Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-04@10:09:47 GMT

۱۱ روز دیگر اپل چه محصولاتی را رونمایی می‌کند؟

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۳۷۱۰۴

رخداد 30 اکتبر اپل ممکن است شامل رونمایی از آی پد و مک جدید باشد. آفتاب‌‌نیوز : ماه گذشته بود که اپل با رونمایی از 3 آیفون جدید و جدیدترین ساعت هوشمندش، بازار را تکان داد اما حالا با ارسال دعوت‌نامه‌ به رسانه‌ها و کارشناسان، رخداد 30 اکتبر در بروکلین نیویورک را اعلام کرده است.
بر اساس شایعات و اخبار لورفته باید شاهد رونمایی از 4 محصول باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آی پد پرو جدید که پورت لایتنینگ آن به یو اس بی تایپ سی تبدیل‌شده، یکی از این محصولات است. این مدل 11 اینچی است که در کنار مدل 12.9 اینچی جدید رونمایی خواهد شد.
هم‌زمان کمپانی ادوبی نسخه فول فتوشاپ خود را برای آی پد بیرون داده و با یک نگاه می‌توان فهمید تغییرات جدید با آی پد جدید هماهنگ شده است.
پیش‌تر بلومبرگ گزارش داده بود که قرار است اپل مک بوک ارزان‌قیمت و مک مینی حرفه‌ای را راهی بازار کند و ممکن است این دو محصول را در رخداد 30 اکتبر ببینیم.
مک جدید به‌جای مک بوک ایر می‌آید که سال‌ها بدون آپدیت مانده و اپل چند وقتی است تولید آن را متوقف کرده است. وضعیت مک مینی بدتر بوده و سالهاست آپدیت نشده است و بنابراین باید شاهد نسل جدید از این دو محصول باشیم.
شاید هم رونمایی از مک پرو را شاهد باشیم که در سال 2019 عرضه خواهد شد و اپل پیش‌تر قول آن را داده بود.
روز 30 اکتبر 2018 ساعت 10 صبح به وقت محلی اینجا را کلیک کنید تا مراسم را به صورت زنده ببیند.خبرانلاین  کد خبر: ۵۵۱۷۵۷ تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۶

منبع: آفتاب

کلیدواژه: اپل رونمایی محصولات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۷۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار سیلابی شدن مسیل‌ها و رخداد صاعقه در برخی استان‌ها

مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران با اشاره به فعالیت سامانه بارشی شدید در اغلب استان‌های کشور تا روز شنبه ۱۵ اردیبهشت، نسبت به سیلابی شدن مسیل‌ها و رخداد صاعقه در این استان‌ها هشدار داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، سیف‌الله آقابیگی، مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران درخصوص صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی و تشدید فعالیت سامانه بارشی در برخی از استان‌های کشور از روز گذشته فعال شده و تا شنبه 15 اردیبهشت اظهار داشت: به این منظور و با هدف بررسی سامانه‌های جهانی هواشناسی، جلسه ستاد ملی فرماندهی و پشتیبانی مدیریت سیلاب در دو سطح با حضور مسئولان مربوطه برگزار شد.

وی افزود: بر این اساس، استان‌های خوزستان، فارس، بوشهر، کرمان، ایلام، کرمانشاه، چهارمحال‌و‌بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد (اولویت اول) و کردستان، لرستان، هرمزگان، همدان، مرکزی، سمنان، خراسان‌رضوی، خراسان‌جنوبی، ‌آذربایجان‌غربی، آذربایجان‌شرقی، سیستان و بلوچستان، اصفهان و یزد (اولویت دوم) بارش‌های نسبتاً زیادی روبرو خواهند بود.  

مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت مدیریت منابع آب بیان داشت: فعالیت این سامانه بارشی، با مخاطراتی همچون رگبار شدید باران، احتمال جاری شدن روان‌آب، سیلابی شدن مسیل‌ها، بالاآمدن ناگهانی سطح آب و طغیان رودخانه‌های فصلی، رخداد تگرگ، رعد و برق، آبگرفتگی معابر و اختلال در ناوگان حمل و نقل به‌صورت گسترده در استان‌های پرریسک سیلاب همراه خواهد شد.

آقابیگی تأکید کرد: با توجه به شرایط فصلی حاضر و تعطیلات پایان هفته و کثرت مسافران و گردشگران در ایام مذکور،  توصیه می‌شود مردم و مسافران از اتراق در حریم رودخانه‌ها و مسیل‌ها‌، صعود به ارتفاعات و حضور در دشت‌ها پرهیز کرده و در کل از سفرهای غیرضروری در این ایام جداً خودداری شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • موساد دستگاه‌های تشخیص چهره را در نوار غزه نصب کرد
  • آنروا: روزانه ۳۷ کودک در غزه مادر خود را از دست می‌دهند
  • هشدار مدیریت بحران استانداری مرکزی
  • شهادت ۳ شهروند ترکیه‌ای از سوی رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر+ عکس
  • هشدار مهم مدیریت بحران استانداری
  • طرح ملی مهارت‌افزایی دانشجویان شاهد و ایثارگر برگزار می‌شود
  • هشدار سیلابی شدن مسیل‌ها و رخداد صاعقه در برخی استان‌ها
  • دیوارنگاره تمثال شهدای دانشکدگان فنی دانشگاه تهران رونمایی شد
  • برگزاری بیش از ۲ هزار تظاهرات در نیویورک از آغاز جنگ اسرائیل
  • تاریخ رونمایی بازی کالاف دیوتی ۲۰۲۴ مشخص شد؟