Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-24@19:43:56 GMT

جوانان مهم‌ترین سرمایه کشوراند

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۳۵۶۷۰

جوانان مهم‌ترین سرمایه کشوراند

 به گزارش خبرگزاری برنا؛ نشست با مدیرکل و دیگر مسئولان اداره‌کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه به‌ مناسبت هفته تربیت‌بدنی در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه تشکیل شد.

آیت‌الله مصطفی علما نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: مساجد و حسینه‌ها فضا‌های جانبی و خالی دارند که می‌توان این فضا‌ها را به مکانی برای ورزش جوانان تبدیل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود:جوانان مهم‌ترین سرمایه کشور هستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: باید برای جذب جوانان و برآورد نیاز‌های آن‌ها برای امور مورد نیاز از جمله ورزش از هر امکانات و پتانسیلی استفاده کنیم.

آیت‌الله علما ادامه داد: بسیاری از حسینیه‌های استان کرمانشاه در تمامی طول سال به غیر چند روز ایام عزاداری تعطیل است و البته در مساجد نیز چنین فضاهایی وجود دارد که باید از این پتانسیل‌ها برای ورزش جوانان بهره ببریم که اداره تربیت بدنی نیز باید پیگیر این موضوع باشد.

او افزود: در فضای پیچیده امروزی با رسانه‌های متنوع  که برنامه‌ها و نقشه‌های مخربی برای جوانان ما در آن وجود دارد باید بتوانیم برای حفظ جوانان ما که همگی سرشت خوبی دارند حمایت کنیم و هر کسی در هر جایی به نوبه مسؤولت به وظیفه خود در این زمینه عمل کند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: امام جمعه رسانه سرمایه عزاداری ولی فقیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۵۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات احداث فاز اول پیست تارتان در اهر

ایسنا/آذربایجان شرقی با حضور حبیب ستوده‌نژاد مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی، امام جمعه اهر، نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی عملیات احداث فاز اول پیست تارتان در این شهرستان آغاز شد.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از پیگیری‌های مدیرکل ورزش و جوانان استان، ورزشکاران و سایر مسئولان استانی و شهرستانی در خصوص آغاز عملیات اجرایی پیست تارتان در اهر گفت: این شهرستان بعد از تبریز دومین شهرستان استان است که پیست تارتان در آن افتتاح خواهد شد.

احمد محرم زاده همچنین از پیگیری جدی اخذ اعتبار برای ورزشگاه ۵ هزار نفری شهرستان اهر نیز خبر داد و گفت: با وجود اینکه در سال گذشته از سوی رئیس کل برنامه و بودجه کشور دستور پرداخت ۳۰۰ میلیارد ریال را گرفته بودیم ولی تاکنون پرداخت این اعتبار محقق نشده است و امیدواریم با کمک و همراهی استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان استان این امر تحقق یابد چرا که احداث ورزشگاه ۵ هزار نفری جزو مطالبات اصلی و به حق مردم و ورزشکاران این شهرستان می‌باشد.

وی به مشکلات و دغدغه‌های جوانان شهرستان اهر در حوزه ورزش نیز اشاره کرد و خواستار تکمیل سالن رزمی، اصلاح چمن ورزشگاه تختی، ایجاد خانه ورزش روستایی، احداث چمن مصنوعی در مناطق روستایی و غیره شد.

محرم زاده در ادامه به عملیات غرور آفرین «وعده صادق»توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخگویی به جنایات رژیم اسرائیل نیز اشاره کرد و افزود: این عملیات باعث غرور مردم ایران و خوشحالی بسیاری از مسلمانان جهان شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اهر نیز در این مراسم ضمن تقدیر از توجه ویژه مسئولان استانی و شهرستانی به حوزه ورزش و جوانان در این شهرستان گفت: کلنگ احداث فاز اول پیست تارتان در مجتمع ورزشی تختی امروز با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان آغاز شد.

جلیل علیجانپور افزود: با وجود اختصاص اعتباری بالغ بر ۱۷۰ میلیارد ریالی برای تکمیل پیست تارتان اهر متاسفانه تاکنون این اعتبار محقق نشده است و تصمیم گرفته شد که احداث این پیست به صورت مرحله ای و در فازهای مختلف انجام گیرد و امروز شاهد اجرای عملیات فاز اول آن شامل بهسازی و اصلاح جداول و غیره می‌باشد.

وی همچنین از افتتاح اولین مرکز مشاوره ازدواج و تحکیم خانواده در اهر همزمان با سفر مدیر کل ورزش و جوانان استان به این شهرستان خبر داد.

وی گفت: فعالیت‌های این مرکز در راستای ایجاد ازدواج‌های موفق و پایدار با شناخت کامل دو طرف از یکدیگر انجام می‌شود.

علیجانپور افزود: مرکز مشاوره ازدواج و تحکیم خانواده اهر اولین مرکز مجوز دار از طرف اداره ورزش و جوانان است که در امر انتخاب همسران به کمک جوانان آمده و به عنوان یک عامل مؤثر برای پیشگیری از ازدواج های ناآگاهانه و طلاق در شهرستان عمل خواهد کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ماجرای خودکشی در اداره ورزش و جوانان ابهر چیست؟
  • آغاز عملیات احداث فاز اول پیست تارتان در اهر
  • برگزاری جشنواره قلب شهر در مسجد ملااسماعيل یزد
  • رسیدن به سن تکلیف آغاز مرحله جدید زندگی است
  • بازدید امام جمعه پاوه از عملیات برفروبی «گردنه ته‌ته»
  • شعار سال، یک دستور عملیاتی است
  • هیات‌های ورزشی به حوزه فرهنگ ورود کنند
  • دیدار جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی
  • دیدار جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی با نماینده ولی فقیه در استان
  • کشاورزی پیشران اقتصاد کشور است