Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاري بسيج استان مركزي ؛ آيت الله قربانعلي دري نجف آبادي نماينده ولي فقيه در استان مركزي و امام جمعه شهرستان اراك درخطبه هاي نماز جمعه با توصيه به رعايت تقوا و عمل صالح گفت : هر انساني بعد از مرگ وارد عالم برزخ اول خود ميشود وتنها چيزي كه به فرياد انسان ميرسد، عمل صالح و كار خير و نيك انسان خواهد بود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي در ادامه افزود : خداوند متعال هيچ تضميني به انسان براي زنده بودن طولاني در دنيا نداده و هرگاه اراده نمايند لحظه مرگ انسان فرا خواهد رسيد و بايد با آمادگي دروني و فراهم كردن توشه آخرت به ديدار حق شتافت.
امام جمعه اراك به موضوع اربعين هم پرداخت و خاطرنشان كرد : حضور اقشار و مليت هاي مختلف جهان درمراسم پياده روي اربعين نشان از پيوند عميق و همچنين وفاداري به اهلبيت(ع) ميباشد.
وي در همين خصوص تصريح كرد : ايمان به خداوند ، ولايت پذيري و عشق به اهلبيت (ع) از موئلفه هاي مهم و اساسي قدرت جمهوري اسلامي ايران ميباشد و اين قدرت در اين اردوگاه عظيم اربعين به نمايش گذاشته ميشود .
عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام با تذكر نسبت به رعايت اخلاق اسلامي گفت : اين نظام اسلامي با خون شهيدان به ثمر نشسته و بايد با رعايت آداب اسلامي به آبروي نظام اسلامي كمك كنيم و نبايد با اقدامات و حرفهاي نسنجيده خوراكي براي دشمنان اسلام و انقلاب درست كنيم.
عضو مجلس خبرگان رهبري به فرمايش رهبر معظم انقلاب در ديدار با نخبگان اشاره و افزود : نخبگان يك سرمايه ارزشمند براي نظام ميباشند و بايد با حمايت از نخبگان كشور و حركت دانشگاهها به سمت مهارت آموزي به سمت كار و توليد به موفقيت  كشور كمك نمائيم و نبايد اجازه دهيم دشمنان ما را با وابستگي به نفت دچار مشكل نمايند.
وي برنامه ريزي را نياز ضروري كشور دانست و گفت : دستور رهبري مبني بر جمع آوري نظرات نخبگان و فرهيختگان كشور براي 50 سال آينده كشور ميتواند به رشد و شكوفايي كشور در آينده كمك نمايد و نبايد اجازه داد  بي برنامه بودن به افزايش و نابساماني هر روزه  قيمت در بازار كشور باشيم.
وي در پايان با اشاره به گروگان گيري تعدادي از مرزبانان كشور گفت : قاطع نبودن كشور پاكستان در مبارزه و  برخورد با اين اشرار ميتواند به رابطه دو كشور لطمه وارد نمايد و مسئولان بايد با تلاش و پيگيري جدي خود ، جلوي تكرار چنين مواردي را بگيرند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۶۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسداران سرباز ولایت و انقلاب اسلامی هستند

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ثارالله با بیان اینکه پاسداران سرباز ولایت و انقلاب اسلامی هستند، گفت: بزرگترین ژنرال ما (شهید حاج قاسم سلیمانی) وصیت می‌کند که روی سنگ مزارم بنویسید سرباز ولایت، این وصیت نشان می‌دهد که بزرگترین ژنرال ما به سربازی ولایت و انقلاب افتخار می‌کند.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو حجت الاسلام علی عرب پور مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان در مراسم تکریم و معارفه مسئول حوزه نمایندگی، ولی فقیه در سپاه شهرستان جیرفت با اشاره به اینکه شهید سلیمانی ایستادگی و استقامت در برابر نظام استکباری را به مردم مسلمان غزه یاد داد، گفت: قطعا دشمن در برابر اراده قوی مردم غزه و فلسطین کاری از پیش نمی‌برد.

وی افزود: از ویژگی‌های بارز هر مسلمانی خودسازی، ایستادن و استقامت در مسیر حق است.

حجت الاسلام عرب پور تنبیه رژیم صهیونیستی را در راستای تاکیدات رهبر معظم انقلاب دانست و تاکید کرد: مقام معظم رهبری در نماز عید فطر فرمودند؛ رژیم صهیونسیتی باید تنبیه شود، به دنبال فرمایشات رهبری این رژیم از ترس سفارت‌های خود را بست و نیروهایش به زیرزمین‌ها پناه بردند.

او تصریح کرد: عملیات وعده صادق در واقع ضرب شست اسلام ناب محمدی به دشمنان بود که باعث سربلندی همه مسلمانان و مستضعفان جهان شد.

وی بیان داشت:عملیات غرورآفرین وعده صادق برای مقاومت بر علیه نظام سلطه و استکبار و در راس آن رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی بود.

حجت الاسلام عرب پور ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: شهید سلیمانی همت، شجاعت و شهامت را به نیمی از کره زمین تزریق کرد و معنای مقابله با نظام استکبار و سلطه را به مردم دنیا آموخت.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ثارالله کرمان با بیان اینکه عظمت و موجودیت سپاه پاسداران در جهان تازگی ندارد، اظهار کرد: از همان روز اول که سپاه پاسداران از سوی رهبر کبیر انقلاب اسلامی پی‌ریزی و مهندسی شد، مبنای کارش را معنویت، جهاد و حرکت در مسیر بندگی خدا قرار داد.

وی سپاه را یک نیروی الهی دانست و گفت: امروز دوست و دشمن معترف هستند که سپاه پاسداران یک نیروی الهی است که در کنار مراجع عضام و روحانیون برای حفظ اسلام ایجاد شده و افتخار سپاه به پاسداری از اسلام در زیر خیمه ولایت در دوران غیبت آنهم به فرماندهی نایب امام زمان (عج) است.

در پایان مراسم از زحمات حجت الاسلام محمدی سلیمانی تجلیل و حجت الاسلام عسکری به عنوان مسئول جدید حوزه نمایندگی، ولی فقیه در سپاه جیرفت معرفی شد.

دیگر خبرها

  • پاسداران سرباز ولایت و انقلاب اسلامی هستند
  • (ویدئو) بارش سنگین برف بهاری در جاده شاهرود - توسکستان
  • همه دستاوردهای امروز ایران اسلامی، از برکات نهضت امام راحل است
  • رویکرد مردم‌محور در دستور کار نظام شورایی کشور است
  • رویکرد مردم ‎محور در دستورکار نظام شورایی کشور است
  • تأکید استاندار لرستان بر همدلی بین نخبگان و مردم
  • حجاب؛ قدرت زن ایرانی
  • ما باید به دنبال پرورش نخبگان معمولی باشیم
  • خانواده های شهدا پاسداران واقعی ارزشهای انقلاب اسلامی هستند
  • خانواده‌های شهدا پاسداران واقعی ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند