Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم الیگودرز در مجلس گفت: طرح هادی با مشارکت بنیاد مسکن و میراث فرهنگی در روستای امامزاده محمد بن حسن(ع) الیگودرز به عنوان روستای هدف گردشگری اجرا می‌شود. ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۰ استانها لرستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از الیگودرز، محمد خدابخشی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به مشکلات بخش ذلقی الیگودرز اظهار داشت: عمده این مشکلات در حوزه زیرساخت‌ها به‌ویژه زیرساخت جاده‌ای است؛ سه محور بزنوید به امامزاده محمد بن حسن(ع) که محور صعب‌العبوری است جز مصوبات بوده که باید با مشارکت استان و وزارت و راه و شهرسازی و همچنین کمک اوقاف هرچه زودتر پیمانکار تعیین و آسفالت جاده در دستور کار قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اهمیت برقراری جاده الیگودرز به مسجدسلیمان افزود: این جاده به دلیل اینکه ردیف بودجه دارد و سال گذشته نیز جهاد نصر اقداماتی انجام داده پیگیری می‌کنیم قطعه بعدی این جاده نیز به مناقصه گذاشته شود و همچنین محور الیگودرز به کوهرنگ بسیار اهمیت دارد که 16کیلومتر از این محور در حوزه جغرافیایی لرستان و عمده این مسیر در چهارمحال و بختیاری است که در همین راستا جلسه مشترکی امروز با استاندار چهارمحال بختیاری و نماینده کوهرنگ برگزار می‌شود.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در سایر حوزه‌ها نیز مصوباتی خوبی داشتیم ازجمله در حوزه بهداشت و درمان و آب شرب روستاها تصمیماتی اتخاذ شد.

وی بیان کرد: امیدواریم با مصوباتی که امروز در شورای برنامه‌ریزی و توسعه بخش ذلقی داشتیم بتوانیم گام‌های خوبی برای محرومیت‌زدایی از این بخش برداریم.

خدابخشی تصریح کرد: مهم‌ترین کاری که می‌توانیم برای روستای امامزاده محمد بن حسن(ع) انجام دهیم آسفالت جاده دسترسی است، طرح هادی نیز با مشارکت بنیاد مسکن و میراث فرهنگی بناشده تهیه و اجرا شود با نگاه به اینکه روستای هدف گردشگری است و سالانه بیش از یک‌میلیون زائر از نقاط  مختلف کشور دارد.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر موفق شویم هر چه زودتر  جاده دسترسی را آسفالت کنیم در بُعد اشتغال و درآمدزایی برای منطقه خیلی مؤثر است.

انتهای پیام/ح

R41450/P1357/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۵۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش محمد فاضلی به توییت جنجالی کریمی قدوسی

محمد فاضلی، جامعه شناس در توییتی در خصوص اظهارنظر اخیر جواد کریمی قدوسی نماینده مجلس نوشت: مملکت نظم و نسق دولت مدرنی ندارد که تناسب اختیار و مسئولیت، و پاسخ‌گویی در برابر سخن و عمل برقرار باشد. کسانی درباره راهبرد‌های سیاست خارجی و نظامی خبر - غلط یا درست- می‌دهند که نه اختیار دارند نه مسئولیتش را می‌پذیرند. عقوبت هم نمی‌شوند. بی‌دولتی راهبرد است، عوارض فشل بودن یا چه؟   کریمی قدوسی نماینده اصولگرای فعلی مجلس که از رسیدن به مجلس دوازدهم بازمانده است دیروز در توییتی تلویحا مدعی فاصله یک هفته‌ای ایران با آزمایش اتمی شد.   کریمی قدوسی نماینده مشهد در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: در صورت صدور اذن تا انجام اولین آزمایش یک هفته فاصله می‌باشد.   جواد کریمی قدوسی، عضو جبهه پایداری چندی پیش نیز قبل از عملیات ایران علیه اسرائیل با انتشار پستی در توئیتر نوشته بود: بعد از تنبیه رژیم صهیونیستی در ساعت آینده این شرور خواهد فهمید که من بعد در هر کجای دنیا دست به ترور شخصیت‌های جبهه مقاومت بزند باز با سجیل و خیبرشکن و شهاب ایرانی تنبیه خواهد شد.   کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کریمی قدوسی : در صورت صدور اذن ، تا انجام اولین آزمایش یک هفته فاصله است

دیگر خبرها

  • آبفای لرستان ۱۰۰ پروژه در دست اجرا دارد
  • رانش زمین در جاده روستایی گلزار محمد_ یافت آباد
  • برگزاری نشست کمیسیون‌های سه گانه فدراسیون دوومیدانی | انتخاب روسا و نمایندگان کمیسیون ها در مجمع
  • لاستیک‌سازی خرم‌آباد همچنان در مرحله دریافت تسهیلات
  • لاستیک‌سازی خرم‌آباد در مرحله دریافت تسهیلات
  • ۲۴۵ نماینده در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی راهی خانه ملت می‌شوند
  • آیین تکریم و معارفه استاندار لرستان
  • واکنش محمد فاضلی به توییت جنجالی کریمی قدوسی
  • طرح هادی در ۶۰ درصد روستاهای ایجرود اجرا شد
  • ارسال ۳۰ اثر ادبی به کنگره ملی امام‌زادگان محروق(ع) نیشابور