Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده، ولی فقیه در استان وامام جمعه کرمانشاه در خطبه‌های  نماز جمعه با اشاره به پیاده روی عظیم اربعین حسینی اظهار داشت: زائران اربعین عشق و ابراز ارادت خود را به حضرت سیدالشهداء (ع) نشان می‌دهند و هرساله این جمعیت مشتاق و دلداده بیشتر می‌شود وشاهد یگ رویداد حماسه آفرین هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه پیام امام حسین (ع) در جهان ماندگار و تاریخی شد، گفت: اگر امکانات و فضای بیشتری وجود داشت بیش از ۲۰ میلیون جمعیت در کربلا پذیرش می‌شدند و ما باید به عهد و پیمان خود با امام حسین (ع) پاینبد باشیم.
خطیب جمعه کرمانشاه به سند ۵۰ ساله آینده انقلاب از سوی مقام معظم رهبری اشاره و تاکید کرد: به فرموده رهبر انقلاب باید این برنامه با شاخص‌های اسلام و انقلاب تنظیم شود، لذا چندین هزار نفر روی طرح فوق با شاخص‌های اسلامی در حال فعالیت هستند.
آیت الله علما به دیدار نخبگان و استعداد‌های برتر علمی با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: ۱۲ نفر با حضرت صحبت کردند که از جمله آن اشاره به پیشرفت‌های علمی در بسیاری از عرصه‌ها بوده است.
وی عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار با دانشجویان، نیاز کشور به پیشرفت علمی را مورد خطاب نخبگان قرار دادند، چراکه اگر جامعه‌ای پیشرفت نکند، نوعی تهدید محسوب خواهد شد، لذا علم برای جوامع قدرت و قاطعیت می‌آورد.
امام جمعه کرمانشاه به نقش موثر نخبگان در پیشبرد اهداف و پیشرفت کشور اشاره کرد و اظهار داشت: دولت باید از این پتانسیل‌های علمی استفاده کند و نخبگان ما در نظام مدیریتی وارد شوند، چرا که ثروت کشور محسوب می‌شوند.
آیت الله علما با بیان اینکه نخبه فعال برای کشور ثروتی عظیم است، افزود: از جمعیت علمی و منابع انسانی باید به خوبی مراقبت و تقویت شود.
وی به اول آبان روز برنامه‌ریزی و نیز سالروز شهادت آیت الله حاج آقا سیدمصطفی خمینی فرزند امام راحل اشاره و بیان کرد: شخصیت علمی ایشان به عنوان مدرس در جامعه اسلام ستودنی است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: کرمانشاه نظام مديريتي کشور نخبگان امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۶۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق سیلی محکمی به اسرائیل و آمریکا بود

امام جمعه کاشان گفت: عملیات غرورآفرین وعده صادق غیور مردان ایرانی، سیلی محکمی به اسرائیل و آمریکا بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت الاسلام سید سعید حسینی سه شنبه _بیست و هشتم فروردین_ در دیدار با فرمانده و جمعی از اعضای کادر پادگان شهید کبریایی آران و بیدگل، ضمن تبریک پیروزی غرورآفرین غیور مردان ایرانی در اقدام تنبیهی مواضع رژیم اشغالگر قدس اظهار کرد: این عملیات به عنوان سیلی محکم ایران به اسرائیل، آمریکا و جبهه باطل، موجب خوشحالی امت اسلامی شد.

وی حمله صهیونیست‌ها به کنسولگری جمهوری اسلامی در سوریه را ناشی از شکست اسرائیل و آمریکا در غزه دانست و افزود: پاسخ قاطع و انتقام سخت ایران، دشمنان را در نیل به اهدافشان ناکام گذاشت و موجب عزت بیش از پیش ملت بزرگ ایران شد.

امام جمعه منطقه کاشان با اشاره به ریشه دار بودن فرهنگ شیطانی برای انحراف جامعه اضافه کرد: جدال شیطان از ابتدای وجود بشریت تاکنون در منطقه و جهان وجود داشته و ادامه دارد اما امروز به شکل‌های مختلف ظاهر شده است.

حسینی با اشاره به هزینه‌های هنگفت استکبار علیه جامعه اسلامی افزود: استکبار جهانی میلیاردها دلار همراه با ارائه تسلیحات و موشک‌ها و تجهیزات نظامی به غده سرطانی در منطقه در صدد سلطه مسلمین است.

وی با اشاره به اینکه عمل به بیانیه گام دوم انقلاب علاوه بر بیمه کردن کشور در مقابل تهدید دشمن، موجب توسعه بیش از پیش جامعه اسلامی شده و از مصادیق لبیک به حضرت فاطمه (س) است، گفت: امروز استمرار ولایت الهی امیرالمومنین (ع)، ولایت فقیه است و باید ببینیم رهبر انقلاب از ما چه انتظاری دارد؛ یکی از آخرین تأکیدات ایشان، صدور بیانیه گام دوم انقلاب است و باید به این دستور عمل کنیم که توجه به صدور بیانیه گام دوم انقلاب، عمل به هفت توصیه آخر این بیانیه وظیفه امروز ما است.

امام جمعه منطقه کاشان عنوان کرد: از خانواده شهدا تشکر می‌کنیم، شهیدانی از جمله شهید تهرانی مقدم این امکان را برای جمهوری اسلامی فراهم کردند که از فاصله ۲ هزار کیلومتر مرکز اطلاعاتی و پایگاه‌های مهم رژیم غاصب صهیونیستی را منهدم شود و این از برکت خون شهیدان و جانبازان است.

حسینی ارتش کنونی جمهوری اسلامی را به تمام معنا انقلابی دانست و افزود: وجود ارتش در کنار دیگر قوای نظامی و دفاعی موجود در کشور یک پشتوانه و حمایت قوی برای ملت ایران در مقابله با هرگونه تهدید است.

کد خبر 745166

دیگر خبرها

  • برگزاری تظاهرات حمایت از سپاه بعد از نماز جمعه
  • وعده صادق تنها بخش کوچکی از اقتدار نظام جمهوری اسلامی است
  • سند تحول و تعالی قوه قضاییه در یک نگاه/ از تحول در نظام مدیریتی تا رفع موانع تحقق مأموریت‌ها
  • مهم‌ترین ویژگی‌های سند جدید تحول قضایی؛ از تحول در نظام مدیریتی تا رفع موانع تحقق مأموریت‌ها
  • از تحول در نظام مدیریتی تا رفع موانع تحقق مأموریت‌ها
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور در روز جمعه
  • اعلام آمادگی پایگاه پدافندی ارتش در آبدانان
  • تاکید بر مردمی‌تر کردن مشارکت‌ها در اجرای طرح عفاف و حجاب
  • ضرورت معرفی خدمات انقلاب اسلامی درعرصه عمل وخدمت
  • عملیات وعده صادق سیلی محکمی به اسرائیل و آمریکا بود