Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-20@03:19:28 GMT

جنایت فرمانده ناتو در افغانستان رو شد

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۳۶۵۲۰

جنایت فرمانده ناتو در افغانستان رو شد

به گزارش سرویس بین‌الملل جام نیـوز به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک؛ ژنرال «عبدالرازق» به دستور فرمانده کل نیرو‌های ناتو و به ضرب گلوله محافظان این ژنرال آمریکایی جان خود را از دست داد.


شایان ذکر است، در نشست امنیتی که با حضور مقامات قندهار و فرمانده کل نیرو‌های ناتو در ساختمان استانداری قندهار برگزار شد، میان ژنرال «اسکات میلر» و ژنرال عبدالرازق بر سر حصارکشی پاکستان در مرز مشترک دو کشور مشاجره لفظی صورت گرفت و ژنرال آمریکایی با عصبانیت جلسه را پایان یافته اعلام کرد و از محل نشست خارج شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



میلر در راهرو استانداری قندهار با محافظان خود ایستاده بود و گویا درباره مسئله مهمی تصمیم می‌گرفت، چند دقیقه بعد نارنجک دودزا در این محل منفجر می‌شود و متعاقبا تیراندازی آغاز شد.

در همین حال، اسپوتنیک فاش کرده است که خبر تیراندازی محافظ استاندار قندهار کاملا نادرست است، زیرا در جلسه‌ای که با حضور مقامات آمریکایی برگزار شود، افغان‌ها حق حمل سلاح ندارند. این خبرگزاری افزود: نظامیان آمریکایی تصویربردار شبکه تلویزیون دولتی قندهار را نیز به ضرب گلوله کشتند و دوربین وی که می‌تواند حقایق را نشان دهد، ناپدید شده است.

پس از وقوع این حمله، دولت افغانستان هیئت ویژه را برای تحقیق و بررسی درباره این حمله به قندهار اعزام کرد. این در حالی است که گروه طالبان مسئولیت این حمله را برعهده گرفت و فرمانده ستاد مشترک ارتش افغانستان، فرد مهاجم را محافظ استاندار قندهار معرفی کرد.

 

باشگاه خبرنگاران

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: اسپوتنیک فرمانده ناتو در افغانستان جنایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۶۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژنرال سابق صهیونیستی: کاپیتان ها راه خود را گم کرده اند و کشتی در حال غرق شدن است

بسیاری از مخالفان و منتقدان دولت نتانیاهو، به این مسئله اشاره می کنند که نتانیاهو،‌ گالانت و هرتزی حالوی، به همراه بنی گانتس، اسرائیل را وارد یک درگیری منطقه ای خواهند کرد.

سرویس جهان مشرق - اسحاق بریک،‌ ژنرال سابق رژیم صهیونیستی و منتقد سرسخت نتانیاهو به تازگی شمشیر انتقادات را به سمت نتانیاهو، گانتس و دیگر تصمیم گیران رژیم صهیونیستی گرفته است. وی در انتقاد جدید خود که پس از حملات موشکی ایران مطرح کرده است.

اکنون همگان دولت اسرائیل را با کشتی‌ای مقایسه می‌کنند که در وسط دریا در طی طوفانی شدید قرار دارد که ممکن است در دریا غرق شود. در رأس این کشتی چهار کاپیتان قرار دارند که قوه تعقل خود را از دست داده و به دلیل ضربه شدیدی که در روز هفت اکتبر به شهروندان اسرائیل وارد کردند، قادر به گرفتن انتقام و حفظ آبروی خود نیستند. آنها تصمیمات خود را بدون در نظر گرفتن عواقب ناگوار و پیامدهای آن اتخاذ می کنند. آنها از روی احساساتشان تصمیم می گیرند نه از روی عقلی که در سرشان قرار دارد.

