزار عدد نوشیدنی قاچاق در رشت
  • نقض حریم هوایی افغانستان در پروان
  • رژیم صهیونیستی ترور فرمانده حزب‌الله را تأیید کرد
  • کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قم
  • لحظات ترور فرمانده ارشد حزب الله لبنان از زاویه پهپاد
  • لحظات ترور فرمانده ارشد حزب الله لبنان
  • کشف حجاب یعنی قانون شکنی