Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-19@02:06:25 GMT

مدل‌های میکاپ زیبا برای دانشگاه

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۳۶۷۹۲

مدل‌های میکاپ زیبا برای دانشگاه

اغلب دختران جوان تمایل دارند برای رفتن به دانشگاه چهره زیبا و جذاب داشته باشند و اگر شما نیز از این دسته از افراد هستید بهتر است برای داشتن ظاهری آراسته از مدل‌های آرایش برای دانشگاه ایده بگیرید و میکاپ صورت خود را به کمک این مدل‌ها انجام دهید.

آرایش دخترانه برای دانشگاه بهتر است از بین مدل‌های آرایش صورت ملایم و آرایش صورت لایت انتخاب شود تا چهره شما طبیعی و دخترانه‌تر به نظر برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



برای رفتن به دانشگاه بهتر است آرایش صورت ملایم و طبیعی داشته باشید، زیرا آرایش‌های غلیظ و زننده مناسب مکان‌های اداری و دانشگاه‌ها نیستند و باعث می‌شوند چهره شما در محیط دانشگاه نامناسب به نظر برسد. در ادامه تصاویری از انواع مدل‌های آرایش برای دانشجویان با طراحی ساده و در عین حال جذاب و شیک را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.     قبل از هر چیز بهتر است ابتدا پوست صورت خود را با کمک کرم ضد آفتاب یا کرم پودری با پوشانندگی مناسب صاف و یکدست کنید سپس مدل آرایش چشم ساده‌ای را انتخاب کنید و چشم هایتان را به زیبایی آرایش کنید. برای رفتن به دانشگاه بهتر است مژه هایتان را ریمل بزنید، زیرا ریمل باعث می‌شود تا چشم‌های شما سرحال و زیباتر به نظر برسند همچنین بهتر است در صورت امکان از زدن سایه و کشیدن خط چشم خودداری کنید.
در صورت تمایل به استفاده از سایه چشم می‌توانید از سایه‌های چشم با رنگ مات و ملایم استفاده کنید و اگر شما تمایل دارید خط چشم داشته باشید بهتر است از خط چشم‌های ساده و باریک استفاده نمایید.
رنگ رژگونه و رنگ رژلب بهتر است از بین رنگ‌ها با طیف ملایم انتخاب شود. رژلب‌ها با رنگ کالباسی و صورتی ملایم و رنگ‌های مات برای دختران دانشجو انتخابی مناسب و ایده آل هستند همچنین می‌توانید به جای استفاده از رژلب از برق لب یا رژ لب‌های مایع استفاده کنید.
برای زدن رژگونه نیز می‌توانید یک لایه نازک از رژگونه با رنگ صورتی خیلی روشن یا مات یا رژگونه با رنگ بژ را روی گونه هایتان بزنید تا پوست صورت شما با طراوت‌تر و جذاب‌تر به نظر برسد.                                   منبع:آرگا    

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مد و زیبایی آرایش صورت رژلب رژگونه آرایش چشم سایه چشم خط چشم ریمل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۶۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کهکشان زیبا در فاصله ۷۰ میلیون سال نوری از زمین

یک کهکشان زیبا در فاصله ۷۰ میلیون سال نوری از زمین

دیگر خبرها

  • تصاویری زیبا از نخلستان‌های قصر شیرین + فیلم
  • مدیرعامل راه آهن: اهل شفافیت هستیم نه آرایش حساب + فیلم
  • تولید پاک کننده های فاقد مواد سمی، به همت دانشجویان قمی
  • «وعده صادق» نویدبخش روزهای بهتر برای جهان اسلام است
  • ارائه خدمات رایگان به بیماران هموفیلی در مشهد
  • بیانیه بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بابل در خصوص انتشار خبر «اقدام عجیب یک دندانپزشک در بابل!»
  • اقتصاد به‌صورت واقعی به مردم واگذار شود
  • کسب رتبه دوم همدان در احداث خوابگاه‌های دانشجویی کشور
  • یک کهکشان زیبا در فاصله ۷۰ میلیون سال نوری از زمین
  • نمایی زیبا از گله اسب‌های وحشی + فیلم