Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها خبرهای زیادی از هوآویشنیده می‌شود. این شرکت چینی 16 اکتبر (24 مهر) مراسم رونمایی از محصولات جدید خود را در شهر لندن انگلستان برگزار کرد و طی این مراسم، سه محصول جدید سری میت به نام‌های Mate 20 Pro، Mate 20 وMate 20 X به همراه میت طرح پورشه با همکاری کمپانی آلمانی پورشه معرفی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

جالب‌ترین نکته گوشی‌های جدید هوآوی دوربین اصلی سه‌گانه آن بود که با استفاده از قابلیت‌های هوش مصنوعی می‌توانند تصاویر با کیفیتی را ثبت کنند. این ادعایی بود که هوآوی درباره دوربین‌های گوشی‌های خود داشت اما یک تست ساده از این دوربین‌ها می‌تواند این نکته را به خوبی ثابت کند که رسانه GSMArena این کار را با دوربین سه‌گانه Mate 20 Pro انجام داده است.

هوای لندن در روز بعد از معرفی پرچمداران هوآوی بارانی بود اما رسانه ذکر شده توانسته است چندین عکس با استفاده از دوربین Mate 20 Pro در موقعیت‌های مختلف بگیرد. این گوشی هوشمند سه دوربین دارد و به نوعی همه کار می‌توان با این سه دوربین انجام داد. اولین تست انجام شده روی این دوربین میزان زوم آن است. ابتدا با دروبین اصلی آغاز می‌کنیم. مدل 10 مگاپیکسلی با دهانه 27 میلیمتری. سپس به سراغ 80 میلیمتر 8 مگاپیکسل دوربین تله‌فوتوی این دستگاه می‌رویم که زوم سه برابری نسبت به دوربین اصلی این دستگاه دارد. سومین تصویر هم از زوم هیبرید 135 میلیمتری استفاده کرده است. این زوم یک زوم دیجیتال است که اطلاعات دو دوربین را با هم ترکیب می‌کند.

در ادامه، همان تست را مشاهده می‌کنید اما این دفعه تصاویر یک سوژه زنده و در حال حرکت را به نمایش می‌گذارند.

حالا که صحبت از عکسبرداری از حیات وحش شد، یک تصویر هم با دوربین 16 میلیمتری این گوشی گرفته شده است، وسیعترین دوربینی که در Mate 20 Pro به کار گرفته شده است. این دوربین وظیفه گرفتن تصاویر ماکرو را بر عهده دارد و به کاربران اجازه می‌دهد مستقیم به سراغ سوژه بروید. این دوربین از فاصله 2.5 سانتیمتری عکسبرداری می‌کند.

در ادامه، تصاویری را مشاهده می‌کنید که با دوربین 16 میلیمتری این گوشی از فضای داخلی یک مکان گرفته شده است. این دوربین 20 مگاپیکسل رزولوشن دارد و بیشترین زاویه دید از فضا را در اختیار قرار می‌دهد. به این نکته توجه کنید که وقتی از فضای داخلی یک مکان با دوربین معمولی عکسبرداری شود، فضای زیادی وجود ندارد که به عقب رفت و عکس تمام فضا را با آن انداخت اما این لنز Mate 20 Pro اصلا به این کار نیاز ندارد. با این وجود تصاویر گرفته شده با این دوربین به اندازه دوربین 27 میلیمتری آن حتی در حالت 10 مگاپیکسل هم شارپ نیستند.

علاوه بر داشتن یک سنسور بزرگ، دوربین 27 میلیمتری پرچمدار جدید هوآوی شفافترین دیافراگم را در بین دوربین‌های اصلی Mate 20 Pro دارد. این دیافراگم f/1.8 است که می‌تواند بهترین گزینه برای عکسبرداری در شب باشد.

در نهایت، در ادامه چند تصویر بیشتر هم از اطراف شهر لندن مشاهده می‌کنید. این تصاویر با دوربین معمولی 27 میلیمتری این دستگاه گرفته شده‌اند.

به عنوان یادآوری باید گفت که هوآوی Mate 20 X دوربین‌های استفاده شده در Mate 20 Pro را دارد که می‌تواند گزینه بهتری برای انتخاب به جای Mate 20 با دوربین‌های متفاوت خواهد بود. تنها یک امکان وجود دارد و آن این است که یکی از این ورژن‌های سری Mate 20 در غرب وجود نداشته باشد در نتیجه نسخه پرو ممکن است تنها راه دستیابی به دوربین‌های حرفه‌ای لایکا روی دستگاه‌های جدید هوآوی باشد.

بیشتر بخوانید: پرچمداران جدید هوآوی، Mate 20 و Mate 20 Pro معرفی شدند +فیلم

انتهای پیام/

نمونه تصاویر گرفته شده با دوربین سه‌گانه میت 20 پرو را مشاهده کنید

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار فناوری هوآوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۶۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) بازی‌ توله خرس قهوه‌ای با دوربین تله‌ای در ارتفاعات رامسر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اهداف سه‌گانه اردوغان از سفر به عراق چه بود؟
  • وزیر بازرگانی آمریکا: تحریم علیه هوآوی جواب داد
  • تصاویر واقعی از گوگل پیکسل ۸A منتشر شد/ پرچمدار گوگل در رنگ‌های جدید در راه است
  • خیانت و وطن فروشی علنی در مقابل دوربین + فیلم
  • دوربینی که تصاویر را به شعر تبدیل می‌کند!
  • ساماندهی ۷ هزار و ۲۹۸ آسیب‌دیده اجتماعی
  • استانداردهای خودرویی کشور ۱۲۰ گانه شد
  • (ویدئو) بازی‌ توله خرس قهوه‌ای با دوربین تله‌ای در ارتفاعات رامسر
  • اجرای ۴۲۰ برنامه در هفته فرهنگی اصفهان
  • اجرای ۳۵۰ برنامه در هفته فرهنگی اصفهان