Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده محور عملیات شرق استان الانبار در گفتگو با خبرنگار مهر از دستگیری یکی از فرماندهان اصلی داعش در منطقه فلوجه عراق خبر داد.

بر اساس اعلام ژنرال سعد حربیه مسئول گروه‌های ترور داعش در استان الانبار در عملیاتی مشترک از سوی حشدالعشبی و گردان‌های امام علی(ع)، در حالیکه سعی داشت به صورت ناشناس وارد شهر فلوجه عراق شود، دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ما یک بانک اطلاعاتی از نیروهای تکفیری و وهابی درست کرده‌ایم و آوارگانی که می‌خواهند به مناطق خود برگردند، بر اساس این بانک اطلاعاتی چک می‌شوند تا اگر در بین گروه‌های تکفیری همچون داعش حضور موثر داشته و یا با آنها همکاری داشته‌اند، دستگیر شوند. از طریق این روش توانسته‌ایم امنیت را در شهرهای ازاد شده برقرار کنیم و نیروهای تروریستی زیادی را نیز دستگیر کنیم.

ژنرال سعد حربیه افزود: با امن شدن اوضاع شرق عراق، سعی داریم آواره‌های استان الانبار را به شهرهای خودشان برگردانیم.

وی در پایان گفت: فتوای مرجعیت عالی عراق را بسیار سازنده عنوان کرد و افزود که فتوای ایت الله سیستانی باعث شد تا شکاف‌ها میان ارتش، نیروهای بسیج مردمی و مردم عراق را به وحدت بر علیه ترویسم تبدیل کند.

کد خبر 4434922

منبع: مهر

کلیدواژه: استان الانبار حشد شعبی عراق اربعین ۹۷ عربستان سعودی جمال خاشقجی ایالات متحده آمریکا ترکیه سوریه روسیه رژیم صهیونیستی ایران عراق دونالد ترامپ فلسطین افغانستان اتحادیه اروپا انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۷۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار پنتاگون به عراق درباره ادامه حملات علیه نیروهای آمریکا

وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) به دولت عراق درباره ادامه حملات علیه نیروهایش هشدار داد و تهدید کرد «پاسخ خواهد داد».

به گزارش ایسنا، این وزارتخانه روز سه شنبه در اظهاراتی مطبوعاتی اعلام کرد شبه‌نظامیان برای اولین بار از چهارم فوریه تاکنون دو حمله نافرجام را علیه نیروهای آمریکایی در عراق و سوریه انجام دادند.

به نقل از بغداد الیوم، پنتاگون از دولت عراق خواست تمام اقدامات لازم را برای دفاع از نیروهای آمریکایی مستقر در عراق انجام دهد و اعلام کرد در صورت ادامه حملات شبه‌نظامیان، همانند گذشته در دفاع از نیروهای خود تردید نخواهد کرد.

خبرگزاری رویترز روز دوشنبه از حمله پهپادی به پایگاه آمریکایی «عین‌الاسد» در عراق خبر داد.

روز یکشنبه نیز پایگاه «خراب الجیر» آمریکا در عمق سوریه با پنج موشک مورد هدف قرار گرفت.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • متهم شدن ۷ تبعه خارجی در آلمان به ارتباط با داعش خراسان
  • تایلند 3 عراق 2: صعود به جام جهانی با بازگشت شیرین
  • توافق مهم امنیتی ایران و عراق (+جزئیات)
  • درخواست پنتاگون از دولت عراق درباره نیروهای آمریکایی
  • هشدار پنتاگون به عراق درباره ادامه حملات علیه نیروهای آمریکا
  • احتمال احیای داعش در منطقه تا چه حد جدی است؟
  • نابودی ۱۲ تروریست مرتبط با داعش در فیلیپین
  • فرجام گروه فرقان؛ پشیمانی و خسران!
  • مخفیگاه داعشی‌ها در «حمرین» عراق بمباران شد
  • فرجام گروه فرقان با پشیمانی و خسران