Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیئت‌رئیسه مجلس از قطعی شدن گزینه‌های پیشنهادی دولت برای دو وزارتخانه اقتصاد و کار خبر داد.

اکبر رنجبرزاده عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه احتمالاً رئیس‌جمهور ظرف 2 روز آینده وزاری پیشنهادی اقتصاد و کار را برای اخذ رای اعتماد به قوه مقننه معرفی کند، گفت: طی چند روز گذشته طی اخباری که به دست ما رسیده دولت به جمع‌بندی درباره وزرای پیشنهادی نرسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه حضور فرهاد دژپسند به عنوان گزینه وزارت اقتصاد قطعی شده است، ادامه داد: طبق تماس‌های که با دژپسند داشته‌ام مشخص شد که وی گزینه جدی برای تصدی وزارت اقتصاد است و نام وی به مجلس اعلام خواهد شد.

نماینده اسد آباد در مجلس تصریح کرد: محمد شریعتمداری نیز اگر اتفاق خاصی رخ ندهد به عنوان وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مجلس معرفی می‌شود.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس با اشاره به زمان برگزاری جلسه رای اعتماد به وزرای اقتصاد و  تعاون در پارلمان، اظهار داشت: اگر ظرف 2 روز آینده رئیس‌جمهور 2 وزیر را به مجلس معرفی کند، شنبه و یکشنبه دو هفته آینده جلسه رای اعتماد برگزار می‌شود.

رنجبرزاده تصریح کرد: اگر رئیس‌جمهور 4 وزیر یعنی، راه و شهرسازی، اقتصاد، تعاون و صمت را به مجلس معرفی کند، شنبه و یکشنبه هفته آینده مجلس در دو نوبت صبح و عصر صلاحیت وزار را بررسی می‌کند.

 

تسنیم

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000AKs برچسب ها: مجلس شورای اسلامی ، محمد شریعتمداری ، فرهاد دژپسند ، اکبر رنجبرزاده

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی محمد شریعتمداری فرهاد دژپسند اکبر رنجبرزاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۵۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمام گزینه‌های «بد» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی برای آینده غزه

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی چهار گزینه برای آینده غزه مطرح و همه آن‌ها را «بد» توصیف کرد.

به گزارش ایسنا، یو آو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در اظهاراتی گفت: برای آینده غزه چهار گزینه پیش‌رو داریم که همه آن‌ها«بد» هستند اما بدترین آن‌ها در قدرت ماندن حماس پس از پایان جنگ است.

به نقل از اسپوتنیک، وی افزود: دومین گزینه بد، مجبور شدن اسرائیل برای ایجاد حکومت نظامی در نوار غزه پس از پایان جنگ است زیرا این گزینه باعث می‌شود که نظامیان اسرائیلی زیادی کشته شوند، علاوه بر این منابع و امکانات نظامی گسترده تلف خواهد شد و سطح آمادگی ارتش در مرزهای شمالی و کرانه‌باختری پایین خواهد آمد.

گالانت ادامه داد: گزینه دیگری وجود دارد که بعید به نظر نمی‌رسد اما سطح بد بودن آن نسبت به دو گزینه قبل پایین‌تر است و آن بوجود آمدن هرج و مرج در نوار غره است که باعث می‌شود جامعه‌بین‌المللی منابع زیادی را در این راستا از دست بدهد.

این وزیر صهیونیست گفت: اما چهارمین و آخرین گزینه که از نظر من سطح بد بودن آن نسبت به همه گزینه‌ها کم‌تر است، اداره نوار غزه توسط یک سازمان محلی دیگر به غیر از حماس است.

این اظهارات گالانت منجر به مشاجره در داخل کابینه امور سیاسی و امنیتی رژیم صهیونیستی شد و یاریو لوین و میری ریگیف، وزرای کابینه رژیم صهیونیستی به شدت از وی انتقاد و تاکید کردند: سناریوی آخر یا همان کمک از دولت فلسطین(تشکیلات خودگردان) و روی کار آمدن نیروهای محلی از نظر ما غیرقابل پذیرش است و در واقع تو با این اقدام بار دیگر دولت فلسطین را روی کار خواهی آورد.
یو آو گالانت در پاسخ به انتقاد این دو وزیر صهیونیست تاکید کرد: هر کس که «نه» می گوید بدون اینکه جایگزینی بیاورد باید سه گزینه دیگر را انتخاب کند، کسی که امروز در نبود تصمیم سیاسی ضرر می‌بیند سربازان ارتش هستند.

تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه به باتلاقی برای این رژیم تبدیل شده و آن ها هیچ گزینه‌ای برای پساجنگ ندارند و همین امر منجر به اختلافات گسترده میان سران صهیونیست شده است.

نتانیاهو بارها اعلام کرده است که هدف از این جنگ نابودی جنبش حماس و آزادی اسرای موجود در غزه است که تاکنون جز کشتن زنان و کودکان نتوانسته است اهداف اعلامی خود را محقق کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مزد پیشنهادی جامعه کارگری چند میلیون تومان است؟ | انتظار می‌رود دولت با ۷۵ درصد این پیشنهاد موافقت کند
  • زمان مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس مشخص شد + جزئیات
  • ارسال لایحه اصلاح موادی از قانون کار به هیئت دولت
  • وزارت‌خانه‌ها آماده‌اند اطلاعات لازم را در اختیار منتخبان مجلس بگذارند
  • واگذاری خودروسازان به روش مزایده
  • خاندوزی: ما هرگز از تحریم استقبال نکردیم
  • اسبقیان: روند واگذاری استقلال و پرسپولیس آغاز شده است/ عملیات ساخت ورزشگاه جدید در تهران سال آینده آغاز می شود
  • جزئیات قطعی برق در برخی از شهرهای گیلان
  • تمام گزینه‌های بد «گالانت» برای آینده غزه
  • تمام گزینه‌های «بد» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی برای آینده غزه