Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@11:26:49 GMT

حسینی: خداحافظی نکرده بودم؛ سوءتفاهم بود!

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۳۷۰۸۹

حسینی: خداحافظی نکرده بودم؛ سوءتفاهم بود!

دروازه بان استقلال گفت: آقای شفر تصمیم آخر را می گیرند و از این پس هم هر چه ایشان بگویند، همان می شود.

به گزارش "ورزش سه"، سیدحسین حسینی بعد از پیروزی استقلال برابر سایپا که با واکنش خوب او در دقایق پایانی همراه بود، اظهار داشت: یک بازی سخت را با تیم خوب سایپا داشتیم و خدا را شکر با برد توانستیم از زمین خارج شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی درباره اینکه بعد از مدت ها در ترکیب اصلی قرار گرفت، عنوان کرد: من 5 ماه بود که بازی نکرده بودم. راستش را بخواهید 20 دقیقه اول خیلی برایم سخت بود و در شرایط بازی نبودم. از آقای شفر تشکر می کنم که دوباره به من میدان داد. انشاالله که بتوانیم روزهای بهتری را با هم داشته باشیم.


دروازه بان استقلال در ادامه گفت: دوست داشتم یکسری صحبت ها هم انجام دهم. همه ما یک تیم هستیم و یک هدف را دنبال می کنیم. از هواداران تشکر می کنم که در این 5 ماه از من حمایت کردند و تنهایم نگذاشتند. همین باعث دلگرمی من شد که بتوانم باقدرت برگردم. خیلی از طرفداران شاید مرا دوست داشته باشند اما من دوست ندارم این علاقه باعث شود تا به کسی از کادرفنی در فضای مجازی بی احترامی شود. دست همه هواداران را می بوسم؛ اما دوست ندارم از طرف من بی احترامی صورت بگیرد. انشاالله که بتوانیم روزهای خوبی را در استقلال داشته باشیم.


حسینی درباره عکس العملش در لحظات پایانی که باعث شد استقلال برنده از زمین بیرون بیاید، بیان داشت: توقع خودم از خودم خیلی بیشتر از این هاست. همانطور که گفتم 20 دقیقه اول اصلا در شرایط بازی نبودم و دوست نداشتم گل بخورم. این 5 ماه خیلی تمرین کردم و با خیلی از مسائل هم کاری نداشتم. خدا هم مرا دوست دارد و جواب زحماتم را داد.


وی در پاسخ به این سوال که چقدر خداحافظی بعد از بازی قبلی در قرار گرفتنش در ترکیب اصلی نقش داشت، گفت: خداحافظی نبود. یک سوءتفاهم بود؛ باور کنید راست می گویم. بعد از بازی با نفت مسجدسلیمان با آقای شفر صحبت کردم و این سوءتفاهم برطرف شد. خدا را شکر امروز بازی کردم. خیلی دوست دارم این انسجامی که در این بازی در تیم هست، حفظ شود و هیچ مشکلی پیش نیاید.  


دروازه بان استقلال در این رابطه که می تواند مثل فصل گذشته به روزهای اوج خود برسد، خاطرنشان کرد: این بستگی به نظر آقای شفر دارد. من تمریناتم را با جدیت دنبال می کنم. به هر حال من دوست دارم هر روز پیشرفت کنم و نمی خواهم درجا بزنم. با این حال باید بگویم آقای شفر تصمیم آخر را می گیرند و از این پس هم هر چه ایشان بگویند، همان می شود.


وی در پاسخ به این سوال که فکر نمی کند بیش از حد در بازی ها احساساتی می شود، گفت: من عاشق تیم استقلال هستم. باورتان نمی شود یک بازی هم بازی نکردن در استقلال برای من خیلی است. وقتی می خواهم برای استقلال بازی کنم، شب قبل از بازی خوابم نمی برد. بازی با فولاد اگر یادتان باشد، به خاطر از دست دادن دربی کارهایی کردم. هیچ کس به این فکر نکرد که یک دقیقه بازی کردن در استقلال هم برای من خیلی مهم است. شاید خیلی ها این را بگذارند پای اینکه احساساتی هستم. بگذارید بگویند احساساتی هستم!

