Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو تیم سپیدرود رشت و ذوب آهن اصفهان در دیداری جذاب که موقعیت گل های پرتعدادی داشت، به تساوی بدون گل رسیدند.

طرفداری- شاگردان علی کریمی و امید نمازی در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر ایران، به کسب یک امتیاز بسنده کردند.

هفته نهم لیگ برتر ایران
سپیدرود رشت - ذوب آهن اصفهان
جمعه 27 مهر، ورزشگاه سردار جنگل رشت ساعت 17:00
داور: رضا کرمانشاهی، کمک‌ها: ایوب غلامزاده، احد سلطانی و علی بای

ترکیب دو تیم

ترکیب تیم سپیدرود:

کوروش ملکی، میثم تهی دست، میلاد شیخی سلیمانی، امیرحسین اسکندری، امین جوادی مقدم، میلاد قربانزاده،‌ محمدرضا مهدوی،‌ پویا نزهتی، مهرداد بایرامی، حسین ابراهیمی و محمد غلامی

ترکیب ذوب آهن اصفهان:

رشید مظاهری، محمد نژادمهدی، عارف غلامی، محمدرضا حسینی، محسن مسلمان ،حمید بوحمدان، زبیر نیک نفس ،حمید ملکی ،میلاد فخرالدینی، ابوذر صفر زاده ، ماریون سیلوا

گزارش بازی

در حالی که هر دو تیم ذوب آهن و سپیدرود به هر سه امتیاز این مسابقه نیازی مبرم داشتند، با بی دقتی مهاجمان و البته درخشش گلرهای هر دو تیم، امتیازات بازی را بین خود تقسیم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازی هر دو تیم موقعیت هایی فوق العاده خطرناک برای گلزنی داشتند که نتوانستند از آنها استفاده لازم را ببرند. در نیمه دوم ضربه سر محمدرضا مهدوی را مدافعان ذوب از روی خط دروازه بیرون کشیدند و چند دقیقه بعد جوادی مقدم، مدافع سپیدرودی ها در دو مرحله ضربات سر مهاجمان ذوب را از روی خط بیرون کشید تا یک امتیاز تیمش را تضمین کند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۶۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب تیم ملی فوتبال برابر ترکمنستان اعلام شد

سرمربی تیم ملی لیست ۱۱ بازیکن اصلی برای دیدار در برابر تیم ملی ترکمنستان را اعلام کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم ملی فوتبال ایران شامگاه امروز(سه‌شنبه) در شهر عشق‌آباد برابر ترکمنستان قرار خواهد گرفت تا بازی چهارم خود را در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ انجام دهد. دیدار رفت این ۲ تیم با نتیجه پنج بر صفر به سود شاگردان امیر قلعه‌نویی به پایان رسید. برای تیم ملی ایران در ورزشگاه آزادی محمدحسین کنعانی‌زادگان (۲ گل) و سردار آزمون، محمد محبی و امید نورافکن گلزنی کردند.

تیم ملی فوتبال ایران اکنون با هفت امتیاز در صد جدول گروه E این رقابت‌ها قرار دارد. تیم‌ ازبکستان نیز با هفت امتیاز و تفاضل گل کمتر در جایگاه دوم قرار گرفته است.

امیر قلعه نویی برای این دیدار حسین حسینی، شجاع خلیل زاده، رامین رضاییان، محمدحسین کنعانی‌زادگان، میلاد محمدی، سعید عزت الهی، محمد قربانی، محمد محبی، سامان قدوس، مهدی قایدی و مهدی طارمی را به عنوان بازیکنان اصلی راهی میدان کرد.

دیگر خبرها

  • شعرخوانی محمود کریمی به مناسبت میلاد کریم اهل بیت (ع)
  • سجاد شهباززاده آماده بازی با استقلال شد!
  • بازی درون تیمی جذاب شاگردان شجاعی با ۶ گل
  • چند ساعت تا بازی‌های مرگ و زندگی در فوتبال ایران
  • کومان: قبل گل دوم آلمان روی وخورشت خطا شد
  • پیروزی آرژانتین مقابل کاستاریکا در دیداری دوستانه
  • چپ تیم ملی دربست در اختیار این بازیکن است (عکس)
  • صعود دراماتیک شاگردان بهروز عطایی به فینال/ پیمان اکبری ماراتن برده را باخت
  • تیم برانکو سنگاپور را در هم کوبید
  • ترکیب تیم ملی فوتبال برابر ترکمنستان اعلام شد