Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-05@02:19:33 GMT

حریق دریک ساختمان در حال ساخت در ملاصدرا

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۳۷۲۳۷

حریق دریک ساختمان در حال ساخت در ملاصدرا

رکنا: سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی مقادیری ضایعات در طبقه پنجم یک ساختمان در حال ساخت در محدوده خیابان ملاصدرا خبر داد.

سید جلال ملکی در این باره گفت: حوالی ساعت 16:30 امروز در تماس با سامانه 125 حریق در یک ساختمان هشت طبقه در حال ساخت اطلاع داده شد که در پی آن ستاد فرماندهی آتش نشانان یک ایستگاه را به محل حادثه Incident واقع در خیابان ملاصدرا، خیابان شیراز جنوبی اعزام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی با بیان اینکه این ساختمان در حال ساخت بود و کسی در آن نبود، گفـت: آتش نشانان به طبقه پنجم این ساختمان رفته و مشاهده کردند که مقادیر ضایعات در قسمت داکت‌های این ساختمان آتش گرفته است که بلافاصله نسبت به اطفای آن اقدام کرده و پس از ایمن سازی محل به عملیات خود خاتمه دادند. 
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه این حادثه مورد خسارت جانی نداشته است، گفت: آنچه که تحت عنوان حریق در یک برج منتشر شده، صحیح نیست و این حادثه در یک ساختمان هشت طبقه در حال ساخت رخ داده است. 
گفتنی است، مجتبی خالدی - سخنگوی سازمان اورژانس نیز در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه یک برج در خیابان ملاصدرا و نرسیده به برج‌های آ اس پ دچار آتش‌سوزی شده، گفت: ۳ دستگاه آمبولانس جهت ارایه خدمات لازم به مصدومان احتمالی، به محل حادثه اعزام شدند.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

اعتراض علی دایی به خشونت علی کریمی قتل وحشتناک رویا 3 ساله در مهد کودک/ قاتل به اعدام محکوم شد+عکس حال مارادونا خوب نیست ؛ او نمی تواند راه برود!+ عکس قتل دوست پسر توسط یک دختر به خاطر قرار با یک مدل زیبارو +عکس پلیس ترکیه درجستجوی جسد قاشقجی به یک جنگل و روستا در اطراف استانبول رفت حذف فردوسی‌پور چه کسانی را خوشحال می کند؟ مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا تجاوز سعید 33 ساله به دختر تهرانی داخل 206 مشکی + عکس و جزئیات حمله وحشیانه به روحانی حوزه علمیه در قم لخت مادرزاد روی تخت دراز کشیده بود و مرا به زور کنار او خواباندند و ... + عکس فیلم دیدنی از بزی هم قد الاغ و هم قیمت یک اسب اصیل / سلطان مار ایران چه گفت؟ کارگران گرگانی که به جای دستمزد، "نوشابه" می‌گیرند! صدا و سیما اشتهایی سیری‌ناپذیر برای عزاداری و مداحی دارد خودکشی یک مرد در ایستگاه مترو علم و صنعت

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه حادثه Incident اخبار حوادث آتش سوزی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران ساختمان خیابان ملاصدرا عکس قتل ایران زن دختر مرد اعدام خانواده دختران عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۷۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه در کرمانشاه جان یک نصاب آسانسور را گرفت

بر اثر حادثه ای در یک ساختمان در حال ساخت در یکی از محلات شهر کرمانشاه یک نصاب جوان آسانسور جان خود را از دست داد.

به گزارش مشرق، رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه با اعلام این خبر افزود: این مرد جوان عصر روز گذشته حین ساخت و نصب آسانسور در یک ساختمان نیمه کاره از طبقات فوقانی به طبقه همکف سقوط و جان خود را از دست داد.

غلامرضا رضایی اظهار کرد: بلافاصله ۶ آتش نشان از ایستگاه های شماره هفت و هشت به محل این حادثه در محله فاز ۲ چقامیرزا در شهرک الهیه، اعزام شدند و توانستند جسد این جوان را که در همان لحظه‌ اولیه حادثه جانش را از دست داده بود به بیرون از لاین آسانسور، منتقل کنند.

رضایی در پایان اضافه کرد: علت این حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان صیاد شیرازی
  • حادثه در کرمانشاه جان یک نصاب آسانسور را گرفت
  • مهار حادثه ترکیدگی لوله آب خیابان مهدی (عج) شهر یزد
  • ترمیم ترکیدگی لوله آب در خیابان حضرت مهدی (عج) در یزد
  • ترکیدگی لوله آب در خیابان حضرت مهدی (عج) در حال ترمیم است
  • کربن‌صفرترین ساختمان اداری و مسکونی در بریتانیا
  • ساخت کربن‌صفرترین ساختمان اداری و مسکونی در بریتانیا
  • ببینید | ۴۰ ساختمان روستای امام‌زاده ابراهیم گیلان در آتش سوخت
  • مهار آتش در آپارتمان چهار طبقه در زاهدان
  • آتش‌سوزی در روستای امام‌زاده ابراهیم گیلان