سید حسین حسینی استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سید حسین حسینی استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۷۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از تراکتور غول نسازید؛ یک نفر پشت پرده بازی امروز است | پرسپولیس نبازد بهتر است

به گزارش همشهری آنلاین محمد مومنی درباره دیدار آینده استقلال مقابل تراکتور در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران، اظهار داشت: بازی بسیار حساسی را شاهد خواهیم بود و به نظرم نباید از تراکتور برای خودمان غول بسازیم چرا که استقلال راه بردن تراکتور را بلد است.

وی افزود: شرایط جدول این دوره از لیگ برتر خیلی ویژه و حساس دنبال می‌شود و پرسپولیس هر لحظه به دنبال لغزش آبی‌پوشان است تا جای آن‌ها را در صدر جدول بگیرد، اما به نظر من اگر بازیکنان استقلال وحدت لازم را داشته باشند به هیچ عنوان کسی نمی‌تواند جای آن‌ها را در صدر بگیرد. قهرمانی دست استقلال است و اگر آن‌ها نخواهند پرسپولیس نمی‌تواند رنگ صدر را تا پایان فصل ببیند.

*تفکرات گل‌محمدی در دیدار تراکتور با استقلال پشت پرده این بازی است

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: بهترین نتیجه برای استقلال برد مقابل تراکتور و تساوی پرسپولیس مقابل سپاهان است. تراکتور تیمی تحول یافته و رو به جلو شده است و مطهری سابقه تقابل و پیروزی برابر استقلال در زمانی که در کادرفنی پرسپولیس بود را داشته است. بازیکنان استقلال فنی و پرتلاش هستند و باید مراقب باشند که از این بازی نتیجه لازم را کسب کنند چراکه طی ۲۴ هفته بازی در لیگ زحمات زیادی کشیده شده و حیف است که این بازی را دست کم بگیریم و نهایت توان را برای موفقیت در آن نگذاریم.

مومنی در ادامه درباره تفکرات گل‌محمدی در تراکتور تصریح کرد: شایعات حضور یحیی گل‌محمدی در تراکتور مطرح است و قطعاً در نوع چینش بازیکنان و برنامه‌های هجومی این تیم نقش خواهد داشت و پشت پرده بازی‌های تراکتور خواهد بود. نکونام مربی با دانش و خوبی است و امیدوارم راه‌های نفوذ خط دفاعی را به خوبی ببندد و روی شوت‌های از راه دور تمرکز زیادی داشته باشند چراکه نقطه ضعف تراکتور شوت از راه دور است. امشب به احتمال ۹۰ درصد پیش‌بینی می‌کنم که قهرمان این فصل از لیگ برتر مشخص خواهد شد.

*امیدوارم خالدآبادی اجازه ندهد غیبت حسینی مقابل تراکتور به چشم آید

وی درباره غیبت حسینی مقابل تراکتور و محرومیت وی، اظهار داشت: پلیس ورزشگاه همواره حامی نظم و امنیت هواداران و افراد حاضر در استادیم بوده و به آن‌ها خسته نباشید می‌گویم، اما کار حسینی خلاف شرع نبوده و جنبه انسان دوستانه داشت. هوادار یا جیمی جامپی که وارد زمین شد به سمت زمین آمد و وقتی احساس ترس کرد درخواست کمک داشت و حسینی در آن زمان برای کمک و جلوگیری از اتفاقات احتمالی جلو رفت، اما باید این نکته را متوجه شویم که حسینی کارش اشتباه و خلاف شرع نبوده و من کار او را انسان دوستانه دیدم.

مومنی در پایان خاطرنشان کرد: در هر حال کمیته انضباطی حکم به محرومیت حسینی داد تا در دیدار مقابل تراکتور غایب باشد. این فرصت خوبی برای خالدآبادی است تا برای اولین در ترکیب استقلال قرار بگیرد و خودی نشان دهد. امیدوارم اجازه ندهد خلأ و غیبت حسینی در دیدار مقابل تراکتور به چشم آید.

کد خبر 848574

دیگر خبرها

  • فقط یکی از معلم‌ها می‌داند
  • استقلال به جانشین حسینی روحیه داد (عکس)
  • حمایت استقلال از جانشین حسینی در پوستر بازی با تراکتور + عکس
  • از تراکتور غول نسازید؛ یک نفر پشت پرده بازی امروز است | پرسپولیس نبازد بهتر است
  • کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند
  • کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند (عکس)
  • استقلال در جست‌وجوی یک آمار ویژه با دروازه‌بان دوم
  • هوادار خاص استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • سه مصدوم تراکتور برای استقلال