Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@04:01:34 GMT

پیشنهاد هنگفت برای خرید جنجالی بارسا (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۳۶۹۰۱

باشگاه تاتنهام قصد دارد برای جذب مالکوم، خرید برزیلی این فصل بارسا 50 میلیون یورو هزینه کند.

به گزارش "ورزش سه"، رم با باشگاه بوردوی فرانسه برای جذب مالکوم بر روی قراردادی 40 میلیون یورویی به توافق رسیده بود تا این بازیکن 21 ساله‌ی باکیفیت را به پایتخت ایتالیا منتقل کند تا اینکه بارسا وارد میدان شد و قرار و مدارهای دو باشگاه را به هم زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


درحالیکه همه چیز تمام شده به نظر می‌رسید و مالکوم قرار بود سوار هواپیما شده و به رم پرواز کند، بارسا در آخرین لحظات پیشنهاد دیگری به باشگاه فرانسوی ارائه داد که پذیرفته شد. به این ترتیب بود که ستاره‌ی پرخواهان برزیلی از نیوکمپ سر در آورد. 

چند ماه بعد اما این بازیکن نتوانسته در ترکیب آبی اناری ها برای خود جای پیدا کد. در این مدت او یا مصدوم بوده و یا نیمکت نشین.

نشریه اسپورت در شماره امروز خود از آمادگی تاتنهام برای خرید مالکوم با 50 میلیون یورو خبر داد. پیش از این آرسنال و اینتر هم آمادگی خود را برای جذب این بازیکن اعلام کرده بودند.

 آبی اناری‌ها در صورت فروش این بازیکن بعد از شش ماه، 10 میلیون یورو سود خواهند کرد

 

 

مالکوم بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مالکوم بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۶۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عاقبت لایک‌های جنجالی: الخاندرو گارناچو توسط اریک تن هاخ تنبیه می‌شود!

رابطه تن هاخ و گارناچو رو به سردی گذاشته و این بازیکن احتمالا جایگاهش در ترکیب اصلی شیاطین سرخ را از دست خواهد داد

طرفداری | در جریان تساوی منچستریونایتد و بورنموث با نتیجه ۲-۲، اریک تن هاخ در بین دو نیمه تصمیم گرفت الخاندرو گارناچو را از زمین مسابقه بیرون بکشد و بازیکن دیگری را جایگزین او کند. سرمربی هلندی پس از بازی نیز به شکلی غیرمستقیم علیه گارناچو مصاحبه کرد و به نوعی او را سپر خود در برابر انتقادات قرار داد.

این دو اقدام جنجالی تن هاخ، عصبانیت و ناراحتی گارناچو را به همراه داشت و این بازیکن آرژانتینی با لایک‌کردن چند توییت انتقادی علیه سرمربی منچستریونایتد، به این شکل اعتراض خود را نشان داد.

لایک جنجالی گارناچو علیه تن هاخ: سپر بلا کردن بازیکن 19 ساله کار درستی نیست!

به گزارش MEN، اریک تن هاخ در تمرینات اخیر منچستریونایتد برخورد سردی با گارناچو داشته و به اشکال مختلف، این بازیکن را تنبیه کرده‌است. این که سرمربی هلندی دقیقا چه کاری علیه گارناچو انجام داده مشخص نیست اما این احتمال وجود دارد که ستاره ۱۹ شیاطین سرخ جایگاهش در ترکیب اصلی را از دست بدهد و به یک نیمکت‌نشین تبدیل شود.

نزدیکان گارناچو می‌گویند که این بازیکن هیچ نگرانی‌‌ای از بابت تنبیه‌شدن توسط تن هاخ ندارد و همچنین به تصمیمات سرمربی تیمش اهمیت نمی‌دهد، چرا که او معتقد است تن هاخ به زودی از منچستریونایتد اخراج خواهد شد و خود، دوران به مراتب طولانی‌تری نسبت به سرمربی هلندی در اولدترافورد خواهد داشت.

از دست ندهید ????????????????????????

جشن قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا هواداران آرسنال از قهرمانی ناامید شدند اینتر مساوی کرد، رکورد تاریخی امتیازات لیگ‌های اروپایی دست‌نخورده ماند حضور فردوسی‌پور در مراسم ختم همسر مالک تراکتور

دیگر خبرها

  • ستاره سابق بارسا متهم به تخریب عمارت 18 میلیون یورویی!
  • عاقبت لایک‌های جنجالی: الخاندرو گارناچو توسط اریک تن هاخ تنبیه می‌شود!
  • میلان را به رئال، بارسا و سه پیشنهاد دیگر ترجیح دادم
  • ناامیدکننده، هیچ‌چیز از خرید بارسا ندیدیم
  • زنگ خطر برای 9 بازیکن بارسا و پاری‌سن‌ژرمن
  • خرید جنجالی رئال درخواست جدایی داد!
  • باارزش‌ترین بازیکنان بالای 30 سال حال حاضر فوتبال جهان / شاهزاده هری در صدر
  • سه ستاره بارسا در خطر از دست دادن ال‌کلاسیکو
  • (ویدئو) پیشنهاد ۲۰۰ میلیون دلاری آقای همساده برای خرید پشه!
  • خریدهایی که قطعی شده: 14 انتقال اروپایی (عکس)