Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم شهید چمران لارستان در هفته پنجم لیگ برتر هندبال بانوان کشور با نتیجه‌ای پرگل به برتری دست یافت. ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۵ استانها فارس نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از لارستان، هفته پنجم لیگ برتر هندبال بانوان کشور با پیروزی پرگل نماینده استان فارس در این رقابت‌ها همراه بود. بازی‌های این هفته امروز جمعه 27 مهر ماه با برگزاری ٣ دیدار در شهرهای اصفهان، کرج و تهران پیگیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نخستین بازی این هفته ذوب آهن اصفهان توانست پتروآموت پویا بوشهر را با نتیجه 30 بر 25 با شکست بدرقه کند و به چهارمین امتیاز خود در این رقابت‌ها دست یابد.

در دیگر بازی این هفته شهید چمران لارستان در یک بازی خارج از خانه در کرج مقابل هیات هندبال البرز با نتیجه پرگل 33 بر 13 به برتری دست یافت و با این برد دهمین امتیاز خود را کسب کرد تا صدرنشینی‌اش را تثبیت کند.

حساس‌ترین دیدار این هفته بین تیم‌های تاسیسات دریایی تهران و سپاهان اصفهان برگزار شد و تیم تهرانی توانست با نتیجه 31 بر 16 حریف نامدارش را شکست دهد تا همچنان در جایگاه دوم جدول تعقیب‌کننده تیم لارستان باشد.

بازی نفت و گاز گچساران و اشتادسازه طرقبه مشهد به دلیل حاضر نشدن تیم طرقبه برگزار نشد.

انتهای پیام/م

R41382/P1486/S6,61/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۵۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این قانون دلیل پرگل شدن بازی‌های استقلال و پرسپولیس می‌شود!

آفتاب‌‌نیوز :

با اعلام سازمان لیگ بر اساس قانونی که از ابتدای فصل به باشگاه‌ها ابلاغ شده بود از این پس تفاضل گل در شرایط مساوی تعیین کننده تیم برتر خواهد بود، در حالی که پیش از این در شرایط مساوی اولین ملاک برای برتری تیم‌ها نتایج بازی‌های رودررو بود.

استقلال تا به این جای کار که ۲۳ هفته از بازی‌ها سپری شده ۳۱ گل زده و ۱۲ گل خورده، اما پرسپولیس ۳۰ گل زده و ۱۳ گل دریافت کرده است. این بدین معنی است که استقلال دو گل از رقیب دیرینه خود پیش است.

با توجه به اعلام صریح سازمان لیگ مبنی بر تغییر قوانین قابل پیش بینی است در هفته‌های پیش رو استقلال و پرسپولیس برای زدن گل بیشتر تلاش کنند، به خصوص که اکنون فاصله امتیازی دو تیم یک امتیاز است و هر لحظه ممکن است امتیازات دو تیم برابر شود.

در هفته‌های اخیر پرسپولیس هم همانند استقلال به برد‌های اقتصادی روی آورده بود، اما از این پس برای دو تیم جدا از کسب سه امتیاز زدن گل‌های بیشتر هم مهم می‌شود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • پیروزی نماینده ایران برابر عمان در کاپ آزاد هاکی روی یخ ترکمنستان
  • هفته هجدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ میزبانی مسی‌ها از نفت و گاز در کرمان
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ پیروزی پرگل عراق مقابل عربستان
  • نماینده فارس در اندیشه صدرنشینی لیگ برتر هندبال کشور
  • داوران و ناظران هفته هجدهم لیگ برتر هندبال مردان ایران
  • سپاهان 0-0 ذوب آهن؛ گزارش زنده
  • هفته هجدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ تقابل طلایی‌ها در طبس
  • این قانون دلیل پرگل شدن بازی‌های استقلال و پرسپولیس می‌شود!
  • سپاهان - ذوب آهن؛ تقابل زرد کمرنگ با آهن گداخته!
  • پیروزی و تساوی نمایندگان فوتبال فارس مقابل رقبا