Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال استقلال موفق شد مقابل سایپا به برتری برسد. ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۷ ورزشی فوتبال ایران نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیدار دو تیم سایپا و استقلال از هفته نهم لیگ برتر فوتبال از ساعت 15:30 امروز (جمعه) در ورزشگاه تختی تهران آغاز شد که بازی با 2 بر یک استقلال به پایان رسید. علی دشتی در دقیقه 6 موفق شد دروازه استقلال را باز کند و برای استقلال نیز محمد دانشگر در دقیقه 23 و وریا غفوری در دقیقه 81 از روی نقطه پنالتی گلزنی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترکیب سایپا: محمدحسین منادی، عبدالله ناصری، ساموئل سارفو،  محمدامین حاج محمدی، مهرداد کفشگری (روزبه شاه‌علی دوست - 53)، آرش رضاوند، مهدی ترابی (رضا جعفری - 70)، علی دشتی (محمدرضا سلیمانی - 64)، رضا اسدی، امید خالدی، آرمان رمضانی.

ترکیب استقلال: حسین حسینی، پژمان منتظری، آرمین سهرابیان، وریا غفوری، محمد دانشگر، علی کریمی، فرشید باقری، طارق همام، مهدی قائدی (سجاد آقایی - 73)، مرتضی تبریزی (نیومایر - 89) و اللهیار صیادمنش (الحاجی گرو - 82).

نیمه اول
دقیقه 3:
اللهیار صیادمنش با شوتی از پشت محوطه جریمه قصد باز کردن دروازه سایپا را داشت که محمدحسین منادی مانع از انجام این کار شد.

دقیقه 4: ضربه ایستگاهی نصیب سایپایی‌ها شد که ارسال مهدی ترابی روی دروازه استقلال خطرساز شد، اما مدافعان آبی‌پوش این توپ را از منطقه خط دور کردند.

دقیقه 6: پس از اوت بلند نارنجی‌پوشان روی دروازه استقلال، مدافعان آبی‌پوش سراسیمه توپ را به صورت ناقص دفع کردند. علی دشتی پس از دریافت توپ شت محوطه جریمه، با حرکات تکنیکی خود چهار مدافع استقلال را از پیش‌رو برداشت و توانست با ضربه‌ای دقیق دروازه حسین حسینی را باز کند.

دقیقه 8: ارسال دقیق طارق همام برای مرتضی تبریزی، موقعیت خوبی برای به تساوی کشیدن بازی ایجاد کرد. با این حال ضربه سر تبریزی به تیر دروازه خورد و این بازیکن خودش هم به شدت با تیر دروازه برخورد کرد تا دچار مصدومیت شود.

دقیقه 12: علی دشتی پس از پشت سر گذاشتن مدافعان استقلال با پاس در عرض مهدی ترابی را در موقعیت گلزنی قرار داد، اما بازیکنان استقلال این بار هوشیارانه عمل کردند و اجازه استفاده از این موقعیت را به کاپیتان نارنجی‌پوشان ندادند.

دقیقه 12: آرمین سهرابیان پشت محوطه جریمه سایپا صاحب توپ شد و پس از حرکتی کوتاه در عرض شوت خود را به سمت دروازه شلیک کرد، اما محمدحسین منادی تن به کرنر داد.

دقیقه 23: مهدی قائدی با ارسال پاسی پشت مدافعان سایپا، محمد دانشگر را صاحب توپ کرد و این مدافع پیش تاخته توانست گل تساوی را وارد دروازه سایپا کند.

دقیقه 26: ضربه ایستگاهی چسبیده به محوطه جریمه سایپا با ضربه علی کریمی همراه بود که برای بار دوم توپ به تیر دروازه نارنجی‌پوشان برخورد کرد.

دقیقه 27: تکل خطرناک طارق همام روی پای مهدی ترابی، با عصبانیت کاپیتان سایپا همراه بود که با هُل دادن هافبک عراقی استقلالی‌ها به این خطا واکنش نشان داد. جنجال و درگیری بازیکنان با دخالت داور همراه شد و در نهایت داور مهدی ترابی را با کارت زرد جریمه کرد.

دقیقه 40: وریا غفوری از سمت راست به محوطه جریمه سایپا نفوذ کرد و با پاس رو به بیرون صیادمنش را در موقعیت گل قرار داد، اما ضربه این بازیکن پس از برخورد به مدافع سایپا از منطقه خطر دور شد.

دقیقه 42: سرعت بالای بازی باعث ایجاد موقعیت‌های زیادی در طول بازی شد که این بار سایپایی‌ها سعی کردند دروازه استقلال را تهدید کنند، اما شوت محکم آنها از بالای دروازه به بیرون رفت.

نیمه دوم
دقیقه 55:
مرتضی تبریزی در محوطه جریمه اللهیار صیادمنش را صاحب توپ کرد که منادی ضربه این بازیکن را به کرنر تبدیل کرد.

دقیقه 57: ارسال پاس پشت مدافعان سایپا از سوی مهدی قائدی، موقعیت خطرناکی روی دروازه نارنجی‌پوشان ایجاد کرد، اما منادی موفق به مهار توپ شد.

دقیقه 60: این بار نوبت مهدی قائدی رسید تا برای سایپایی‌ها خطرساز شود، اما بازهم منادی مانع از باز شدن دروازه‌اش شد.

دقیقه 63: رضا اسدی روی حرکت انفرادی توانست وارد محوطه جریمه استقلال شود، اما ضربه نهایی او را حسینی به کرنر فرستاد.

