Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکزمهاباد ، حاج ماموستا حاجی زاده درخطبه های نمازجمعه امروزبا اشاره به امنیت مثال زدنی کشورمان درمنطقه گفت: هرچنداکنون مشکلات اقتصادی درکشوروجود دارداما برابراحادیث نبوی سلامت وامنیت بزرگترین نعمت برای مردم هستند.

وی با بیان اینکه درحال حاضرامنیت درکشورفراهم است، افزود: با وحدت وهمدلی مشکلات حل خواهدشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خطیب نمازجمعه مهابادریشه بسیاری ازمشکلات را دورماندن از قرآن و سنت الهی دانست وگفت: عمل به دستورات قرآن باعث محفوظ ماندن ازمشکلات می شودچراکه قرآن چراغ راهنمای بشیریت است.

ماموستاحاجی زاده درادامه با اشاره به اینکه تهدیدات متعددی خانواده ها را هدف قرارداده است، افزود: والدین بایدتوجه بیشتری به نوجوانان وجوانان داشته باشند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: مهاباد نماز جمعه مسلمانان امنیت کشور قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۵۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فتح‌الله‌زاده نمی‌خواست ساپینتو روی نیمکت بنشیند

به گزارش "ورزش سه"، خسرو حیدری درباره شروع مشکلات ساپینتو و فتح‌الله‌زاده گفت: در زمان ساپینتو اگر مشکل مدیریتی نداشتیم هر سه جام را می‌توانستیم بگیریم، مشکلات زیادی داشتیم و چندین ماه بود که بازیکنان پول نگرفته بودند، مدام مدیرعامل عوض می‌کردیم و مدیرعامل ها با ساپینتو مشکل داشتند، زمانی که فتح‌الله‌زاده به تیم اضافه شد و برای بازی سوپرجام آمد همان‌جا با هم به مشکل خوردند. از همان روز اول، یک سری چیزها به ساپینتو گفته بودند و یک‌سری چیزها هم فتح‌الله‌زاده می‌دانست و با هم به مشکل خوردند.

حیدری ادامه داد: در بازی سوپرجام که بازی با نساجی بازی داشتیم، فتح‌الله‌زاده و ساپینتو را آشتی دادم، او به من گفت که اجازه نمی‌دهم ساپینتو روی نیمکت بنشیند و خودت روی نیمکت بشین که به او گفتم حاج آقا عجله نکن! دنبال این بودم تا آنها با یکدیگر رابطه خوبی داشته باشند و در نهایت هم رابطه خوبی پیدا نکردند و فتح‌الله‌زاده از تیم رفت و مدیرعامل جدید آمد.

ویدئو: 330812

حیدری درباره مشکلاتی که بابت دفتر کمپ ناصر حجازی اتفاق افتاد گفت: تا روز آخر مشکلات آنها وجود داشت و مشکلات بزرگتر می‌شد، آقای ساپینتو دفتر حاضر در کمپ را می‌خواست که در اختیار او باشد و بازیکنان را برای تماشای فیلم بازی‌ها به آنجا ببرد چون جایی نداشتیم و آقای فتح‌الله‌زاده می‌گفتند این دفتر من است و به او نمی‌دهم.

حیدری درباره مشکلات حجت کریمی با ساپینتو گفت: او می‌خواست قرارداد ساپینتو را تمدید کند و ما شانس قهرمانی در جام‌حذفی را داشتیم، ما بازی‌ای که هفت گل به تراکتور زدیم هواداران توقع داشتند که تمدید شود اما در باشگاه همه دوست داشتند که او برود و دنبال بهانه بودند، مشکلاتی که بین ساپینتو و هواداران پرسپولیس اتفاق افتاد او را روز پنجشنبه محروم کردند و اعلام کردند که 4 ماه محروم شده و باشگاه اعتراضی نکرد و همانجا فهمیدم که می‌خواهند او را کنار بگذارند.

حیدری درباره اخلاقیات ساپینتو گفت: او مربی فنی و خیلی خوبی بود ولی از لحاظ اخلاقی مشکلش این بود که خیلی زود عصبی می‌شد.

دیگر خبرها

  • مرحله مقدماتی هفتمین دوره مسابقات قرآن جامعه کارگری
  • یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت بزرگترین رویداد فرهنگی مردمی است
  • پدر شهید «جعفر نعمت زاده» دیار حق را لبیک گفت
  • توجه به قرآن، بسیاری از مشکلات امروز ما را حل می‌کند
  • فتح‌الله‌زاده نمی‌خواست ساپینتو روی نیمکت بنشیند
  • والاس: روسیه بزرگترین تهدید کنونی علیه انگلیس است
  • بزرگترین مزیت ما کامران نجف‌ زاده است
  • پیگیری مشکلات جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران
  • خراسان رضوی میزبان بزرگترین رویداد قرآنی است
  • مطلق‌زاده: فوتبال برای مسئولان خوزستان مهم نیست