Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم شهید چمران لارستان با اشاره به بازی مقابل هیئت البرز گفت: اوایل بازی چند گل عقب افتادیم اما پس از دقایقی بازیکنان ما توانستند با سرعت و ضدحمله امتیاز کسب کنند. ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۵ استانها فارس نظرات

نشمین شافعیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در لارستان، پس از پیروزی شهید چمران مقابل هیئت البرز در هفته پنجم لیگ برتر و تثبیت صدرنشینی تیمش اظهار داشت: اوایل بازی چند گل عقب افتادیم البته طبیعی بود چون یک هفته پیش از بازگشت از جام باشگاه‌های آسیا تمرین نداشتیم و نتوانستیم خوب با هم کار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خستگی بازی‌های آسیا هم تا حدودی در تن بازیکنانم باقی مانده بود.

وی افزود: پس از دقایقی از آغاز بازی بچه‌ها به خودشان آمدند و توانستند در فازهای سرعت و ضدحمله امتیاز کسب کنند و از فشار تیم حریف خارج شوند. بازیکنانم تا لحظه آخر بازی را خوب اداره کردند و در نهایت توانستند مسابقه را با نتیجه‌ای پُرگل به نفع خود پایان دهند. 

سرمربی شهید چمران لارستان با اشاره به بازی هفته آینده این تیم افزود: برای بازی حساس هفته بعد با تأسیسات دریایی تهران تیم تعقیب‌کننده ما در جدول و مدعی عنوان قهرمانی آماده می‌شویم.

انتهای پیام/ح

R41382/P1357/S6,61/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۶۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عالیشاه در الدترافورد هم اخراج شد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دیدار جذاب منچستریونایتد و لیورپول تا آخرین ثانیه های وقت های اضافی با تساوی 3-3 در جریان بود که روی یک ضدحمله سریع از آماد دیالو و الخاندرو گارناچو، یونایتد به گل چهارم رسید.

دیالو که خود ضدحمله را آغاز کرده بود، پاس نهایی را در محوطه جریمه از گارناچو گرفت و با یک شوت دقیق، توپ را به گوشه دروازه لیورپول فرستاد.

او که از این گل بسیار هیجان زده شده بود، برای شادی پیراهنش را درآورد اما فراموش کرده بود که دقایقی قبل یک کارت زرد دریافت کرده بود و به این ترتیب با دریافت دومین کارت از بازی اخراج شد.

البته خوش شانس بود که لیورپول نتوانست از 10 نفره شدن یونایتد استفاده کند و بازی در نهایت با برتری 4-3 شیاطین سرخ به پایان رسید.

اخراج دیالو مشابه اخراج امید عالیشاه در دربی آذر ماه 1393 بود که بعد از گلزنی، پیراهنش را از تن خارج کرد و توسط داور اخراج شد.

دیگر خبرها

  • یوونتوس خیال اخراج آلگری را ندارد
  • محمود عبداللهی، مربی هوادار: به جز یک ضربه ایستگاهی و یک ضدحمله برای استقلال، باقی بازی دست ما بود / فیلم
  • شکست خانگی شهرداری آستارا مقابل فجر سپاسی شیراز
  • عالیشاه در الدترافورد هم اخراج شد! (عکس)
  • هفته بیست و چهارم لیگ آزادگان؛ خیبر به صدر صعود کرد
  • شکست تیم فوتبال صنعت نفت آبادان مقابل ملوان
  • زنگ خطر برای یوونتوس؛ سهمیه لیگ قهرمانان در خطر
  • اقدامات عمرانی در منطقه ۲ اراک با سرعت در حال انجام است
  •  برنامه و ساعت بازی‌های هفته ۲۱ لیگ برتر فوتبال
  • پیکان به دنبال سومین غول‌کشی مقابل پرسپولیس/ تقابل شجاعی و نکونام در قامت مربی