Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: با تمام احترامی که برای سپیدرود قائل هستم، باید بگویم که امروز ذوب‌آهن تیم برتر میدان بود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، امید نمازی پس از تساوی بدون گل ذوب‌آهن اصفهان در خانه سپیدرود رشت در هفته نهم لیگ برتر فوتبال در نشست‌ خبری حاضر شد. گزیده‌ای از صحبت‌های وی در این نشست به شرح زیر است:

*می‌دانستیم بازی سختی پیش‌رو داریم، آن هم مقابل تیمی که چیزی برای از دست دادن ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپیدرود از زمان تغییر کادر فنی متحول شده است.

*از عملکردمان در این دیدار بسیار راضی هستم و بازیکنانم تمام انرژی خود را در زمین گذاشتند. امروز فوتبال خوبی ارائه کردیم، ولی در گلزنی مشکل داشتیم.

*در این بازی امروز حداقل پنج موقعیت صد درصدی را خراب کردیم. دنبال بازیکنی هستیم که در فاز گلزنی به ما کمک کند.

*نیمه اول کاملاً در اختیار ما بود. در نیمه دوم هم تا دقیقه ۷۰ طبق برنامه پیش رفتیم، اما نژادمهدی مصدوم شد و این اتفاق باعث برهم خوردن شاکله و تمرکز تیم ما شد.

* با تمام احترامی که برای حریف قائلم، باید بگویم که امروز ذوب‌آهن تیم برتر میدان بود. به نظرم حق تیم ما پیروزی بود، البته سپیدرود هم فرصت‌هایی داشت.

*تماشاگران سپیدرود من را یاد تماشاگران قائمشهری می‌اندازند. چه خوب است که همیشه و در هر ورزشگاهی چنین شوری وجود داشته باشد. امروز هواداران پشت تیم خود بودند و به نظرم آن‌ها می‌توانند به سپیدرود کمک کنند.

*هدف ما این است که به بالاترین رده جدول برسیم. به نظرم اگر مشکل گلزنی ذوب‌آهن حل شود، می‌توانیم پله‌پله بالا برویم؛ درست مثل سال گذشته که این تیم نایب قهرمان شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: امید نمازی ذوب آهن لیگ برتر فوتبال سپیدرود رشت فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۷۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترمز خیبر کشیده نشد!

به گزارش “ورزش سه” تیم خیبر در حالی که می‌رفت تا با کسب یک پیروزی خارج از خانه، روند پیروزی‌های خود را تداوم بخشیده و جایگاه خود در صدر جدول را مستحکم‌تر کند، اما روی یک ضدحمله غافلگیر شد و ۳امتیاز دیدار با یاران سرآسیایی را از دست داد.
آن‌ها گرچه در این مسابقه خوب ظاهر نشدند اما به لطف تساوی چادرملو با داماش، همچنان با فاصله ۵امتیازی در صدر جدول جا خوش کرده‌اند و امید اول صعود به لیگ برتر محسوب می‌شوند.

این دیدار که پر از برخورد و اتفاقات گوناگون بود، با ۱۶دقیقه وقت اضافه در نیمهٔ دوم همراه شد و در نهایت حملات خیبر روی دروازه سایپا راه به جایی نبرد و آن‌ها با یک گل بازی را به سایپایی واگذار کردند که پس از ۷مسابقه رنگ برد را به خود دید.
مهاجری و تیمش که فرصت این را داشتند تا حداقل با تساوی زمین مسابقه را ترک کنند، همچنان با یک تساوی کمترین نتیجه مساوی در لیگ آزادگان را به نام خود ثبت کرده‌اند و با ۶ باخت و ۲۰برد صدرنشین هستند و سایپا هم ۸باخت، ۸ تساوی و ۱۱برد را در کارنامه امسالش ثبت کرده و در رده پنجم قرار دارد.

دیگر خبرها

  • صعود وفایی به یک هشتم قهرمانی جهان با شکست حریف ۱۷ ساله
  • دربی نصف جهان؛ سپاهان محکوم به برد
  • سپاهان محکوم به برد/ ذوب‌آهن به دنبال دومین پیروزی متوالی
  • ناکامی کاله در راه رسیدن به نیمه نهایی
  • ترمز خیبر کشیده نشد!
  • تلاش ۶ تیم برای رسیدن به نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • رسیدن به بالاترین رکورد روزانه تولید آهن اسفنجی در مگامدول‌های احیا مستقیم فولاد مبارکه
  • نرخ جدید کرایه تاکسی در سنندج اعلام شد + جدول نرخ‌ها
  • ذوب آهن و نساجی؛ بهترین‌ها و بدترین‌های لیگ برتر در خارج از خانه
  • ‌هراسی از میدان دادن به بازیکنان جوان نداریم