Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، نتایج قرعه کشی نمایندگان کشورمان در 4 وزن نخست کشتی آزاد قهرمانی جهان به شرح زیر است:

در وزن 61 کیلوگرم که 23 نفر شرکت کرده اند، محمدباقر یخکشی در دور نخست با عباس رحمان اف دارنده مدال برنز آسیا از ازبکستان مبارزه می کند و در صورت پیروزی بر این حریف در دور دوم با برنده کشتی میان خولیس بونه رودریگوئز دارنده مدال برنز جهان از کوبا و ایوان گویدا دارنده مدال برنز اروپا از رومانی کشتی خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در گروه یخکشی ولادمیر دوبوف دارنده مدال نقره جهان از بلغارستان نیز حضور دارد.

در وزن 74 کیلوگرم مصطفی حسین خانی در دور نخست مقابل دی لومائو از جزایر پالائو قرار می گیرد و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر، در دور دوم به مصاف برنده جردن باروز قهرمان جهان و المپیک از آمریکا و جوا از لیبریا می رود. در این وزن 32 نفر به روی باسکول رفتند. در گروه حسین خانی فرانک چامیزو قهرمان جهان و دارنده مدال برنز المپیک از ایتالیا و زائوربک سیداکوف قهرمان اروپا از روسیه نیز حضور دارند.

در وزن 86 کیلوگرم که 31 نفر حضور دارند، حسن یزدانی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم به مصاف برنده کشتی میان آدیلت داولومبایف از قزاقستان و دیوید تیلور از آمریکا می رود. دوران کوراگلیف قهرمان اروپا از روسیه و ساندرو امیناشویلی دارنده مدال برنز جهان از گرجستان حریفان مطرح یزدانی در گروه وی هستند.

در وزن 125 کیلوگرم پرویز هادی در دور اول به مصاف آنزور خیزریف از روسیه می رود و در صورت غلبه بر این حریف در دور دوم با برنده فلورین تمنگیل از پالائو و کانگ جین نام از کره جنوبی کشتی می گیرد. در این وزن 22 نفر حضور دارند. در گروه هادی گنو پتریاشویلی قهرمان جهان و دارنده مدال برنز المپیک از گرجستان و طاها آکگول قهرمان جهان و المپیک از ترکیه حضور دارند.

مسابقات اوزان فوق از ساعت 12 فردا به وقت ایران برگزار می شود.

بیشتر بخوانید:

آزاد و فرنگی کاران به دنبال دفاع از جایگاه کشتی ایران در رقابت های جهانی برنامه رقابت های جهانی کشتی 2018 اعلام شد

انتهای پیام/

وزن کشی 4 وزن نخست رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان برگزار شد

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون کشتی اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۷۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرونده بازگشت فوق‌ستاره به تیم ملی برزیل بسته شد

به گزارش "ورزش سه"، برناردو رزنده سرمربی جدید تیم ملی والیبال برزیل که پس از حدود هشت سال دوباره این سمت را بر عهده گرفته است، با والاس ده سوزا قطر پاسور سابق تیم ملی والیبال برزیل برای بازگشت به تیم صحبت کرد.

اما والاس ده‌سوزا ضمن تشکر از برناردو رزنده درخواست او را برای بازگشت دوباره به تیم ملی والیبال برزیل رد کرده است.

این والیبالیست عنوان‌ها و موفقیت های زیادی هم در والیبال باشگاهی و هم در والیبال ملی داشته است. والاس ده‌سوزا شش بار با باشگاه‌هایی مانند سادا کروزیرو، فونویک قهرمان برزیل شد. او در مسابقات باشگاهی آمریکای جنوبی شش بار بر سکوی برتر ایستاد، سه بار قهرمان جام باشگاه های جهان نیز شد. همچنین پنج بار قهرمان جام حذفی برزیل و دو بار قهرمان سوپرکاپ برزیل هم  شده است.

او با تیم ملی برزیل موفقیت های بزرگ تری داشت.  دو بار مدال نقره مسابقات جهانی و مدال برنز را کسب کرد. او قهرمان لیگ ملت‌ها شد و در بازی‌های المپیک ریو مدال  طلا کسب کرد. والاس ده سوزا پس از قهرمانی جهان 2022 که برزیلی ها در رده سوم قرار گرفتند، به والیبال ملی خود پایان داد.

دیگر خبرها

  • حسن ضربه شد؛ پژمان رکب خورد!
  • ۴ مدال نقره و برنز بوکسور‌های ایران در باکو
  • نایب قهرمانی بوکسور تبریزی در تورنمنت جاده ابریشم
  • امیررضا معصومی را به جای امیرحسین زارع به مسابقات قهرمانی آسیا ببرید
  • رضوان موتو مجومرد قهرمان مسابقات والیبال آزاد جام رمضان
  • ستاره نامدار کشتی ایران خط خورد | نبرد حسن یزدانی و گلادیاتور برای المپیک جدی شد
  • معمای ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد برای المپیک ۲۰۲۴ و هندوانه دربسته‌ پادشاه
  • ترکیب کاملا روس بحرین برای مسابقات کشتی قهرمانی آسیا/قهرمان جهان به بیشکک می‌آید
  • پرونده بازگشت فوق‌ستاره به تیم ملی برزیل بسته شد
  • عملیات فریب در ۸۶ کیلوگرم!