Web Analytics Made Easy - Statcounter

بین الملل > خاورمیانه - العالم نوشت: سیدحسن نصرالله؛ دبیر کل حزب الله به مناسبت 25مین سالگرد تاسیس بنیادهای آموزش و پرورش اسلامی سخنرانی کرد.

دبیرکل حزب الله لبنان با اشاره به گسترش مراکز آموزش و پرورش اسلامی در لبنان آنها را نقطه قوتی برای جبهه مقاومت دانست و گفت: ما در در تمام سطوح سیاسی، امنیتی، معنوی، مالی، مردمی، اجتماعی، مالی، محلی و منطقه ای پیشرفت های گسترده ای نسبت به گذشته داشته ایم؛ نسبت به آینده بهتر برای این بنیاد و پیشرفت کمی و کیفی آن امیدواریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیرکل حزب الله لبنان آمریکا و اسرائیل را رژیم هایی خطاب کرد که از علم و فناوری برای ذلیل نمودن ملت ها و حکام آنها استفاده می نمایند.

روزهای آینده روزهای سرنوشت سازی برای فلسطین و منطقه است

وی با اشاره به تحولات غزه گفت: دشمن فلسطینیان را میان دو راه قرار داده است یا درگیری یا مرگ با گرسنگی؛ یکی از طرفهای جنگ در منطقه محور سعودی آمریکایی است.

دبیرکل حزب الله لبنان روزهای آینده برای غزه و منطقه روز های سرنوشتی سازی دانست.

سعودی پس از بحران خاشقچی دیگر حمایت جامعه جهانی را نخواهد داشت

سید حسن نصرالله با اشاره به پرونده خاشقچی گفت: دولت ترامپ در پرونده خاشقچی سهیم است؛ شرایط برای نظام سعودی مناسب نیست؛ با وجود اینکه از سعودی بسیار نارحتیم اما دخالتی در این موضوع نکردیم. حادثه ناپدید شدن جمال خاشقجی به یک حادثه بزرگ جهانی تبدیل شده و آمریکایی‌ها در وضعیت بغرنجی قرار گرفته‌‌اند و حاکمان سعودی هم در تنگنای بسیار شدیدی قرار گرفته‌اند.

دبیر کل حزب الله لبنان خاطرنشان کرد: وقتمان را برای پاسخ به اتهام به حزب الله، ایران و سوریه در زمینه دخالت در ناپدیدشدن خاشقچی تلف نمی کنیم؛ نظام سعودی می تواند از فرصت فعلی برای توقف جنگ علیه یمن استفاده نماید، چرا که با وجود بحران خاشقچی دیگر نمی تواند به جنگ علیه یمن ادامه دهد.

سید حسن نصرالله تصریح کرد: حکومت سعودی پس از بحران خاشقچی دیگر حمایت جامعه جهانی را نخواهد داشت.

هیچ توافق ایرانی آمریکایی درباره انتخاب روسای قوا در عراق وجود ندارد

دبیرکل حزب الله لبنان با اشاره به مشخص شدن روسای قوای عراق گفت: هیچ توافق ایرانی آمریکایی درباره انتخاب رییس پارلمان، رییس جمهور و نخست وزیر عراق وجود ندارد؛ اشخاصی که از تفاهم ایرانی آمریکایی سخن می گویند نادانند.

سید حسن نصرالله در خصوص انتخاب گفت: حزب الله هیچ ارتباطی با تشکیل دولت لبنان و انتخاب وزرا نداشته همچنین هیچ ارتباطی میان سازش سیاسی در عراق و بحران انتخاب دولت در لبنان وجود ندارد، تشکیل دولت لبنان محدود به رییس جمهور و نخست وزیر می باشد، خوش بینی و پیشرفت زیادی درباره تشکیل دولت لبنان وجود دارد و حزب الله هرگز خواسته های خود را به جریان های سیاسی لبنان تحمیل نمی کند.

49311

کلید واژه‌ها : حزب الله - سید حسن نصرالله - خاورمیانه -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: حزب الله سید حسن نصرالله خاورمیانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۷۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی رژیم صهیونیستی در عمق خاک لبنان

رسانه‌های لبنان از هدف قرار گرفتن یک دستگاه خودروی سواری در حمله پهپادی در عمق خاک این کشور خبر دادند که گفته می‌شود رژیم اسرائیل دست به این حمله زده‌ است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم،  منابع خبری در لبنان امروز سه شنبه از حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به یک خودرو در اطراف شهرک عدلون بین صیدا و صور واقع در جنوب لبنان خبر دادند.

شبکه المیادین گزارش داد پیکر یک شهید از داخل خودرویی که هدف  پهپاد رژیم صهیونیستی در مسیر عدلون قرار گرفت، خارج شد.

.

 

این منبع به هویت فردی که در این حمله به شهادت رسیده اشاره ای نکرده است.

حزب الله لبنان تاکنون به این حادثه واکنشی نشان نداده است. با این حال رسانه‌های غیررسمی رژیم اسرائیل  از احتمال عملیات ترور در لبنان خبر می‌دهند.

حزب‌الله لبنان پهپاد اسرائیل را سرنگون کردمقاومت لبنان 2 پایگاه‌ اسرائیل را هدف قرار داد

حمله هوایی رژیم صهیونیستی به بقاع غربی

از سوی دیگر، خبرگزاری رسمی لبنان از سه نوبت حمله هوایی رژیم صهیونیستی به جبل ابوراشد در ارتفاعات منطقه الجبور در بقاع غربی خبر داد.

ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که زیرساخت‌های نظامی حزب الله در منطقه «یارون» در جنوب لبنان را هدف حمله هوایی قرار داده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اسرائیل در کجا متوقف می شود؟
  • لحظات برخورد عظیم بمب اسرائیل به ساختمان حزب الله
  • (ویدئو) لحظه ترور یکی از فرماندهان حزب‌الله لبنان توسط رژیم اسراییل
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی در عمق خاک لبنان
  • ببینید | شلیک ۳۰ موشک توسط حزب‌ الله لبنان به شهرک‌ های صهیونیستی
  • لحظه انهدام پهپاد هرمس ۴۵۰ توسط حزب الله + فیلم
  • درخواست مقام ارشد اروپایی از سیدحسن نصرالله در موضوع ایران
  • ببینید | عملیات جدید حزب‌ الله لبنان علیه رژیم صهیونیستی
  • انتقاد معاون دبیرکل حزب‌الله از کشورهای عربی به دلیل کمک به رژیم صهیونیستی برای دفع حمله ایران
  • مواضع صهیونیست‌ها در شومیرا از سوی حزب الله هدف قرار گرفت