دقیقه 70: آرمین سهرابیان با خطا روی مهدی ترابی، با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه 74: علی کریمی با شوتی از پشت محوطه جریمه قصد باز کردن دروازه سایپا را داشت، اما بازهم منادی موفق بود.

دقیقه 78: ساموئل سارفو با خطایی روی اللهیار صیادمنش داور را مجاب کرد تا برای استقلال پنالتی بگیرد.

دقیقه 81: وریا غفوری پشت ضربه پنالتی ایستاد و خلاف جهت منادی توپ را درون دروازه قرار داد.

جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال

 

انتهای پیام/

R35347/P1015135/S3,27/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۶۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد بدی که مهدی طارمی آن را شکست!

کنفدراسیون فوتبال آسیا آراء انضباطی خود درخصوص اتفاقات رخ داده در خلال رقابت‌های جام ملت‌های آسیا را منتشر کرد که طی آن، فدراسیون فوتبال ایران، سرمربی و برخی از بازیکنان بخاطر مسائل مختلف، با جرایم گوناگونی روبرو شدند.

در لیست بلند بالای آراء انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا و در بخش‌هایی که به فدراسیون فوتبال ایران مربوط است، آمده است:

فدراسیون فوتبال ایران به دلیل ورود یک جیمی جامپ در جریان دیدار برابر امارات که از هواداران منتسب به این فدراسیون بوده، به پرداخت ۳ هزار دلار محکوم شد.

فدراسیون فوتبال ایران به دلیل ورود ۶ نفر از عوامل منتسب به این فدراسیون به درون زمین در پایان بازی با سوریه، ۴۲۰۰ دلار جریمه شد.

فدراسیون فوتبال ایران به دلیل تأخیر در ورود بازیکنان به درون زمین در دیدار با قطر به مدت یک دقیقه و چهل ثانیه، به پرداخت مبلغ هزار و ۲۵۰ دلار محکوم شد.

مهدی طارمی به دلیل اخراج در بازی برابر سوریه، ۲ هزار دلار جریمه شد. در ادامه این حکم آمده: به اطلاع آقای مهدی طارمی می‌رسد که تخلف مکرر از این ماده ممکن است با مجازات شدیدتری مواجه شود.

مهدی طارمی طبق ماده ۱۳ انضباطی و اخلاق کنفدراسیون فوتبال آسیا، برخلاف قوانین محدودیت‌هایی که برای افرادی که توسط داور اخراج شده‌اند، در پایان دیدار برابر سوریه وارد زمین بازی شد که به دلیل ورود غیرمجاز به درون زمین، ۵ هزار دلار جریمه شد.

مهدی طارمی به دلیل غیبت در مصاحبه تلویزیونی پس از دیدار با قطر با وجود درخواست مسئول کنفدراسیون فوتبال آسیا، ۱۰ هزار دلار جریمه شد.

مهدی طارمی به دلیل درگیری لفظی و یا فیزیکی با تماشاگران و اعضای هیئت رسمی تیم ملی قطر، به دلیل رفتار غیرورزشی و نقض اصول بازی جوانمردانه، ۵ هزار دلار جریمه شد.

شجاع خلیل زاده به دلیل اخراج در دیدار برابر قطر، به پرداخت ۲ هزار دلار جریمه محکوم شد.

علیرضا جهانبخش به دلیل عدم شرکت در مصاحبه فلش پس از بازی با قطر، به پرداخت ۱۰ هزار دلار جریمه محکوم شد.

امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی ایران به دلیل عدم شرکت در مصاحبه تلویزیونی پس از بازی با قطر، به پرداخت ۱۰ هزار دلار جریمه محکوم شد.

سعید عزت‌اللهی به دلیل اظهارنظر درباره انتصاب داور یا داوران مسابقه با قطر و زیر سوال بردن بی طرفی و یکپارچگی مسابقات و رفتار‌هایی که باعث بدنام شدن بازی می‌شود، ۵ هزار دلار جریمه شد.

فدراسیون فوتبال ایران به دلیل عدم حضور طارمی، جهانبخش و قلعه نویی در مصاحبه فلش پس از بازی با قطر، باید ۱۰ هزار دلار جریمه بپردازد.

بدین ترتیب، فدراسیون فوتبال ایران، سرمربی و بازیکنان به پرداخت ۶۷ هزار و ۴۵۰ دلار محکوم شدند.

منبع: ورزش سه

tags # فوتبال ، مهدی طارمی سایر اخبار (تصاویر) لئوپون، پادشاهِ پادشاهان؛ حیوان عجیب و غول‌پیکری که حاصل جفت‌گیری پلنگ و شیر است! (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • رکورد بدی که مهدی طارمی آن را شکست!
  • فرانسه 3-2 شیلی: پیروزی پرتلفات
  • پیروزی و صعود تیم ملی ایران با بازی روی چمن مصنوعی
  • طلسم‌شکنی تیم ملی و قلعه‌نویی در عشق‌آباد
  • شکسته شدن طلسم عشق آباد با طعم صعود یوزها/ پیروزی خفیف تیم ملی مقابل ترکمنستان
  • ترکمنستان ۰-ایران ۱: سه امتیاز در بدترین زمین فوتبال آسیا
  • پایان نوروز فوتبالی تیم ملی با برد در زمین سفت عشق‌آباد+جدول
  • صعود زودهنگام فوتبال ایران به دور دوم مقدماتی جام جهانی | زمین عشق آباد علیه پیروزی پرگل
  • طلسم‌شکنی تیم ملی در زمین فاجعه عشق‌آباد
  • برتری یک نیمه‌ای ایران مقابل ترکمنستان در زمین خراب عشق آباد