Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-03-29@12:14:26 GMT

هم باید با تیم حریف و هم داوران بجنگیم

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۳۶۸۴۵

به گزارش وانانیوز،  رضا درویش بعد از شکست سایپا مقابل استقلال در هفته نهم لیگ برتر فوتبال با انتقاد از عملکرد داور مسابقه گفت: نمی‌دانیم در صحنه پنالتی چه اتفاقی افتاد از هر داوری بپرسید اعتقادی به خطای هند نخواهد داشت.

وی افزود: در صحنه دیگری نیز در حالی که بازیکن استقلال به عمد ترابی را زد حتی داور کارت زرد هم نداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چندین بار شکایت خود را اعلام کرده‌ایم، اما مگر به جایی رسیده است؟ بعد بازی قبلی با رئیس کمیته داوران که در ورزشگاه بود من و دایی صحبت کردیم که باز هم اثری نداشت.

مدیرعامل باشگاه سایپا درباره دیدار با استقلال در جام حذفی گفت: با این شرایط هم باید با تیم حریف و هم با داوران بجنگیم کار دیگری نمی‌توانیم انجام دهیم. تنها امیدوارم اشتباهات داوری کمتر باشد. یقیناً عمدی در کار نیست، اما اشتباهات تا به اینجا به ضرر ما بوده که امیدواریم روزی این اشتباهات به سود ما شود.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۶۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی تونس تقلب پنالتی رساند (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، این اتفاق در چارچوب مسابقات تورنمنت دوستانه جام پایتخت مصر رخ داد که تیم‌های ملی تونس و نیوزلند در یک مسابقه برابر یکدیگر قرار گرفته بودند.

در دقیقه 32 بازی یک برخورد بین بازیکنان شکل گرفت و داور مسابقه، احمد الغندور، پس از بازبینی صحنه در سیستم کمک داور ویدئویی یک ضربه‌ پنالتی به سود نیوزلند اعلام کرد.

نیوزلند در آستانه گلزنی از روی نقطه پنالتی بود، اما راهنمایی تاثیرگذار سرمربی دروازه‌بان‌های تونس باعث شد تا دروازه‌بان این تیم توپ را دفع کند و مانع گلزنی حریف شود.

در این صحنه دوربین‌ها مربی دروازه‌بان‌های تونس را به تصویر کشیده‌اند که بشیر بن سعید، دروازه‌بان این تیم را احضار می‌کند تا از طریق یک صفحه نمایش کوچک به او از زاویه ترجیحی بازیکن نیوزلند در ضربات پنالتی را اطلاع بدهد.

در واقع بشیر بن سعید توانست ضربه پنالتی سارپریت سن را با ضربه سر از گوشه چپ دروازه خود دفع کند و نیمه اول دو تیم با تساوی بدون گل به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • مضروب شدن داور مشهور تکذیب شد
  • کابوس ایران، داور فینال غرب آسیا می‌شود!
  • جوابیه داور سابق به ادعای مدیر سپاهان!
  • شماره یک تیم ملی حق حسینی است | ۳ امتیاز بازی با ترکمنستان را مدیون دروازه بان استقلال هستیم
  • مربی تونس تقلب پنالتی رساند (عکس)
  • داوران هفته 30 لیگ برتر انگلیس؛ آنتونی تیلور به اتحاد می‌رود
  • داور دربی، بهترین داور 1402 شد!
  • معرفی داوران هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول فوتبال
  • داور دربی، بهترین داور 1403 شد!
  • اسامی داوران هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول فوتبال مشخص شد