Web Analytics Made Easy - Statcounter

ائمه جمعه استان هرمزگان با بیان اینکه الگوی اسلامی ایرانی چشم انداز نوینی برای آینده ترسیم می کند، اظهار کردند:حماسه اربعین بزرگترین اجتماع و محلی برای معرفی شیعه و معرفی نهضت سرخ حسینی به جهانیان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از هرمز؛ائمه جمعه استان هرمزگان در خطبه های نماز جمعه این هفته با بیان اینکه الگوی اسلامی ایرانی چشم انداز نوینی برای آینده ترسیم می کند، اظهار کردند:حماسه اربعین بزرگترین اجتماع و محلی برای معرفی شیعه و معرفی نهضت سرخ حسینی به جهانیان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نظام بین‌المللی باید به موضوع قتل روزنامه‌نگار عربستانی ورود کند

آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی، نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بندرعباس با بیان اینکه باید  واقعه عاشورا را از زوایای مختلف باید بررسی کرد،گفت:در قیام عاشورا ردپای شایعه‌سازان دیده می‌شود که در جامعه امروز نیز هنگامی که دشمنان در کارهایشان به بن بست می خورند متوسل به شایعه پراکنی می شوند.

امام جمعه بندرعباس مبارزه با تخلفات را وظیفه شرعی هر شهروندی دانست و افزود:موضوع استاندارد در جامعه باید مورد توجه ویژه‌ قرار گیرد و مردم هم در صورت مشاهده کالای غیراستاندارد، بایستی به استاندارد اعلام کنند.

نعیم‌آبادی در ادامه با اشاره به جنایت سعودی در قتل روزنامه‌نگار عربستانی تصریح کرد: این جنایت محکوم است و نظام بین‌المللی باید نسبت به این موضوع ورود کند.

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان با انتقاد از سکوت سازمان ملل در مقابل جنایات یمن، سوریه و...گفت: سازمان ملل از ظالمان حمایت می‌کند و باید گفت این سازمان ترامپ است و سازمان ملل نیست.
وی با تاکید بر اینکه باید مدیری لایق زمام امور در بخش‌های مختلف را برعهده بگیرد، عنوان کرد: جریانی که تلاش می‌کند شخصی خاص کرسی مدیریت را تصاحب کند خطرناک است.

نعیم آبادی گفت:حوزه میراث فرهنگی نیازمند توجه بیشتر مسئولان خصوصا استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی است چرا که میراث فرهنگی یادگار گذشتگان برای نسل‌های آینده است.

حماسه اربعین محلی برای معرفی نهضت حسینی به جهانیان است

حجت الاسلام میرزایی، امام جمعه پارسیان در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر ستان با اشاره به حماسه اربعین حسینی، گفت: حماسه اربعین بزرگترین محمل معرفی شیعه و نهضت حسینی به جهانیان است و این راهپیمایی بی نظیر اربعین حسینی بستری را فراهم می کند تا فرهنگ عاشورایی که مشتمل بر عزت، کرامت، ظلم ستیزی و شهادت طلبی است به عینیت تبدیل گردد.

میرزایی، حضور زائرین حسینی از چهل کشور جهان را نشانه قدرت و وحدت مسلمانان دانست و تاکید کرد: حضور میلیونی مردم ایران نیز در این راهپیمایی نشان از عدم تاثیر تحریم و مشکلات اقتصادی است و مردم ایران همچنان در مسیر عزت و سربلندی و ولایت پذیری حرکت می کنند.

وی، با اشاره به تصویب لایحه cft و دفاع از آن به جهت بهانه ندادن به آمریکا، تصریح کرد: آیا ملاک و معیار قانون گذاری در جمهوری اسلامی باید تامین خواسته های آمریکا باشد، مگر طی چهل سال از انقلاب اسلامی بهانه های آمریکا نقطه پایانی داشته است.

امام جمعه پارسیان، به توجیهات برخی از دولتمردان نسبت به دفاع از این لایحه اشاره و اظهار کرد: اگر قرار است طبق خواسته های آمریکا قانون گذاری شود چه تفاوتی با دوره سیاه طاغوت وجود دارد که نظرات سفارت آمریکا و انگلیس باید تامین می شد.

خطیب نماز جمعه پارسیان، افزود: آمریکا دشمن قسم خورده انقلاب اسلامی است و کمترین فرصت را برای مقابله با انقلاب اسلامی از دست نمی دهد لذا عقل سلیم اقتضا می کند که هیچ فرصتی را در اختیار دشمن این انقلاب قرار ندهیم.

میرزایی، در ادامه به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص تصویب قوانین داخلی در مجلسی که بالغ و رشید است اشاره و بیان کرد: رد لایحه از طرف شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام اقدام عقلایی و ضروری است و لازمه تبعیت از رهنمود های حکیمانه مقام معظم رهبری است.

