Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@11:00:46 GMT

همایش کویر نوردی عمومی در دلگان برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۳۵۶۲۷

همایش کویر نوردی عمومی در دلگان برگزار شد

مجید شهلی بر روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به مناسبت هفته تربیت بدنی و با هدف شناسایی ظرفیت ها و توانمندی های ورزشی روستاهای دلگان نخستین همایش عمومی کویر نوردی با حضور بیش از 200 خانواده در تپه های شنی روستای مند جلگه برگزار شد.
وی افزود: شهرستان دلگان با داشتن جاذبه های گردشگری مانند کوه های هودیان و تپه های شنی روستای جلگه می تواند به یکی از قطب های گردشگری در سیستان و بلوچستان تبدیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس هیات کوهنوردی دلگان ادامه داد: توجه و برنامه ریزی مناسب در زمینه کویرنوردی و کوهنوردی در این منطقه می تواند امکان میزبانی مسابقات استانی و کشوری را در این شهرستان ایجاد کند.
وی اظهار داشت: خوشبختانه استقبال مردم و خانواده ها از ورزش های عمومی بویژه کوهنوردی و کویر نوردی مناسب ارزیابی می شود.
به گزارش ایرنا روستای مند در جنوب سیستان و بلوچستان از شمال به شهرستان دلگان، از جنوب شهرستان فنوج، از شرق به شهرستان ایرانشهر و از سمت غرب به شهر چگردک متصل است.
9908**3213
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی جاذبه های گردشگری خانواده سیستان و بلوچستان گردشگری دلگان راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۵۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برق تمام روستاهای سیل زده سیستان و بلوچستان وصل شد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد رئیسی صبح دوشنبه در بازدید از مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان اظهار کرد: عملیات برق رسانی به آخرین روستای گوردیم کنارک انجام شد و با توجه به از دست رفتن مسیر زمینی روستای گوردیم، برق رسانی به این روستا از طریق مسیر آبی و با طی مسافت حدود ۲ ساعت انجام که با این حساب برق تمامی روستاها پایدار شد.

وی با اشاره به خسارت بیش از ۹۵۰ میلیارد ریالی سیلاب و بارش سنگین بیش از ۴۰۰ میلی‌متری به شبکه توزیع برق سیستان و بلوچستان، افزود: ۴۶۶ اصله پایه شبکه فشار متوسط و ضعیف و ۲۲ دستگاه ترانسفورماتور از جمله حجم خسارت وارد شده ناشی از شرایط جوی به شبکه توزیع برق سیستان و بلوچستان است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: از مجموع ۴۴۵ روستای مناطق سیل زده که دچار خاموشی شده بودند، برق همه روستاها هم اینک پایدار شده است.

کد خبر 6085131

دیگر خبرها

  • آمادگی شهرستان گلوگاه جهت برگزاری همایش صبح و نشاط
  • جاده بقمچ در چناران پاکسازی شد
  • برخورد با عوامل خاطی در مدرسه شهرستان دلگان
  • برق تمام روستاهای سیل زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • برق ۴۴۵ روستا‌ی سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • اصفهک؛ سفری به عمق زیبایی در دل کویر/ روستایی مطرح در سطح جهانی
  • همایش پیاده روی خانوادگی در دهدشت
  • همایش بزرگ دوچرخه سواری در آبیک برگزار می‌شود
  • اجاره سریع تجهیزترین سالن‌های همایش بصورت آنلاین در سلام حرفه‌ای
  • همایش دوچرخه سواری در روستای محمدآباد رزن