Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

مصطفی کیایی کارگردان سینما، در واکنش به اظهاراتی که درباره پوشش بازیکنان و منع حضور بانوان در ورزشگاه شده بود در اینستاگرام نوشت: «هر چقدر به این عکس نگاه میکنم معنی نیمه لخت رو نمیفهمم که گفتن این بدنهای نیمه لخت در ورزشگاهها زنان را به گناه می اندازند، الان که یه چهار انگشت بالای زانو لخته که اونم تو استادیوم واقعا از دور معلوم نیست ، فقط میمونه بعضی ها که گل میزنن و لباسشونو در میارن که اونم فیفا برای اینکه زنان دچار گناه نشن براش کارت زرد گذاشته و بازیکنا دیگه به ندرت این کارو میکنه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظرم بازیکنای فوتبال جزو پوشیده ترین و بی گناه انداز ترین ورزشکاران هستند ، اگه سالن شنا و کشتی با اون لباسای تنگ چسبون و .. بعضی ورزشهای دیگه به روی بانوان یا آقایون باز بشه فحشا و گناه تمام جامعه رو میگیره. ممنون از تمام کسانی که به فکر تک تک ما مردم هستند و نمیگذارند که آلوده کوچکترین گناهی بشویم.»

انتهای پیام/

منبع: وانا

کلیدواژه: چهره ها در اینستاگرام شبکه اجتماعی کارگردانان سینمای ایران کریستیانو رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۶۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| ورود زنان تراکتوری به استادیوم ممنوع شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در این نامه که امضای محمدرضا کشوری‌فرد، دبیر سازمان لیگ فوتبال ایران را دارد، آمده که پیرو جلسه روز 29 فروردین در ورزشگاه یادگار امام «فرصت‌ها و تهدیدهای مرتبط» با ورود زنان به استادیوم مورد بررسی قرار گرفت.

در گزارش ورزش سه آمده است: ادامه این نامه به مشکلات استادیوم اشاره دارد و سازمان لیگ تاکید کرده که باتوجه به «نواقص مرتبط با زیرساخت موجود ورزشگاه و عدم تامین ایمنی بانوان از مسیرهای پیرامونی ورزشگاه» این استادیوم تا رفع این مشکلات، «فاقد شرایط پذیرش» زنان است.

به این ترتیب بعد از حضور بانوان در دیدار با ذوب آهن که با شکست 4-1 تراکتور همراه بود و البته حضور پرشور آنها رکورد تعدادی بانوان را هم شکست، دوباره مانع جدیدی بر سر راه حضور زنان در استادیوم ایجاد شده است.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898754

دیگر خبرها

  • (ویدئو) واکنش جالب شبنم مقدمی به روش عذرخواهی محسن شریفیان: سمت من نیا!
  • عکس| ورود زنان تراکتوری به استادیوم ممنوع شد
  • حضور زنان در ورزشگاه یادگار تبریز ممنوع شد
  • فیلمی ناب از بازار تهران در حدود ۱۲۰ سال قبل / لباس پوشین مردان و زنان تهرانی جالب است (فیلم)
  • واکنش کافو به لقب جالب لوکاس واسکز در رئال
  • میزبانی دانشگاه آزاد از تیم ملی هاکی زنان
  • واکنش جالب مردم به معمای گزارشگر تلویزیون ؛ آن چیست که سبز است ... + فیلم
  • واکنش جالب یک بلاگر خارجی از دیدن شیراز + فیلم
  • واکنش جالب میرسلیم درباره حجاب
  • واکنش جالب میرسلیم درباره حجاب