Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه ابرکوه با اشاره به نزدیک شدن به اربعین حسینی اظهار داشت: پیاده روی اربعین بزرگترین اجتماع نه تنها شیعیان بلکه مسلمانان جهان پس از حج است و دشمنان از این اجتماع واهمه دارند.

وی بیان کرد: همین واهمه دشمنان سبب شد تا تفاله‌های پس‌مانده از حزب بعث با توطئه‌های آمریکا، با پهن کردن بستر فتنه در بصره، مانع حضور زائرین ایرانی در عتبات عالیات و انجام راهپیمایی باشکوه اربعین شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی ادامه داد: خوشبختانه مردم بصره با بصیرت و آگاهی به سرعت بساط فتنه را جمع کردند و امیدواریم حضور مسلمانان و شیعیان از تمام نقاط کشور اسلامی ایران و دیگر کشورهای مسلمان جهان، حماسه ای دیگر از حضور حسینی خلق کند و یک بار دیگر پوزه مستکبران جهان را به خاک بکشد.

وی تاکید کرد: به طور قطع حماسه اربعین می تواند حلقه اتصال انقلاب اسلامی به انقلاب جهانی حضرت حجت (عج) و پیوند دهنده قومیت‌ها، ملیت‌ها، نژادها و مذاهب مختلف در جهان اسلام باشد.

امام جمعه ابرکوه ادامه داد: اجتماع پرشور اربعین همچنین می تواند خنثی ‌کننده طرح آمریکایی ـ صهیونیستی اسلام هراسی، شیعه هراسی و یا ایران هراسی باشد و حیله دشمنان اسلام را به خود آنها بازگرداند.

حسینی با ابراز خرسندی از اینکه سنت پیاده‌روی زیارت اربعین، به سنتی نو و پدیده ای جهانی تبدیل شده است، افزود: امروز جهان مبهوت ابهت این اجتماع و عظمت پیروان مکتب عاشورا و امام حسین (ع) است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مشکلاتی که امروز در حوزه اقتصاد و صنعت کشور مشاهده می شود، اظهار داشت: این سئوال مطرح است که چرا تولیدات داخلی همچون خودرو ملی باید به سه برابر قیمت تمام شده عرضه شود و در این میان منافع چه کسانی تأمین می‌شود که در برابر این آشفته ‌بازار مماشات می‌کنند.

حسینی بر لزوم جمع شدن بساط این آشفتگی‌های اقتصادی و بی‌ثباتی‌های بازار تاکید کرد و افزود: مسئولان امر باید به شکل جدی تری در این عرصه ورود کنند.

امام جمعه ابرکوه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مرگ خاشقچی تصریح کرد: تمام دنیا به ‌سادگی با مرگ جنجال‌ برانگیز خاشقچی به ماهیت رژیم خون‌خوار سعودی پی برد که چگونه کنسولگری این کشور در ترکیه، به سلاخ‌خانه تبدیل شده و جالب اینجاست که آمریکا و اتحادیه اروپا  این جنایت را محکوم نکرده‌اند زیرا هنوز زود است که این گاو شیرده را بکشند.

کد خبر 4434819

منبع: مهر

کلیدواژه: اربعین 97 امام جمعه ابرکوه سيد ابراهيم حسيني یزد اربعین ۹۷ اربعین 97 اربعین حسینی گرگان کرمانشاه بوشهر مشهد یاسوج خبرگزاری مهر شهرکرد خرم آباد شیراز مرز مهران خطبه های نماز جمعه مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۵۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقف نسل کشی در غزه وحدت حاکمان جهان اسلام را می‌طلبد

نماینده مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در استرالیا و امام جمعه ملبورن با ابراز تأسف از واکنش منفعلانه سازمان ملل و سایر نهادهای بین المللی در جلوگیری از جنایات رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی فلسطین، تاکید کرد: امروز توقف نسل کشی در غزه وحدت حاکمان جهان اسلام را می‌طلبد.

حجت‌الاسلام اشفاق وحیدی طی گفت وگو با برخی از مدیران رسانه پیرامون آخرین تحولات مرتبط با جنگ غزه، افزود: حاکمان امت اسلامی یکصدا و منسجم برای کمک به فلسطین برخیزند و در مقابل جبهه استکبار بین المللی متحد شوند.

وحیدی تاکید کرد که حرمت مسجد الاقصی برای مسلمین جهان و تمام ادیان آسمانی حائز اهمیت است لذا ملت‌های آزادی خواه جهان برای روشنگری علیه جنایات اسرائیل وارد میدان شوند.

وی گفت: اسرائیل طی ۷ دهه گذشته مرتکب نسل کشی و جنایت جنگی علیه فلسطینیان شده است لذا اکنون وقت آن رسیده که نظام عدالت بین المللی جلوی وحشیگری‌های رژیم نامشروع صهیونیستی را بگیرد.

امام جمعه ملبورن بر لزوم رویکرد مشترک رهبران جهان اسلام برای ارسال کمک‌های بشردوستانه به غزه و تلاش برای فشار بر اسرائیل جهت برقراری آتش‌بس تاکید کرد.

کد خبر 6062504 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • اجتماع «امام حسنی ها» همایش اقتدار و وحدت بی نظیر ملت ایران بود
  • تجمع انزجار از صهیونیست ها وحمایت از مردم غزه در شهرقدس برگزار شد
  • یاد شهدا همواره موجب خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان شده است
  • مادورو از خنثی شدن دو طرح ترور علیه خود طی ۱۵ روز گذشته خبر داد
  • داغداری امت اسلام دراثر جنایت صهیونیست نسبت به زنان غزه
  • تجلیل از ۵۲ راننده داوطلب خدمت خالصانه سفر اربعین
  • فلسطین مسئله اول جهان اسلام است
  • موضوع اول جهان اسلام، فلسطین است
  • پوتین: می‌دانیم جنایت مسکو توسط اسلام گرایان رادیکال انجام شده | فیلم
  • توقف نسل کشی در غزه وحدت حاکمان جهان اسلام را می‌طلبد