Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@22:21:50 GMT

اعلام ترکیب ذوب‌آهن مقابل سپیدرود

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۳۵۳۹۳

اعلام ترکیب ذوب‌آهن مقابل سپیدرود

نفرات آغاز کننده بازی ذوب‌آهن در دیدار با سپیدرود مشخص شدند.

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مسابقات هفته نهم لیگ برتر تیم ذوب‌آهن اصفهان که در رده نهم جدول قرار دارد، از ساعت ۱۶ امروز در ورزشگاه شهید عضدی رشت مهمان سپیدرود قعرنشین خواهد بود.

 

امید نمازی در این دیدار خارج از خانه با ترکیب رشید مظاهری، محمد نژادمهدی، عارف غلامی، میلاد فخرالدینی، حمید ملکی، حمید بوحمدان، محمد زبیر نیک نفس، محمدرضا حسینی، ابوذر صفرزاده، محسن مسلمان و ماریون سیلوا تیمش را به مصاف سپیدرود می‌فرستد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

محمدباقر صادقی، قاسم حدادی‌فر، ادی گابریل هرناندز، محمدرضا عباسی، رضا حبیب‌زاده، حمیدرضا سپاهی، نیما طاهری و رحیم زهیوی نیز نفرات ذخیره ذوبی‌ها برابر سپیدرود رشت هستند.

 

بازگشت مسلمان به ترکیب ذوب‌آهن و حضور دوباره حبیب‌زاده مصدوم در فهرست این تیم از نکات قابل توجه لیست نفرات ذوب است.

 

سپیدرود رشت ذوب آهن اصفهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سپیدرود رشت ذوب آهن اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۵۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار آزمون در ترکیب اصلی رم مقابل بولونیا به میدان می‌رود

ده روسی به سردار فرصتی دیگر می دهد.

با توجه به مصدومیت روملو لوکاکو و عدم آمادگی تامی آبراهام، انتظار می رود سردار آزمون در بازی حساس رم مقابل بولونیا در هفته سی و سوم سری آ ۲۰۲۳/۲۴ به میدان برود.

به نقل از گاتزتا دلو اسپورت؛ سردار آزمون پس از دو ماه می تواند در سری آ در ترکیب اصلی رم از دقیقه اول به میدان برود. او به احتمال فراوان مهاجم ثابت دنیله ده روسی در بازی حساس و ۶ امتیازی مقابل بولونیا است. آزمون چند هفته اخیر را به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ از دست داده بود.

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • ترکیب آرسنال-چلسی: پوچتینو علیه صدرنشین
  • دروسی: آزمون بازیکن مهمی برای ما است
  • آاس رم - بولونیا؛ ترکیب رسمی
  • اعلام ترکیب ایران مقابل کویت
  • رونمایی از ترکیب ایران مقابل کویت
  • اعلام ترکیب تیم فوتبال بانوان جوان ایران مقابل ترکمنستان
  • ترکیب رسمی بارسلونا مقابل رئال مادرید + عکس
  • برنامه تمرینی ویژه برای مهرداد محمدی در استقلال
  • سردار آزمون در ترکیب اصلی رم مقابل بولونیا به میدان می‌رود
  • ترکیب احتمالی سپاهان مقابل ملوان