Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@04:52:10 GMT

گزارش زنده؛ سپیدرود 0 - ذوب‌آهن 0

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۳۵۹۱۰

گزارش زنده؛ سپیدرود 0 - ذوب‌آهن 0

تیم سپیدرود رشت از هفته نهم مسابقات لیگ برتر تا دقایقی دیگر از ذوب‌آهن اصفهان در ورزشگاه سردار جنگل میزبانی می‌کند.

به گزارش "ورزش‌سه"،  شاید بتوان حساس‌ترین دیدار سپیدرود تا به اینجای لیگ برتر را مصاف با ذوب‌آهن اصفهان دانست. شاگردان کریمی در حال حاضر با کسب تنها دو امتیاز در رده آخر جدول حضور دارند و علاوه بر 528 دقیقه است که هیچ گلی به ثمر نرسانده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرخپوشان رشتی دو مسابقه قبلی خود را در تهران با نتیجه مشابه 1-0 به پرسپولیس و پیکان واگذار کردند و حالا به دنبال این هستند با برد در این بازی سر و سامانی به وضعیت خود بدهند.


از طرف دیگر شاگردان امید نمازی هم شرایط متوسطی را در لیگ برتر دنبال می‌کنند. ذوبی‌ها در حال حاضر با 9 امتیاز در رده نهم جدول حضور دارند به دنبال این هستند با کسب سه امتیاز این مسابقه خود را به جمع مدعیان لیگ اضافه کنند. سبزپوشان اصفهانی هفته گذشته در ورزشگاه فولادشهر میزبان صنعت نفت آبادان بودند که با گل دقایق آخر زهیوی از شکست گریخته و به تساوی 2-2 رسیدند.


لحظات حساس دیدار دو تیم ذوب‌آهن اصفهان و سپیدرود رشت را می‌توانید از این صفحه دنبال کنید:


هفته نهم مسابقات لیگ برتر، تاریخ: 27/7/97، ساعت: 16
ورزشگاه: سردار جنگل رشت
داور: رضا کرمانشاهی
کمک‌ها: ایوب غلامزاده، احد سلطانی، علی بای
ناظر: فریدون اصفهانیان


سپیدرود رشت:

 

کوروش ملکی میثم تهی دست میلاد شیخ سلیمانی امیرحسین اسکندری امین جوادی مقدم میلان قربان زاده محمدرضا مهدوی پویا نزهتی مهرداد بایرامی حسین ابراهیمی محمد غلامی


سرمربی: علی کریمی


ذوب‌آهن اصفهان:

 

رشید مظاهری محمد نژادمهدی عارف غلامی میلاد فخرالدینی حمید ملکی حمید بوحمدان محمد زبیر نیک نفس محمدرضا حسینی ابوذر صفرزاده محسن مسلمان ماریون سیلوا


سرمربی: امید نمازی

 

موقعیت‌های حساس:


دقیقه 3: محمدرضا مهدوی ضربه ایستگاهی به دست آمده برای سپیدرود را از میانه میدان ارسال کرد که ضربه نزهتی از کنار دروازه به بیروت رفت.

سپیدرود رشت ذوب آهن اصفهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سپیدرود رشت ذوب آهن اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۵۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پس از دکلان رایس؛ جنگ منچسترسیتی و آرسنال برای برونو گیمارش

منچسترسیتی و آرسنال برای جذب برونو گیمارش وارد عمل می‌شوند. 

طرفداری | منچسترسیتی و آرسنال که تابستان گذشته برای انتقال دکلان رایس به رقابت پرداخته بودند، باز هم هدف نقل و انتقلاتی مشترکی دارند: برونو گیمارش. 

به گزارش تلگراف؛ برای دومین فصل متوالی، دو رقیب قهرمانی لیگ برتر برای یک بازیکن رقابت خواهند کرد. منچسترسیتی و آرسنال تصمیم گرفته‌اند برونو گیمارش را به ترکیب خود اضافه کنند. در حالی که شایعاتی در مورد علاقه پاری سن ژرمن هم به گوش می‌رسد، هافبک برزیلی متوجه علاقه غول‌های لیگ برتری شده است. به نظر می رسد در قرارداد گیمارش، بندی آزادسازی با مبلغ حدود ۱۰۰ میلیون پوند وجود دارد، هرچند این موضوع لزوما مانع تلاش باشگاه‌های علاقه‌مند برای توافق با مبلغی پایین‌تر نخواهد شد. توپچی‌ها با توجه به آینده مبهم جورجینیو و توماس پارتی به سراغ گیمارش رفته‌اند. سیتیزن‌ها نیز به دنبال تقویت خط هافبک و حمله با لوکاس پاکتا و برونو گیمارش هستند. این دو بازیکن در لیون رابطه بسیار صمیمانه‌ای داشتند و یک‌دیگر را «برادر» صدا می‌کنند. 

نیوکاسل به دنبال فروش برونو گیمارش نیست، اگرچه آن‌ها باید از محل فروش بازیکنان درآمدزایی کنند. گیمارش اخیرا با خریداری یک خانه به دنبال انتقال خانواده‌اش از برزیل بوده است. اتفاقی که شاید نشان از ادامه همکاری او با کلاغ‌ها باشد. 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • یاد نیمار زنده شد؛ پاریس به دنبال تک‌ستاره بارسلونا
  • شاهکار کاپیتان؛ مارتین اودگارد یاد مسوت اوزیل را در آرسنال زنده کرد
  • فقط این مربی می‌تواند یونایتد را قهرمان لیگ برتر کند
  • پس از دکلان رایس؛ جنگ منچسترسیتی و آرسنال برای برونو گیمارش
  • ساعت پخش زنده بازی آرسنال و چلسی‌ از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • پیام توماس توخل به منچستریونایتد: آماده بازگشت به لیگ برتر هستم
  • دل مورینیو برای لیگ برتر انگلیس شده است (عکس)
  • گزارش زنده: ملوان 0 - سپاهان 0
  • گزارش زنده: ذوب آهن 0 - 0 آلومینیوم
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت ‌از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات