Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-26@04:35:04 GMT

افزایش دما در خراسان رضوی

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۳۷۴۰۶

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: روند افزایش دمای هوا در مناطق مختلف خراسان رضوی که از دیروز آغاز شده است تا روز دوشنبه هفته آینده ادامه دارد.  

فریدون سنگچولی افزود : بیشینه دمای هوای مشهد برای امروز و فردا به ترتیب 20 و 22 درجه پیش بینی شده است که تا روز دوشنبه هفته آینده به 26درجه سانتی گراد می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در این مدت کمینه دمای هوای مشهد نیز 10 تا 12 درجه افزایش خواهد یافت.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان افزود: براساس نقشه ها و مدل های هواشناسی در 72 ساعت آینده آسمان خراسان رضوی در اغلب نقاط صاف تا کمی ابری پیش بینی شده است و پدیده جوی غالب در این استان به ویژه در ساعات بعد از ظهر افزایش سرعت وزش باد خواهد بود.

قوچان با کمینه دمای یک درجه زیر صفر و مه ولات با بیشینه دمای 23 درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای خراسان رضوی در 24 ساعت گذشته بوده است.

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: افزایش دمای خراسان رضوی خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۷۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی افزایش ابر و بارش باران در کرمان

فهیمه راستی با اعلام اینکه هم اکنون آسمان استان کرمان نیمه ابری تا ابریست، گفت: از امروز تا پایان هفته، افزایش ابر پدیده غالب جوی و شرایط برای وقوع ناپایداری‌های جوی آماده است.
 
وی افزود: از امروز بارش‌ها را به صورت تند باد‌های لحظه‌ای بیشتر در نیمه جنوبی استان داریم، بیشینه بارش‌ها برای عصر چهارشنبه است و این سامانه بارشی تا پایان هفته بیشتر مناطق استان را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: همچنین بارش‌ها همراه با رعدوبرق هستند و با توجه به بارش‌های هفته قبل آبگرفتگی معابر، جاری شدن رودخانه‌های فصلی و سیلابی شدن مسیل‌ها دور از انتظار نیست و در ارتفاعات شاهد بارش تگرگ هستیم؛ لذا از صعود به ارتفاعات اکیدا خود داری شود.

راستی افزود: طی این مدت نیز وزش باد را در سطح استان شاهد هستیم. 

وی گفت: طی دیروز بارش در رفسنجان، کرمان، فیض آباد راور، لاله زار، دشت خاک، بردسیر و رابر داشتیم که رابر با ۲ و دهم میلی متر بیشترین میزان بارش را داشته است.
 
راستی تصریح کرد: ریگان در ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۳۶ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین و لاله زار با دمای یک درجه سانتیگراد خنک‌ترین مناطق استان کرمان به ثبت رسیده اند.

 وی حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۱۱ درجه سانتیگراد اعلام کرد و بیان داشت: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۲۰ درجه سانتیگراد می‌رسد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • ۲۵ میلیمتر باران در مشهد بارید
  • مشهد، پرباران ترین شهر خراسان رضوی با ۲۵ میلیمتر باران
  • بارش ۲۵ میلیمتر باران در مشهد
  • افزایش تدریجی دمای هوا در همدان
  • پیش بینی وقوع تندر و آذرخش در تهران
  • افزایش ۳۲ درجه‌ای دمای هوا در اردبیل
  • افزایش ۳۲ درجه‌ای دمای هوا در اردبیل تا هفته آینده
  • هوای خنک در راه استان خراسان رضوی است
  • دمای هوای خراسان رضوی خنک می‌شود
  • پیش بینی افزایش ابر و بارش باران در کرمان