Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@02:20:12 GMT

مسابقات فیزیک کلاسیک دانشجویان کشور درقم آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۳۵۳۹۲

مسابقات فیزیک کلاسیک دانشجویان کشور درقم آغاز شد

قم- ایرنا- نخستین دوره مسابقات فیزیک و فیزیک دانشجویان کشور با حضور 160 ورزشکار عصر جمعه در دانشگاه پیام نور قم آغاز شد.

رییس کمیته پرورش اندام فدراسیون دانشجویی کشور درحاشیه برگزاری این رقابت ها در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، گفت: با توجه به اینکه ورزش پرورش اندام در رشته فیزیک و فیزیک کلاسیک بین دانشجوها بسیار رواج دارد تمام قهرمان بزرگ ورزش کشور در این رقابت ها که انتخابی تیم ملی دانشجویی است، با تمام توان شرکت کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مجید تلخابی افزود: مسابقات با همکاری هیات ورزش های استان قم و به مناسبت هفته تربیت بدنی و در رشته فیزیک بدنی در پنج دسته قدی منفی 170، منفی 175، منفی 178، منفی 183 و مثبت 183 سانتیمتر و در رشته فیزیک کلاسیک در شش دسته قدی 170سانتیمتر ومنفی 170 سانتیمتر، 173 سانتیمتر ومنفی 173 سانتیمتر، 176 سانتی متر ومنفی 176 سانتیمتر، 180 سانتیمتر و منفی 180 سانتیمتر، 183 سانتیمتر و منفی 183 سانتیمتر و مثبت 183 سانتیمتر برگزار می شود.
وی ادامه داد: سه سبک پرورش اندام، بادی کلاسیک وفیزیک از جمله زیرمجموعه های رشته بدنسازی است که دسته بندی مسابقات فیزیک بر اساس قد، بادی کلاسیک بر اساس قد و وزن و پروش اندام(بادی بیلدینگ) تنها بر اساس وزن صورت می گیرد.
تلخابی با بیان اینکه وزن کشی این رقابت ها روزگذشته انجام شده است افزود: ورزشکاران وزن های مختلف از عصر امروز در دانشگاه پیام نور قم واقع در منطقه پردیسان قم به رقابت با هم پرداخته اند.
رییس کمیته پرورش اندام فدراسیون دانشجویی کشور ادامه داد: برگزاری این رقابت ها که با حضور ورزشکاران دانشجو و قهرمانان نام آشنا در قم ترتیب یافته موجب ارتقای جایگاه این استان در ورزش پرورش اندام می شود.
این مسابقات امشب به پایان می رسد.
7404/ 6133/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فيزيك كلاسيك مسابقات دانشجويي قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۵۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش تیراندازان آذربایجان‌غربی در مسابقات آزاد کشور

تیراندازان آذربایجان‌غربی در مسابقات آزاد تیراندازی کشور در مجموعه آزادی تهران خوش درخشیده و موفق به کسب چندین مقام اول تا سوم شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، تیراندازان آذربایجان‌غربی در مرحله نخست رقابت‌های آزاد تیراندازی کشور خوش درخشیدند.

در این راستا در رده سنی جوانان و در رقابت‌های تفنگ بانوان ساینا تیموری به مقام دوم رسید.

در رقابت‌های تپانچه بانوان در رده سنی جوانان همچنین دنیا ارشدنیا و اسرا رمضانی به ترتیب به رتبه‌های اول و دوم دست یافتند.

آیسان منصور نیز در رده سنی بزرگسالان و در رقابت‌های تفنگ بانوان مقام دومی را کسب کرد.

در رقابت‌های تفنگ آقایان در رده سنی جوانان نیز آتیلا محمدرضایی توانست رتبه سوم رقابت‌ها را به نام خود ثبت کند.

به گزارش ایمنا، مرحله نخست مسابقات آزاد تیراندازی در سال ۱۴۰۳ در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در مجموعه تیراندازی آزادی تهران برگزار شد.

کد خبر 750478

دیگر خبرها

  • کسب چهار مدال مسابقات شنای نابینایان و کم‌بینایان کشور توسط شناگر کردستانی
  • درخشش بانوان یزدی در مسابقات پتانک کارگران کشور
  • درخشش تیراندازان آذربایجان‌غربی در مسابقات آزاد کشور
  • پایان انتظار 6 ساله قهرمانان پرورش‌اندام
  • حضور سه ورزشکار و یک مربی از چهارمحال و بختیاری در ترکیب تیم ملی جوجیتسو
  • تداوم شکست بوکسورهای ایرانی در مسابقات قهرمانی امید و جوانان آسیا
  • استخر تورال قهرمان نخستین دوره رقابت‌های هندپلوی ارومیه شد
  • توسعه همگانی رشته‌های زیرمجموعه بدنسازی در اولویت قرارگیرد
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان شیراز آغاز شد
  • آغاز مسابقات کریکت نابینایان ‌در مزار شریف