وی، با اشاره به موضوع قتل خاشقچی گفت: عربستان با همه بردگی و وادادگی به غرب و هزینه های هنگفتی که در طول چهل سال به عنوان سازش پرداخت کرده، قصه خاشقچی بهانه ای شده برای احیا ژست حقوق بشری و البته اخاذی صدها میلیارد دلارهای دیگر.

امام جمعه پارسیان، با خطاب به مسئولان و یادآوری کلام امام خامنه ای که فرمودند، هزینه سازش به مراتب از هزینه مقاومت بیشتر است، عنوان کرد: اگر چهل سال برده باشید و سرویس دهید بهانه های آمریکا تمامی ندارد.

الگوی اسلامی ایرانی چشم اندازی نوینی برای آینده ترسیم می کند

رئیس شورای فرهنگی شهرستان در خصوص تدوین الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی توسط مقام معظم رهبری گفت:تدوین این الگو نظام اسلامی را در رسیدن به اهداف متعالی خود در پنج دهه آینده بیش از پیش روشن تر و چشم اندازی نوین برای آینده ترسیم می کند.

حجت الاسلام میرزایی، با اشاره به ۹ صفر سالروز شهادت عمار یاسر، یار با بصیرت امیر المومنین علی(ع)و سخنان مقام معظم رهبری در تصویر سازی غلط دشمن از اوضاع ایران گفت: درس ها و عبرت های تاریخی یار با وفای مولا یادآور وظایف خطیر امروز و حمایت همه جانبه از ولی زمان می باشد.

امام جمعه شهرستان با گرامیداشت هفته تربیت بدنی و تاکید آموزه های دینی بر سلامت جسم، اظهار کرد:حضور برخی از تیم های ورزشی در لیگ های استانی و کشوری، حاکی از ظرفیت بالای جوانان این منطقه در رشته های ورزشی است، لذا توجه بیش از پیش مسئولان در اهمیت به زیر ساخت های ورزش را می طلبد.

خطیب نماز جمعه پارسیان، با یادآوری سالروز شهادت عالم مجاهد حاج سید مصطفی خمینی و آیت الله مهدوی کنی و آیت الله میرزا جواد آقا تهرانی علو درجات برای ایشان از خدای منان طلب کرد.

حادثه میرجاوه در ادامه حمله اهواز برای بی ثبات سازی نظام است

حجت الاسلام احمد حسن زاده امام جمعه کیش در خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه با توصیه به رعایت تقوی الهی در تمام شئون زندگی، تقوی و احسان را از راه های جلب حمایت های الهی برشمرد و اظهار کرد: دایره تقوی دایره همه محرمات و واجبات است و هر مسلمانی که به دنبال چتر حمایت الهی است باید در این دایره قرار گیرد.

وی با اشاره به حماسه بزرگ راهپیمایی اربعین که هرساله با حضور ملت های مسلمان جهان شکل می گیرد افزود: حماسه اربعین نمایش قدرت عظیم جهان اسلام است.

خطیب جمعه کیش با بیان اینکه شاید این حماسه بزرگترین اجتماع و محل برای معرفی شیعه و معرفی نهضت سرخ حسینی به جهانیان باشد متذکرشد: این راهپیمایی یک فرصت عظیم و یک موهبت الهی است.

وی با اشاره به اینکه حضور مسلمانان در این همایش بزرگ مذهبی نماد قدرت نرم شیعه و نماد وحدت مسلمانان در شرایط حساس کنونی است تاکید کرد: خداوند متعال اراده فرموده است که با این حرکت عظیم نشان بدهد کشتی نجات امام حسین(ع) که در طول 1400 سال تاریخ اسلام در حرکت بوده امروز با شتاب بیشتری در حال حرکت است.

امام جمعه کیش به حضور مردم بیش از 40 کشور جهان در حماسه پیاده روی اربعین اشاره کرد و افزود: مردم در این حماسه بزرگ حضور دهها میلیونی و اعجاب انگیز با تنوع مذاهب، نژاد، سن و مذهب و قومیت دارند.

وی در رابطه با حادثه تلخ و تروریستی پایگاه مرزی میرجاوه و ربوده شدن 14 تن از مرزبانان این هنگ به شکل ناجوانمردانه نیز گفت: نفوذ در میان بسیجیان و بیهوش کردن و ربودن آنان عملی ناجوانمردانه است زیرا آنان حریف جوانان هوشیار بسیجی نبوده به همین دلیل از مسیرناجوانمردانه ای برای ربودن آنان استفاده کردند.

حسن زاده ادامه داد: این حادثه در ادامه حادثه تروریستی اهواز و به دستور آمریکا و دست نشاندگان آن ها برای بی ثبات سازی جمهوری اسلامی ایران شکل گرفته است زیرا آن ها در تلاش هستند تا ایران اسلامی را بی ثبات جلوه دهند.

