Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مهر، در ادامه رقابت‌های هفته نهم لیگ برتر فوتبال امروز جمعه تیم های فوتبال استقلال و سایپا به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با نتیجه ۲ بر یک به سود استقلال تمام شد.

در این بازی که از ساعت ۱۵ در ورزشگاه تختی تهران برگزار شد، علی دشتی (۶) برای سایپا و محمد دانشگر (۲۳) و وریا غفوری ( ۸۱ - پنالتی) برای استقلال گلزنی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال در این مسابقه با ترکیب حسین حسینی، پژمان منتظری، آرمین سهرابیان، وریا غفوری، محمد دانشگر، علی کریمی، فرشید باقری، طارق همام، مهدی قائدی (۷۳ - سجاد آقایی)، مرتضی تبریزی (۸۹ - نویمایر) و اللهیار صیادمنش (۸۳ - الحاجی گرو) وارد زمین شد و مهدی رحمتی بزرگترین نیمکت نشین این تیم بود.

وینفرد شفر سرمربی استقلال هم در این مسابقه محروم بود و از روی سکوها تیمش را هدایت می کرد.

بازی در نیمه اول جذاب و سرعتی بود. شاگردان علی دایی در تیم سایپا بازی را هجومی آغاز کردند و گل اول را در دقیقه ۶ روی حرکت زیبای علی دشتی به ثمر رساندند. دشتی با پشت سرگذاشتن چهار مدافع استقلال توانست توپش را وارد دروازه استقلال کند.

بازی بعد از گل سایپا جذابتر شد. ابتدا استقلال توسط مرتضی تبریزی تیرک دروازه سایپا را به لرزه درآورد. در دقیقه ۱۲ بازهم این تیم سایپا بود که روی اشتباه پژمان منتظری می توانست به گل برسد.

در دقیقه ۲۳ محمد دانشگر مدافع استقلال روی ارسال مهدی قائدی و با یک ضربه آرام توانست گل تساوی را وارد دروازه سایپا کند. استقلال بعد از گل تساوی یکبار دیگر هم توپ را به تیرک دروازه حریف زد.

اواسط این نیمه مهدی ترابی ملی پوش سایپا به خاطر خطایی که طارق همام بازیکن عراقی استقلال روی او انجام داد، با این بازیکن درگیر شد و او را هل داد. زاهدی فر داور مسابقه هم یک کارت زرد به ترابی نشان داد.

در نیمه دوم این تیم استقلال بود که برای پیروزی بازی هجومی تری را در دستور کار قرار داد و موقعیت های زیادی را هم به دست آورد. در یکی از این فرصت ها، مهدی قائدی می توانست گل دوم را وارد دروازه سایپا کند ولی دروازه بان سایپا مانع وی شد.

شاگردان علی دایی هم روی ضد حملات برنامه داشتند و یکی دو بار تیم حریف را تحت فشار قرار دادند.

در دقیقه ۷۸ ساموئل سارفو مدافع سایپا روی صیادمنش مرتکب خطا شد و داور مسابقه این خطا را پنالتی اعلام کرد. وریا غفوری هم در دقیقه ۸۱ این پنالتی را برای استقلال به گل تبدیل کرد.

در نهایت این مسابقه با نتیجه ۲ بر یک به سود استقلال به اتمام رسید تا در روز محرومیت وینفرد شفر، دست علی دایی از پیروزی در این مسابقه کوتاه بماند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۶۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتسال ایران بر بام آسیا ایستاد

تیم ملی فوتسال ایران با پیروزی برابر تایلند برای سیزدهمین بار قهرمان فوتسال آسیا شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در این دیدار که ساعت ۱۴:۳۰ به وقت تهران در بانکوک آرنا آغاز شد، ملی‌پوشان ایران با ترکیب باقر محمدی، محمدحسین درخشانی، مهدی کریمی، سالار آقاپور و بهروز عظیمی مقابل حریف صف‌آرایی کردند.

