Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - مهاجم تیم فوتبال استقلال به شایعه جدایی‌اش از استقلال در نیم فصل مسابقات لیگ برتر ایران واکنش نشان داد.

به گزارش وبسایت نود، الحاجی گرو، مهاجم نیجریه‌ای تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی تیمش مقابل سایپا در هفته نهم مسابقات لیگ برتر راجع به مسابقه اظهار داشت: ما از همان دقایق ابتدایی مسابقه به فکر شکست دادن سایپا بودیم و به استثنای گلی که خوردیم، سراسر حمله کردیم و موقعیت های خوبی هم داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در واکنش به این سوال که چرا از ابتدا در ترکیب 11 نفره حضور نداشت، گفت: من فصل اول حضورم در استقلال است و در فوتبال حرفه ای هر بازیکنی که به تیم جدیدی می‌رود به زمان نیاز دارد تا با شرایط تیم جدید خودش را وفق دهد.من هم به زمان نیاز دارم با شرایط استقلال تطبیق پیدا کنم.

مهاجم نیجریه‌ای افزود: من به عنوان یک بازیکن سخت تمرین می کنم و از همه تلاشم را می‌کنم تا بتوانم نظر مساعد کادرفنی را جلب کنم و در ترکیب ثابت استقلال بازی کنم.

گرو در واکنش به این سوال که گفته می شود شما در نیم فصل از استقلال جدا خواهید شد، گفت: خیر اصلا چنین شایعه ای صحت ندارم. من با استقلال قرارداد دارم و و بدون توجه به چنین شایعاتی به کارم در استقلال ادامه می دهم. از حضورم در این تیم راضی هستم و سخت تمرین خواهم کرد تا بتوانم بازیکن تاثیرگذاری برای استقلال باشم. علاوه بر این می دانم که مدیران باشگاه استقلال نیز از من راضی هستند و با گذشت زمان وضعیت بهتری در تیم خواهم داشت.

 

1004

 

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: استقلال داخلی لیگ برتر ایران سایپا میکسدزون الحاجی گرو جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته مسابقات و حواشی لیگ از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۷۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاطرات خوب و بد مهاجم استقلال از نبرد خاص!

به گزارش "ورزش سه"، آرمان رمضانی اگرچه در بازی های گذشته تیمش معمولا نیمکت نشین بوده اما هر بار با نظر جواد نکونام به زمین رفته، توانسته عملکرد خوبی داشته باشد و توانایی هایش را نشان بدهد.

رمضانی که این فصل سه بار برای استقلال گلزنی کرده، در نیم فصل اول مقابل شمس‌آذر در قزوین هم به میدان رفت و زننده یکی از گل‌های تیمش بود.

مهاجم بلندقامت استقلالی‌ها در بازی رفت با شمس‌آذر در حالی که بازی با تساوی یک بر یک دنبال می‌شد، توانست با یک فرصت طلبی خوب و استفاده از اشتباه خط دفاعی حریف دومین گل استقلال را بزند، اما این گل باعث برتری آبی‌ها نشد. استقلال در آن مسابقه مقابل شمس‌آذر به تساوی دو بر دو رسید، اما حالا برای کسب پیروزی تلاش می‌کند.

آبی‌پوشان پایتخت برای کسب برد و حفظ صدرنشینی خود به مصاف شمس‌آذر می‌روند و بی‌شک بازی در ورزشگاه آزادی نیز کار را برای شاگردان سعید دقیقی سخت خواهد کرد.

در این بین آرمان رمضانی هم در تمرینات استقلال با روحیه خوب و شرایط جسمانی مناسب حضور دارد و برای بازی حساس روز جمعه آماده می‌شود. او منتظر فرصتی از سوی نکونام است تا بتواند خودش را نشان بدهد و شرایط خوبی را در بازی رقم بزند. بی تردید رمضانی دوست دارد اگر پایش به گلزنی دوباره مقابل شمس‌آذر باز می‌شود، این گل برد تیمش را تضمین کند.

دیگر خبرها

  • موتور گلزنی مهاجم استقلال پس از ۱۱ هفته روشن شد
  • (ویدئو) واکنش رابعه اسکویی به شایعه ازدواج با مازیار لرستانی
  • صحبت‌های زنوزی درباره جدایی خمس و سرمربی جدید تراکتور
  • واکنش وزیر فرانسوی به جدایی کیلیان امباپه از پار‌ی‌سن‌ژرمن
  • خاطرات خوب و بد مهاجم استقلال از نبرد خاص!
  • واکنش به شایعه تغییر در تیم اقتصادی دولت
  • آخرین خبر از واگذاری سرخابی‌ها/ رد یک شایعه درباره خریدار استقلال و تسویه بدهی ۱۵۰ میلیاردی پرسپولیس
  • آخرین خبر از واگذاری سرخابی‌ها/ رد یک شایعه در مورد خریدار استقلال و تسویه بدهی ۱۵۰ میلیاردی پرسپولیس
  • آخرین خبر از واگذاری سرخابی ها/ رد یک شایعه در مورد خریدار استقلال و تسویه بدهی ۱۵۰ میلیاردی پرسپولیس
  • نظر جنجالی نیمار در مورد امباپه: چاپلوس! (عکس)