این کاپیتان ها توسط بنیامین نتانیاهو رهبری می شوند، کسی که انگیزه اش از ملاحظات و اقدامات، بقای سیاسی خود است، نه امنیت ملی اسرائیل. کاپیتان دوم وزیر دفاع، گالانت است که از ابتدای جنگ در یک واقعیت مجازی سیر می کند و منطق و درک خود را از واقعیت روزی زمین که در آن قرار دارد، کاملاً از دست داده است. او به ایران نسبت به واکنش پرتاب ۳۳۰ موشک کروز، موشک بالستیک و صدها پهپاد به سمت اسرائیل هشدار می دهد. به نظر می رسد که گالانت بسیار بی پروا عملی می کند، تصمیمات او خطری برای اسرائیل است.

کاپیتان ها راه خود را گم کرده اند و کشتی محکوم به فنا است

کاپیتان سوم کیست؟ رئیس ستاد، هرزی حالوی. او به عنوان عروسک گردان در یک نمایش کودکانه، با افراد زیر دستش مانند عروسک خیمه شب بازی رفتار میکند و هر کاری که به ذهنش می رسد را انجام می دهد. بنی گانتس به عنوان کاپیتان چهارم به آن سه نفر پیوست. او به جای مشارکت و ایجاد تعادل بین این سه نفر، یکی از اعضای کابینه جنگ شد و در آنجا طی یک لحظه، در نزد استادش نتانیاهو، تبدیل به شاگرد جادوگر شد.

اکنون این چهار نفر سکان کشتی را در دست گرفته اند و شهروندان اسرائیل را به سمت فاجعه می برند. آنها بدون اظهار نظر در مورد نتایج فاجعه بار و پیامدهای اقدامات خود، تصمیم می گیرند.

اکنون پس از نیم سال از جنگ فرسایشی با حماس و حزب الله، ارتش اسرائیل به هیچ یک از اهداف خود نرسید: نه نابودی حماس و نه آزادی اسرا. ارتش اسرائیل بدون اینکه هیچ افقی در پیش روی خود ببیند، همچنان در میان گل و لای به جلو حرکت می کند.

در این وضعیت وخیم، گروه کاپیتان ها تصمیم می گیرد جبهه جدیدی را بر علیه ایران بگشایند، پس این آتش افروزان چه اقدامی میکنند؟ حمله به کنسولگری ایران در سوریه، بدون اینکه به عواقب کار خود فکر کنند.

واکنش این چهار نفر به پاسخ انتقام ایران، می تواند آتش بزرگی را در خاورمیانه شعله ور کند که ما خود را در میان آن خواهیم دید. در جنگ منطقه ای، هر روز صدها حمله به کشور اسرائیل صورت خواهد گرفت. هزاران موشک، راکت و پهپاد همزمان از چندین کشور پرتاب خواهند شد، اما دولت اسرائیل هیچ گونه توانایی دفاعی در برابر این موارد نخواهد داشت: نه توانایی رهگیری حملات و نه تسلیحات کافی برای مدت زمان سه هفته جنگ. من شک ندارم که گروه کاپیتان‌ها که مسئولیت خود را فراموش کرده اند، تصمیمات بیشتری در مورد واکنش قدرتمندانه اتخاذ خواهند کرد که ما را به یک فاجعه ملی خواهد رساند.

دیگر خبرها

  • ترور یکی از افراد نزدیک به رئیس طالبان در پاکستان
  • تصاویر حمله حزب الله به رادار آمریکایی ارتش اشغالگر
  • روز ۱۹۶ طوفان‌الاقصی|اصرار اسرائیل برای حمله به رفح
  • ژنرال سابق صهیونیستی: کاپیتان ها راه خود را گم کرده اند و کشتی در حال غرق شدن است
  • بنر جدید اتوبان همت؛ تیترزنی وسط خیابان به نقل از آمریکایی‌ها | تصویر
  • اینفوگرافیک | ۴۵سال جنایت عبری علیه ایران
  • جنایت وهابیت وحمایت انگلیس؛از تخریب بقیع تا قتل‌عام مسلمانان
  • انفجار مهیب در پایگاه هوایی روسیه در کریمه و نابودی سامانه های موشکی+ فیلم/پیش بینی رسانه آمریکایی از نزدیک بودن شکست اوکراین در برابر روسیه
  • نقض حریم هوایی افغانستان در پروان
  • رزمایش مشترک روسیه و تاجیکستان در امتداد مرز افغانستان