هنوز یک دقیقه از بازی نگذشته بود که در یک حرکت تمرین شده، سالار آقاپور توپ را به مهدی کریمی رساند تا او با چرخش و ضربه پای چپ دروازه تایلند را باز کند. ایران مشابه همین گل را در دیدار مقابل قرقیزستان با حرکت ترکیبی این دو بازیکن به ثمر رسانده بود.

سه دقیقه بعد نوبت هنرنمایی مسلم اولادقباد بود که با گذر از یار روبرو توپ را برای سعید احمدعباسی مهیا ساخت تا او با ضربه پشت پا یکی از زیباترین گل‌های مسابقات را در هیاهوی بیش از ۱۰ هزار تماشاگر تایلندی به ثمر برساند.

این دو گل بازی را برای شاگردان وحید شمسایی روان‌تر کرد، چرا که برخلاف حریفان گذشته تایلند از لاک دفاعی بیرون آمد و مسابقه زیباتر شد ولی حملات دو تیم با درخشش دروازه‌بان‌ها به نتیجه نرسید تا ایران با پیروزی ۲-۰ پیروز به رختکن برود.

در نیمه دوم و در حالی که ایران میدانداری می‌کرد این تایلند بود که روی یک نفوذ و ضربه دقیق سورن‌ویچیان کاپیتان این تیم به گل رسید اما هنوز هواداران تایلندی در حال شادمانی بودند که کاپیتان ایران علی اصغر حسن‌زاده روی یک ارسال از کرنر با ضربه روی پا گل سوم ایران را به ثمر رساند تا بیش از ۲۰۰ هوادار ایرانی حاضر در استادیوم جشن شادمانی بر پا کنند.

در حالی که تیم تایلند در دقایق پایانی بازی برای جبران گل‌های عقب مانده خود دست به پاورپلی زده بود، باقر محمدی دروازه‌بان ایران نمایش خوب خود را با مهار توپ و شوت از زمین خودی تکمیل کرد تا نام او هم در لیست گلزنان دیدار فینال قرار گیرد.

این گل حسن ختام ایران در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ بود تا نتیجه ۴-۱ به عنوان نتیجه نهایی روی تابلوی سالن «بانکوک آره‌نا» نقش ببندند و سفیدپوشان ایران جشن قهرمانی بگیرند.

ایران که با پیروزی مقابل قرقیزستان رسماً جواز حضور در جام جهانی ازبکستان ۲۰۲۴ را به دست آورده بود با این پیروزی برای سیزدهمین بار به عنوان قهرمانی جام ملت‌ها دست یافت تا پرافتخارترین تیم فوتسال قاره کهن باشد.

بازیکنان ایران را در این مسابقات باقر محمدی، سعید مؤمنی، علی خلیلوند، علیرضا رفیعی پور، محمد حسین درخشانی، محمدرضا سنگ سفیدی، علی اصغر حسن زاده، مسلم اولاد قباد، سعید احمدعباسی، سالار آقاپور، مهدی کریمی، علی اکرمی، مسعود یوسف و بهروز عظیمی تشکیل می‌دادند که زیر نظر وحید شمسایی (سرمربی)، شهاب سفال‌منش (دستیار اول)، سیامک داداشی مربی و اصغر قهرمانی مربی دروازه‌بانان به این افتخار دست یافتند.

دیگر خبرها

  • ادامه تیره‌روزی‌های کلباء با وجود گلزنی قایدی
  • شکست سنگین الاتحاد کلبا مقابل الوصل در شب گلزنی مهدی قائدی
  • زور پیکان به شمس آذر نرسید / پیروزی شمس آذر برابر حریف تهرانی
  • پیروزی بارسلونا مقابل والنسیا با هت‌تریک لواندوفسکی
  • استقلال و برنامه خاص برای وقت‌های اضافه!
  • پیروزی بارسلونا برابر والنسیا با هت‌تریک لواندوفسکی
  • اشتباه باورنکردنی تراشتگن مقابل والنسیا (عکس)
  • فرصت انتقام برای گل‎گهر در حذفی مهیا شد
  • نبرد تاکتیکی استقلال و تراکتور/ آبی‌ها چگونه در غیاب حسینی از دروازه‌شان محافظت می‌کنند؟
  • فوتسال ایران بر بام آسیا ایستاد