Web Analytics Made Easy - Statcounter

با وجود بارش باران در ورزشگاه نقش‌جهان، هواداران سپاهان این تیم را تا پایان بازی با نساجی تشویق کردند. ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۱ استانها نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، حواشی نیمه دوم دیدار 2 تیم سپاهان اصفهان و نساجی مازندران در هفته نهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به شرح زیر است:

* هواداران تیم سپاهان در نیمه دوم نیز با استفاده از نور فلش تلفن همراه خود و همچنین بادکنک زرد به تشویق تیم محبوب خود پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* با وجود بارش باران، هواداران سپاهان همچنان از هواداری دست نکشیدند و با قدرت‌ بیشتر به تشویق خود ادامه دادند.

* با وجود گذشت 9 هفته از لیگ برتر فوتبال، همچنان کارت خبرنگاری اصحاب رسانه توسط هیئت فوتبال استان اصفهان صادر نشده است و این دلیلی بر اعتراض جمعی از خبرنگاران شد.

* عکاسان خبری در تمام زمان این دیدار در پشت دروازه تیم نساجی مازندران حضور داشتند و از دریچه دوربین خود نظاره‌گر حملات بودند.

* با زیاد شدن شدت بارش باران در ورزشگاه، عده‌ای از هواداران با رفتن به زیر سقف جایگاه نظاره‌گر دیدار شدند.

* تعداد هواداران حاضر در ورزشگاه نقش جهان برای تماشای دیدار سپاهان و نساجی 10 هزار نفر اعلام شد.

* ورزشگاه نقش‌جهان همچنان با ضعف در سرعت اینترنت جایگاه خبرنگاران همراه بود و این امر موجب تأخیر در ارسال اخبار توسط اصحاب رسانه حاضر در استادیوم شد.

* با به ثمر رسیدن گل دوم تیم سپاهان توسط سجاد شهباززاده، هواداران این تیم ورزشگاه را روی سرشان گذاشتند و این در حالی بود که گل تساوی دوم توسط نساجی برای لحظاتی سکوت را بر استادیوم حاکم کرد.

* سجاد شهباززاده برای خلق موقعیت پنالتی در دقایق پایانی مورد تشویق هواداران قرار گرفت.

* مهرداد عبدی بازیکن نساجی پس از سوت پایان بازی با عصبانیت به زمین رفت و با داور و ناظر بازی درگیری لفظی پیدا کرد.

* پس از برتری 3 بر 2 سپاهان در این دیدار هواداران با تشویق ایسلندی سپاهانی‌ها را بدرقه کردند.

انتهای پیام/م

R41346/P1486/S6/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۷۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضاییان مقابل پرسپولیس بازی می‌کند (+سند)

مدافع تیم فوتبال سپاهان اصفهان مشکلی برای حضور در دیدار مقابل پرسپولیس ندارد.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال سپاهان اصفهان موفق شد در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته بیست‌وچهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با نتیجه ۲ بر یک ملوان بندرانزلی را مغلوب کند و با ۴۵ امتیاز در رتبه سوم قرار بگیرد.

رامین رضاییان مدافع ملی‌پوش سپاهان در ثانیه های پایانی نیمه اول کارت زرد گرفت و در برخی رسانه گفته شد که این بازیکن بازی بعدی حساس تیمش مقابل پرسپولیس را به دلیل ۴ کارته شدن از دست داده است. باشگاه سپاهان و خود این بازیکن به این اخبار واکنش نشان دادند و اعلام کردند که این بازیکن با دریافت کارت زرد مقابل ملوان ۳ اخطاره شده و مشکلی برای همراهی این تیم مقابل پرسپولیس ندارد.

در رسانه‌ها مطرح شده بود که رضاییان در دیدار مقابل تیم‌های پرسپولیس، نساجی مازندران و هوادار کارت دریافت کرده بود و این چهارمین اخطار این بازیکن بوده است، اما با پیگیری خبرنگار ایرنا مشخص شد که رضاییان در دیدار مقابل هوادار هیچ کارتی دریافت نکرده است.

گزارش ناظر بازی نشان می‌دهد که تنها میلاد زکی‌پور در دقیقه ۸۷ و محمد قربانی در دقیقه ۲+۹۰ در آن دیدار کارت دریافت کرده بودند و با این تفاسیر رضاییان هیچ مشکلی برای حضور در دیدار مقابل پرسپولیس ندارد.

دیدار تیم‌های پرسپولیس و سپاهان در چارچوب هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال جمعه دوازده اردیبهشت از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: رامین رضاییان در صدر فهرست تراکتورسازی واکنش رامین رضائیان به تمدید قرارداد

دیگر خبرها

  • ورزشگاه دیدار ملاثانی و سپاهان در جام حذفی تغییر کرد
  • معرفی ورزشگاه میزبانی استقلال ملاثانی از سپاهان در جام حذفی
  • سقوط از لیگ برتر با یک برزیلی لغو می‌شود
  • هنگامی که هواداران منچستر یونایتد رونالدو را پس از هت تریک مقابل این تیم تشویق کردند / فیلم
  • تکلیف میزبانی استقلال ملاثانی از سپاهان فردا مشخص می‌شود
  • درخواست هواداران از ستاره رئال: لطفا بمان!
  • ادامه دومینوی پیروزی سرخابی‌ها و انتقام سپاهان از انزلی‌چی‌ها
  • رضاییان مقابل پرسپولیس بازی می‌کند (+سند)
  • سرانجام تابوی بزرگ مورایس شکسته شد
  • اشک چند سبزپوش در فولادشهر درآمد(عکس)