Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر بایرن مونیخ کسانی را که به انتقاد شدید از بازیکنان این تیم پرداختند، فاقد شان و شعور دانست و همچنین اذعان کرد که به رسانه بیلد، اخطاری جدی فرستاده اند.

طرفداری- پس از کنفرانس خبری نیکو کواچ، کارل هاینتس رومنیگه، مدیر بایرن مونیخ نیز در این نشست حاضر شد و پاسخ تندی به منتقدان وضعیت باواریایی ها داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش وب سایت بایرن مونیخ، رومنیگه در خصوص وضعیت بایرن مونیخ و بازیکنان این تیم گفت:

پس از بازی آلمان و هلند، آن چه که در رسانه خواندیم تنها تسویه حساب شخصی با بازیکنان، علی الخصوص با بازیکنان بایرن مونیخ بود. شان انسانی، خریدنی نیست! در بایرن مونیخ، چنین مسئله ای اصلا قابل قبول نیست. نمی توانم چیزهایی را که درباره مانوئل نویر خوانده ام، بیان کنم. نویر چهار بار برترین دروازه بان جهان شده و بدون اغراق، او سبک خودش را خلق کرده است. همچنین انتقادات شدیدی را نسبت به بواتنگ و هوملس نیز خواندم. به نظر می رسد که این کارشناسان از هرگونه شان و شعور بی بهره هستند. این مسئله در مورد روبن و ریبری هم صادق است. آن ها با ده سال حضور در بایرن مونیخ و بازی های خوب خود، باعث شدند تا بایرن مونیخ به یک ستاره درخشان در جهان فوتبال تبدیل شود. می خواهم به شما یادآوری کنم که این دو فاتح تمام جام ها با بایرن مونیخ شده اند. بحث درباره سن آن ها، نامحترمانه و تنش زاست. دیگر چنین وضعیتی را تحمل نخواهیم کرد. در نامه ای کتبی به رسانه بیلد اخطار داده ایم و این اخطار به خاطر اخبار اشتباه آن ها در رابطه با مصدومیت تولیسو و علاقه ما به سانچو، بازیکن دورتموند بوده است. ما از بازیکنان، سرمربی و کل تیم خود حمایت و محافظت خواهیم کرد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۵۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استون ویلا جواب بایرن مونیخ را داد

به گزارش "ورزش سه"، نتایج ضعیف کسب شده توسط بایرن مونیخ در طول این فصل باعث شد که مدیران این باشگاه تصمیم به قطع همکاری با توخل بگیرند و این مربی آلمانی در پایان فصل جاری و با اتمام مسابقات از هدایت این تیم کنار خواهد رفت. 

جست‌وجو و همچنین گمانه‌زنی درباره سرمربی بعدی بایرن مونیخ از همان زمان آغاز شد و همچنان ادامه دارد. در طول این مدت نام مربیان بزرگی از سوی رسانه‌ها مطرح شد و حتی گفته شده بود که شاید یولیان ناگلزمان پس از یورو 2024 به تیم برگردد که این بحث با تمدید قرارداد او با فدراسیون فوتبال آلمان تا جام جهانی 2026 منتفی شد. 

دو روز پیش روزنامه ورزشی بیلد مدعی شد که اونای امری که این فصل عملکرد درخشانی روی نیمکت استون ویلا داشته و حتی در مقطعی این تیم را در کمال ناباوری به صدر جدول رقابت‌های لیگ برتر انگلیس هم رساند به گزینه اصلی بایرن مونیخ برای فصل آینده تبدیل شده است. 

پاسخ استون ویلا به بایرن ولی قاطع بود، اینکه امری با باشگاه تمدید خواهد کرد. طبق گزارش دیوید اورنشتاین از سایت اتلتیک، سرمربی اسپانیایی قرارداد خود را با ویلا تا سال 2027 تمدید خواهد کرد و استون ویلا کاملا از داشتن این مربی اسپانیایی رضایت دارد.

ویلا با 66 امتیاز و دو بازی بیشتر از تاتنهام 62 امتیازی در رده چهارم قرار دارد و از شانس های مسلک کسب سهمیه لیگ قهرمانان است.

دیگر خبرها

  • تماس بایرن مونیخ با سرمربی سابق منچستر یونایتد
  • رانگنیک: بایرن مونیخ با من تماس گرفته است
  • آینده لئون گورتسکا در دستان سرمربی بعدی بایرن مونیخ
  • گزینه اول جانشینی توخل در بایرن مونیخ
  • استون ویلا جواب بایرن مونیخ را داد
  • اونای امری تا 2027 با استون ویلا تمدید کرد
  • آغاز مذاکرات بایرن مونیخ با رالف رانگنیک
  • در ظاهر بی‌قدرت اما همه کاره در پشت پرده؛ هونس و رومنیگه چه جایگاهی در بایرن مونیخ دارند؟
  • اونای امری، سرمربی یا شغل «همه‌کاره» در استون ویلا؟
  • رالف رانگنیک گزینه اصلی جانشینی توماس توخل در بایرن مونیخ