Web Analytics Made Easy - Statcounter

وین رونی در مورد دوران فرگوسن در یونایتد صحبت کرده است.

طرفداری- وین رونی سال های برای منچستریونایتد بازی کرد و تحت هدایت فرگوسن به میدان رفته است. او نکته جالبی در مورد جو رختکن و کنترل بازیکنان تازه وارد به منچستریونایتد در سال های پیش گفته است.

به نقل از FFT، رونی گفته است که بازیکنان با تجربه تیم مثل خودش، گری نویل، رایان گیگز، فردیناند و اسکولز جو رختکن را کنترل می کردند و کمک می کردند تا بازیکنان تازه وارد با قوانین باشگاه آشنا شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزوده است که سر الکس فرگوسن اصلا نیازی نبوده است با وجود آنان این کار را انجام دهد.

بازیکنانی چون گیگز، اسکولز، گری نویل، فردیناند و من به عنوان بازیکنان با تجربه تیم اجازه نمی دادیم کسی بی نظمی ایجاد کند. ما خودمان رختکن را کنترل می کردیم و حقیقتا نیازی نبود فرگوسن این کار را انجام دهد. بازیکنان به اندازه کافی به مربی اعتماد داشتند که خودشان این کار را انجام دهند. 

مردم تیم ما را با منچستریونایتد الان مقایسه می کنند. ما بسیاری از را با تاکتیک ضد حمله انجام می دادیم. اجازه می دادیم تیم جلو بیاید سپس با سرعت به آن ها حمله می کردیم. اینگونه نبود که همیشه حمله کنیم و در مقابل حریف های قدرتمند حساب شده تر حمله و دفاع می کردیم. این کار باعث می شد ما بهترین عملکرد را داشته باشیم. ما تیمی ساخته بودیم که می توانست مخالف جریان بازی به تیم حریف ضربه بزند و پیروز شود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۶۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جان بیمار قلبی در روستای عروه در شهرستان لنده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر این استان گفت: گزارشی در روز پنج شنبه ۳۰ فروردین ماه ساعت ۲۲ شب مبنی بر بدحالی یک خانم در روستای سخت گذر عروه از توابع شهرستان لنده به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان ارسال شد. کاظم فلاحی دوست با بیان اینکه بلافاصله تعداد ۴ نفر از نجاتگران تیم امداد و نجات به منطقه اعزام شدند، افزود: این تیم با حضور در محل حادثه و انجام معاینات اولیه و گرفتن شرح حال مصدوم، گزارشی از وضعیت وی را که حاکی از درد ناحیه قفسه سینه، درد در ناحیه کتف چپ، بی‌حسی در ناحیه دست‌ها و پا‌ها و صورت، ضعف عمومی بدن و حالت تهوع داشت ارائه کرد. وی عنوان کرد: همزمان با مشورت پزشک کار اکسیژن تراپی و کنترل علایم حیاتی بیمار انجام گرفت و با توجه به وضعیت اضطراری مصدوم انتقال بیمار قلبی به بیمارستان انجام شد. گفتنی است این عملیات تا ۳ بامداد ۳۱ فروردین به طول انجامید.

دیگر خبرها

  • نجات جان بیمار قلبی در روستای عروه در شهرستان لنده
  • بازیکنان استقلال در بازی فردا به‌طور کامل از سرمربی‌شان محروم‌ند؟
  • کافو: دنیله ده روسی می‌تواند سر الکس فرگوسن رم باشد
  • پسر پرسپولیس و چالش کلین‌شیت در دربی کوچک
  • جشن و پایکوبی بازیکنان بایرن مونیخ در رختکن، پس از صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • آرتتا: بین آرسنال و سایر تیم‌ها فاصله وجود دارد؛ اکنون زمان حمایت از بازیکنان است
  • تغییر نگرش از رویکرد کنترل سیلاب به سمت مدیریت سیلاب
  • فرمانده مرزبانی: مرزهای کشور را به صورت پهپادی و تصویری پایش می‌کنیم
  • جشن بازیکنان دورتموند در رختکن پس از پیروزی مقابل اتلتیکو مادرید و صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • فرمانده مرزبانی : کنترل مرزهای کشور هوشمند و به صورت پهپادی و تصویری انجام می شود