Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل حج و زیارت آذربایجان شرقی با اشاره به آمار ثبت‌نام زائران اربعین آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی در سامانه سماح گفت: بیش از ۵۲ هزار نفر در این سامانه برای دریافت ویزای اربعین ثبت‌نام کرده‌اند. ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۰ استانها آذربایجان شرقی نظرات

امیر روحی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تبریز، با اشاره به آمار ثبت‌نام زائران اربعین آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی در سامانه سماح اظهار داشت: بیش از 52 هزار نفر در این سامانه برای دریافت ویزای اربعین ثبت‌نام کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه از این آمار 16 هزار و 250 نفر از آذربایجان غربی برای سفر به اربعین ثبت‌نام کردند افزود: حدود 37 هزار نفر هم از مردم آذربایجان شرقی در سامانه سماح برای دریافت ویزای اربعین ثبت نام کردند.

مدیرکل حج و زیارت آذربایجان شرقی در ادامه، آمار ویزاهای صادر شده در کنسولگری موقت عراق، مستقر در تبریز را یادآور شد و گفت: تا امروز جمعه 27 مهرماه 43 هزار ویزا برای متقاضیان سفر اربعین حسینی صادر شده که نزدیک به 30 هزار ویزا مربوط به زائران آذربایجان شرقی و بقیه مربوط به زائران آذربایجان غربی است.

وی با اشاره به اینکه روادید و ویزای زائران اربعین حداکثر تا 72 ساعت از تحویل به شرکت مرکزی کارگزاران اربعین صادر می‌شود، ابراز داشت: بعضاً تاخیری اگر رخ دهد به دلیل نقص مدارک یا تحویل دیرهنگام آژانس‌های زیارتی است که ما حتی در روزهای تعطیل با افزایش نفرات، زمان صدور ویزا را به 48 ساعت نیز رسانده ایم.

روحی در پایان به زائران متقاضی سفر به اربعین توصیه کرد تا دریافت ویزای خود را به روزهای پایانی موکول نکنند، تصریح کرد:  صدور ویزا تا 48 ساعت قبل از اربعین، یعنی تا روز یکشنبه 6 آبان ادامه است لذا زائران آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی تقاضای دریافت ویزا را به روزهای پایانی موکول نکنند.

انتهای پیام/ح

R7887/P1357/S6,47/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۶۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵۵ زائر حج عمره خوزستانی به سرزمین وحی اعزام می‌شوند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد امین یاقوت بعد از ظهر امروز دوشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: با شروع پروازهای حج عمره، ۲۵۵ زائر خوزستانی از طریق فرودگاه بین‌المللی سپهبد شهید سلیمانی اهواز به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

وی ادامه داد: زائران حج عمره استان خوزستان با مدیریت کاروان‌های شهرستان‌های اهواز، خرمشهر و دزفول روز پنجشنبه پنجم اردیبهشت به کشور عربستان اعزام و اعمال حج عمره را انجام می‌دهند.

مدیر حج و زیارت خوزستان اظهار کرد: زائران خوزستانی حج عمره پس از ورود به مدینه پنج روز در شهر رسول الله (ص) حضور دارند و پس از آن به سرزمین مقدس مکه اعزام و در آنجا به مدت پنج روز حضور خواهند داشت.

کد خبر 6085559

دیگر خبرها

  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • اعزام کاروان های عمره مفرده آذربایجان شرقی از ششم اردیبهشت ماه
  • حدود ۲ هزار زائر از آذربایجان‌غربی به حج تمتع مشرف می‌شوند
  • تشرف نزدیک به دو هزار زائر از آذربایجان‌غربی به حج تمتع
  • اعزام ۲۶۰ زائر از استان اصفهان به سرزمین وحی
  • اعزام ۳ هزار زائر یزدی به حج تمتع
  • ۲۵۵ زائر حج عمره خوزستانی به سرزمین وحی اعزام می‌شوند