Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا؛ مزار شهدای گمنام کرمانشاه واقع در پارک کوهستان کرمانشاه با حضور جامعه ورزش و مسوولان ورزش و جوانان استان کرمانشاه در اولین روز از هفته تربیت‌بدنی و ورزش غبارروبی و عطرافشانی شد.

 در این مراسم حاضران با نثار شاخه‌های گل به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرده و با قرائت فاتحه غفران الهی را برایشان آرزو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سراسر شهرستان‌های استان کرمانشاه نیز این مراسم با حضور پرشور و گسترده جامعه ورزش استان، برگزار و یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی گرامی داشته شد.

صابر رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در این مراسم با تجلیل از رشادت و شجاعت شهدا، از وجود بیش از سیصد شهید والامقام حوزه ورزش در استان کرمانشاه خبر داد و افزود: اگر خون پاک شهدای انقلاب نبودشاید هرگز این انقلاب الهی به پیروزی نمی رسید و دست اجانب و بیگانگان از این کشور اسلامی کوتاه نشده بود.

او افزود: آن چه که باعث استحکام انقلاب و افزایش اقتدار آن در مجامع جهانی است، ادامه راه شهدا و عمل به وصایای آن عزیزان است.

حاضرین در این مراسم همچنین با قرائت زیارت عاشورا یاد امام حسین(ع)و شهدای دشت کربلا را گرامی داشتند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جامعه عاشورا کوهستان مدیرکل ورزش و جوانان ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۵۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور بیش از ۱۹ هزار مسافر در شهرستان تایباد

نظام الدین کارگزار در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: شهرستان تایباد ۷۲ اثر ملی و جهانی دارد که همه ساله مورد استقبال هزاران گردشگر داخلی و خارجی است، در این میان مجموعه‌های تاریخی مزار مولانا زین‌الدین ابوبکر تایبادی، مزار شاهزاده قاسم، میل کرات و کاروانسرای جهانی عباس آباد از شاخص ترین آثار تاریخی این شهرستان است.

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تایباد افزود: از ۲۵ اسفند ماه و آغاز سفرهای نوروزی، تا کنون ۱۹ هزار و ۴۹۰ مسافر داخلی و خارجی وارد این شهرستان شدند که حدود ۱۱ هزار نفر از این عدد، مسافرانی هستند که از طریق مرز بین المللی دوغارون وارد کشور و شهرستان تایباد شدند.

وی گفت: سالانه یک میلیون مسافر از معبر بین المللی دوغارون تردد می‌کنند و همین امر بر اهمیت مرز دوغارون افزوده است.

کد خبر 6063799

دیگر خبرها

  • برنامه‌ کامل احیای شب‌ قدر در یادمان شهدای گمنام تهران+ آدرس
  • شب های قدر با شهدا
  • فردا استقبال از پیکر پاک دو شهید گمنام در قزوین
  • مراسم شب‌های قدر در گلزار شهدای قزوین برگزار می‌شود
  • مراسم احیای شب‌های قدر در امامزاده حسین (ع) برگزار می شود
  • حضور بیش از ۱۹ هزار مسافر در شهرستان تایباد
  • قزوین میزبان ۲ شهید گمنام می شود
  • جزئیات تشییع و خاک‌سپاری ۲ شهید گمنام در استان قزوین
  • روایت نور؛ از ابتدا تا انتهای سفر عاشقی به کربلای ایران
  • بازدید ۵۰ هزار زائر و گردشگر از یادمان‌های دفاع مقدس ایلام