Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیرکل تعزیرات حکومتی استان یزد از صدور حکم به پرداخت شش میلیارد و ۵۲۴ میلیون ریال جریمه نقدی برای متخلف پرونده قاچاق گوشی تلفن همراه خبر داد.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، غلامرضا سالاری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان یزد از صدور حکم به پرداخت 6 میلیارد و ۵۲۴ میلیون ریال جریمه نقدی برای متخلف پرونده قاچاق گوشی تلفن همراه خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان یزد گفت: پلیس ایست بازرسی شهیدمدنی مهریز پس از کشف ۴۰۰ دستگاه انواع گوشی تلفن همراه و ۵ هزار عدد انواع فلش مموری خارجی قاچاق از یک دستگاه تریلر، گزارش تخلف را به تعزیرات حکومتی ارسال کرد.

وی افزود: این پرونده در شعبه گلوگاه شهید مدنی مهریز رسیدگی و شعبه بدوی با احراز تخلف و باتوجه به مجهول المالک بودن کالا‌های مکشوفه، حکم به ضبط کالا به نفع دستگاه مأذون، ولی فقیه صادر و متخلف را به پرداخت ۶ میلیارد و ۵۲۴ میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم کرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تعزیرات استان یزد گوشی تلفن قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۵۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توبیخ پزشک متخلف در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، حسین نجف زاده گفت: پرونده تخلف یکی از پزشکان به اتهام اضافه دریافتی از بیماران به میزان ۳۸۸ میلیون ریال در شعبه پنجم بدوی تخصصی ویژه رسیدگی به تخلفات امور بهداشتی و درمانی شهرستان ارومیه رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود: شعبه پس از بررسی محتویات پرونده و ارائه نکردن هرگونه اسناد و مدارک قانونی تخلف انتسابی را محرز و پزشک متخلف را  علاوه بر توبیخ کتبی و درج در پرونده پزشکی به پرداخت سه میلیارد و ۸۸۰ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۱۰ برابر میزان اضافه دریافتی محکوم کرد.

نجف زاده گفت: بازرسان بهداشت و درمان شهرستان ارومیه گزارش تخلف را با شکایت شاکی خصوصی و در بازرسی از اسناد و مدارک موجود در مطب یکی از پزشکان کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • محکومیت هزار و ۲۳۹ میلیارد ریالی برای عرضه خارج از شبکه لاستیک خودرو
  • محکومیت قاچاقچی پوشاک در ماکو
  • توبیخ پزشک متخلف در ارومیه
  • ضبط ۱۸۰ راس دام زنده قاچاق در میاندوآب
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در مهریز
  • محکومیت ۱۰ میلیاردی، تاوان سوء استفاده از کارت سوخت شهروندان
  • محکومیت پزشک جراح برای دریافت اضافه بها
  • محکومیت هزار میلیاردی برای عرضه خارج از شبکه لاستیک یارانه‌ای
  • محکومیت ۶ میلیاردی قاچاقچی کالا دراصفهان
  • جریمه قاچاقچی سیگار در اردبیل