Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از دانشگاه الزهرا(س)، در راستای اجرایی‌سازی تفاهم نامه با انستیتو پوشکین و در پی افتتاح مرکز همکاری با این دانشگاه در دانشگاه الزهرا(س)، موافقت‌نامه برگزاری آزمون بین المللی زبان روسی TORFL انستیتو پوشکین امضا شد.

مقدمات برگزاری این آزمون از اسفندماه ۱۳۹۶ در دانشگاه الزهرا(س) شکل گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این موافقتنامه جزئیات برگزاری آزمون آنلاین TORFL و شرایط مالی و تعهدات طرفین به تفکیک ذکر شده است. انستیتو دولتی زبان روسی پوشکین یکی از مراکز آموزش عالی معتبر روسیه است که از سال ۱۹۶۶ تاسیس شده است . این دانشگاه یکی از ۶ دانشگاه عضو کنسرسیوم برگزاری آزمون‌های تعیین سطح زبانی روسیه است، که مجوز برگزاری این آزمون‌ها را دارد.

این دانشگاه دارای ۵ دانشکده ، ۱۰ گروه آموزشی و مرکز تربیت معلم زبان روسی، مرکز گسترش زبان روسی و آموزش به زبان روسی و مرکز استفاده از تکنولوژیهای پیشرفته در آموزش زبان روسی است. در پی امضای تفاهم‌نامه بین دانشگاه الزهرا(س) و انستیتو دولتی زبان روسی پوشکین، دانشگاه الزهرا(س) به عضویت شبکه همکاری با دانشگاه پوشکین درآمد و در پرتال این دانشگاه به عنوان مرکز آموزش زبان روسی در ایران معرفی شد.

انتهای پیام/

188 / 31 آزمون بین‌المللی زبان روسی دانشگاه الزهرا(س) انستیتو پوشکین تفاهم نامه

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه الزهرا س تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۶۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون نهایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان ، رئیس مرکز ارزشیابی وزارت آموزش و پرورش در این جلسه گفت تا سال ۱۴۰۷ مراکز آزمون به منظور برگزاری آزمون‌های تمام الکترونیک استاندارد می‌شوند.

زارعی با اشاره به برگزاری آزمون‌های نهایی و نظام سنجش غلط در سنوات گذشته گفت برای اصلاح این مسئله ازسال ۱۴۰۲ سوابق تحصیلی دانش آموزان در آزمون‌های نهایی به ترتیب هر سال درصد خاصی به خود اختصاص داده که این درصد در سالجاری به ۶۰ درصد رسیده است.

به گفته وی امسال یک میلیون و ۸۰۰ هزار دانش آموز به صورت مستقیم در آزمون نهایی شرکت خواهند کرد.

زارعی کوشا استاندار کردستان هم در این جلسه گفت: برای ایجاد هنرستان‌های مجاور صنعت در استان باید به صورت ویژه اقدام شود چرا که این مهم می‌تواند ما را از مشکل مدرک‌گرایی نجات دهد.

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان هم از شرکت ۴۵ هزار نفر در آزمون نهایی امسال در این استان خبر داد و گفت تمام تمهیدات لازم برای برگزاری رقابتی سالم در نظر گرفته شده است.

مدیرکل نوسازی مدارس کردستان از کمک ۱۰۰ میلیارد تومانی خیرین مدرسه‌ساز به توسعه سرانه فضای آموزشی در استان خبر دادو گفت با این وجود هم اکنون ۳۳۱ هزار مترمربع کسری فضای آموزشی در سطح استان داریم.

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون استخدام پیمانی تامین اجتماعی در قزوین
  • ۱۰ هزار بی خانمان در پی تخریب دو هزار خانه در مرکز غزه 
  • برگزاری آزمون استخدام پیمانی تامین اجتماعی
  • امضای توافق‌نامه اقتصادی و فرهنگی میان کره شمالی و بلاروس 
  • صدور موافقت‌نامه اصولی اولیه برای ۱۴ طرح گردشگری درگلستان
  • تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون نهایی
  • دانشگاه آزاد آبادان میزبان نشست سراسری مرکز آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد رودهن و یک شرکت صنعتی
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد رودهن و شرکت صنعتی
  • نامه عجیب خروج ایران از شورای بین المللی موزه ها / امضای مصوبه ‏ای با چشم‌‏های بسته