وی تاکید کرد: این تلاش مذبوحانه دشمن با هدف گمراه کردن افکار مردم جهان از جنایت های آن ها در یمن، شکست سیاسی در عراق و رسوایی قتل روزنامه نگار سعودی صورت گرفته است.

امام جمعه کیش خطاب به مسئولان امنیتی کشور تصریح کرد: انتظار می رود مسئولان حفاظت و امنیت به ویژه در حراست از مرزهای جمهوری اسلامی با هوشیاری و دقت نظر بیشتری عمل کرده و نسبت به فعالیت های گروهک های تروریستی حساسیت بیشتری از خود نشان دهند زیرا امنیت خاک و شهروندان ایران اسلامی خط قرمز نظام و انقلاب اسلامی است.

وی تاکید کرد: در این راستا ملت بزرگ ایران اسلامی از نیروهای مسلح کشور انتظار دارند در اسرع وقت گوشمالی مناسبی به تروریست های جیش الظلم که عامل این حرکت تروریستی بوده اند داده و فرزندان ملت را از دست آن جنایتکاران نجات دهند.

خطیب جمعه کیش برگزاری جلسات مختلف تنظیم بازار از سوی مسئولان اقتصادی جزیره کیش را اقدامی مثبت ارزیابی کرد و افزود: برگزاری این جلسات نقطه امیدوار کننده ای برای مردم است و امیدواریم نتیجه این جلسات در شرایطی که مردم به ویژه اقشار ضعیف در تنگنای اقتصادی قرار دارند کنترل قیمت ها و نظارت بیشتر و جلوگیری از احتکار به ویژه در ارزاق عمومی مردم و کاهش قیمت ها باشد.

وی با تقدیر از برگزاری سومین یادواره شهدای مدافع حرم توسط بسیج دانشجویی و دانشجویان جزیره مرجانی کیش سالروز شهادت آیت الله مصطفی خمینی(ره) فرزند برومند امام راحل و ساروز رحلت عالم مجاهد آیت الله مهدوی کنی را تسلیت گفت.

 

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۶۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادمان پدران و مادران آسمانی شهدای خضرآباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، در نشست برگزاری جلسه هماهنگی و برنامه ریزی یادمان پدران و مادران آسمانی شهدای گرانقدر و معزز بخش خضرآباد که با حضور امام جمعه بخش خضرآباد؛ مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اشکذر؛ سرهنگ معینی فرماندهی حوزه مقاومت بسیج حضرت خاتم الانبیا (ص) اشکذر؛ بخشدار و شهردار خضرآباد؛ رئیس شورای اسلامی بخش خضرآباد و رئیس شورای اسلامی شهر خضرآباد حضور داشتند حاضران درباره چگونگی برگزاری یادمان پدران و مادران آسمانی شهدا بحث و تبادل نظرکردند.


امام جمعه بخش خضرآباد به چگونگی و اهداف برگزاری یادمان پدران و مادران آسمانی شهدای گرانقدر و معزز بخش خضرآباد اشاره کرد و خواستار هر چه باشکوه‌تر برگزاری این مراسم شد.

 

حجت الاسلام غالبی در ادامه سخنان خود اظهار امیدواری کرد که‌ این برنامه با حمایت و همکاری مسئولان شهرستانی و پیگیری فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج، بخشدار و شهردار خضرآباد و اعضای شورا‌های اسلامی با کیفیت بهتر و متنوع‌تر برگزار شود.

 

امام جمعه بخش خضرآباد هدف از تشکیل این جلسه را برنامه ریزی برای برگزاری هر چه بهتر مراسم پدران و مادران آسمانی شهدا عنوان کرد و گفت: تجلیل و تکریم پدران ومادران آسمانی شهدا از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

 

در این نشست مقرر شد یادمان پدران ومادران آسمانی شهدای بخش خضرآباد جمعه چهارم خرداد ماه در محل حسینیه شهر خضرآباد برگزار شود.

دیگر خبرها

  • «وعده صادق» اخلاقی‌ترین عملیات تاریخ نظامی جهان بود
  • دهه کرامت، فرصت مناسبی برای نمایش الگوی شادی حلال
  • اولین گام سقوط روشنفکری
  • ترسیم «چشم انداز» اقتصاد ایران در ۱۴۰۳
  • قدرت امت اسلامی در تحقق امت واحده و ایجاد جبهه واحد در مقابل صهیونیسم جهانی است
  • یادمان پدران و مادران آسمانی شهدای خضرآباد
  • رسانه‌ها آماده یک تحول عظیم و حوادث بزرگ در منطقه باشند
  • شرق: هیبت اسرائیل در حماسه حمله ایران فرو ریخت
  • حملات نیروهای مقتدر جمهوری اسلامی به اسرائیل، جان تازه‌ای به رزمندگان راه آزادی قدس دمید
  • سپاه‌پاسداران به افتخار و عزت جهان اسلام تبدیل شده است