Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از استاندار زنجان، استانداری زنجان، اسدالله درویش امیری در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان، با بیان اینکه این اقدام باید در هشت شهرستان استان صورت گیرد، اظهار داشت: برخی از کتاب ها در منازل شهروندان مورد استفاده قرار نمی گیرد و راکد باقی مانده که می توان با این اقدام تعداد زیادی کتاب از شهروندان جمع آوری و در کتابخانه های عمومی استان به عموم مردم ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار زنجان خواستار اعلام فراخوان عمومی برای جمع آوری کتاب‌های بلااستفاده مردم استان شد و گفت: سالانه یک روز برای دریافت کتاب هایی که در منازل شهروندان بلااستفاده هستند، اعلام شود تا مردم با اهدای آنها به کتابخانه ها، در ترویج فرهنگ کتابخوانی سهیم شوند.

وی با بیان اینکه این اقدام موجب خروج این کتاب ها از شرایط بایگانی می شود، افزود: در استان زنجان ۱۹۴ هزار دانش آموز و ۶۳ هزار دانشجو مشغول تحصیل هستند که اگر هر کدام یک نسخه کتاب هدیه کنند، تعداد قابل توجهی کتاب جمع آوری می شود.

استاندار زنجان با اشاره به نمایشگاه اخیر کتاب در زنجان، میزان فروش آن را مطلوب ندانست و گفت: باید نقاط قوت و ضعف این نمایشگاه را شناسایی کنیم تا در نمایشگاه‌های بعدی نقاط ضعف را جبران نماییم.

اقدامات اجرایی در خصوص ترویج سبک زندگی ایرانی- اسلامی صورت گیرد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه رهبری بر ضرورت توجه به سبک زندگی ایرانی- اسلامی تاکید کرده است، گفت: باید اقدامات اجرایی در خصوص این سبک زندگی در میان شهروندان زنجانی صورت گیرد.

آیت الله علی خاتمی با بیان اینکه خوشبختانه در استان زنجان طی سه سال گذشته مطالعاتی در خصوص نقاط قوت و ضعف فرهنگ زنجان صورت گرفته است، اظهار کرد: در انجام مطالعات علمی در خصوص مسائل فرهنگی، جزو استان های پیشگام هستیم و باید متناسب با تاکیدات رهبر انقلاب نسبت به آغاز اقدامات مهم در خصوص ترویج سبک زندگی ایرانی- اسلامی قدم برداریم.

وی با بیان اینکه فراخوان جمع آوری کتاب هر سال در زنجان اقدام مهمی خواهد بود، افزود: اگر این اقدام هر سال در استان عملیاتی شود، اقدام مهمی در حوزه کتاب خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه از اصحاب رسانه استان زنجان راضی هستیم، یادآور شد: نمایشگاه کتاب و مطبوعات استان به صورت مناسبی برگزار شد، هرچند رسانه های استان به لحاظ تعداد آمار بالایی ندارند.

خاتمی به نزدیکی اربعین امام حسین(ع) اشاره کرد و گفت: اقدامات فرهنگی در خصوص زائرین اربعین امام حسین(ع) توسط دستگاه های متولی مورد توجه باشد، واقعه اربعین تنها برای امام حسین(ع) برگزار می شود و حتی برای پیامبر نیز چنین مناسبتی وجود ندارد.

کد خبر 4434740

منبع: مهر

کلیدواژه: استاندار زنجان اسدالله درویش امیری شورای فرهنگ عمومی اربعین ۹۷ اربعین 97 اربعین حسینی گرگان کرمانشاه بوشهر مشهد یاسوج خبرگزاری مهر شهرکرد خرم آباد شیراز مرز مهران مجلس شورای اسلامی مراسم تودیع و معارفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۵۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل انتشار محتوای نامتعارف در فضای مجازی در رشت

سرهنگ امیرحسین نقی‌مهر، رئیس پلیس فتای گیلان گفت: در راستای ارتقاء امنیت اخلاقی و اجتماعی جامعه و رصد فضای مجازی، صفحه‌ای با ۲۶ هزار دنبال کننده در اینستاگرام شناسایی شد که اقدام به انتشار تصاویر غیراخلاقی و سرو مشروب می‌کرد.

او افزود: بعد از اقدامات فنی و تخصصی توسط کارشناسان پلیس فتا، متهم ۳۰ ساله پرونده در شهرستان رشت مورد شناسایی قرار گرفت و دستگیر شد.

به گفته رئیس پلیس فتای گیلان، طی بررسی‌های صورت گرفته این فرد با هدف کسب در آمد اقدام به بارگزاری و تبلیغات تصاویر نامتعارف در شبکه اجتماعی اینستاگرام کرده بود.

سرهنگ نقی‌مهر هشدار داد: افرادی که بخواهند با ترفند‌های مختلف و با انتشار محتوا‌های نامتعارف باعث رواج بی بند و باری و فساد در فضای مجازی و جامعه شوند پلیس فتا با همکاری دستگاه قضایی با آنها برخوردی قاطع و قانونی خواهد داشت.

او همچنین از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مجرمانه مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.gov.ir بخش مرکز فوریت‌های سایبری و یا به شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • استوری تند و تیز مدیر روابط عمومی سپاهان علیه رسانه فارسی‌زبان خارج از کشور + عکس
  • جان‌فشانی رزمندگان مدیون انتشار علم و معرفت معلمان است
  • مداحی که منبعش گوگل است به درد مداحی نمی‌خورد
  • ۵۰۰ جلد کتاب به کتابخانه سیار بهاباد اهدا شد
  • مرجع اطلاعات بسیاری از مداحان و حتی برخی از روحانیون سرچ گوگل شده است
  • دستگیری عامل انتشار محتوای نامتعارف در فضای مجازی در رشت
  • روزگاری جامعه مداحی از مراجع تقلید اجازه نقل حدیث می‌گرفت
  • بازی تیم قعرنشین لیگ حماسی شد! (عکس)
  • اطلاعیه شهرداری منطقه ۱۵ در خصوص افتادن یک کارگر به داخل شبکه جمع آوری آب های سطحی
  • انتشار نخستین فراخوان شناسایی سازندگان حرفه‌ای ساختمان در اصفهان