Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، در آتش سوزی در اردوگاه آوارگان مسلمان روهینگیا در میانمار شش نفر کشته شدند.

بر این اساس، آتش سوزی در اردوگاه آوارگان روهینگیا در میانمار در نیمه شب جمعه، شش کشته برجای گذاشت. این یادآور سرنوشت حدود سی هزار تن از این اقلیت است که از سالها پیش در این اردوگاه ها به سر می برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آتش نشانان اعلام کردند در آتش سوزی که از محل آشپزخانه اردوگاه آغاز شد شش نفر از جمله یک مرد و پنج زن کشته شدند. در اردوگاه اوهنداو چای که حدود چهار هزار نفر از مردم روهینگیا در آن به سر می برند بیش از هشتصد نفر بدون سرپناه هستند. این اردوگاه در بیست کیلومتری سیتوه، مرکز ایالت راخین در شمال غربی میانمار واقع شده است.

بیش از 700 هزار روهینگیایی در سال 2017 از خشونت های نظامیان میانمار که سازمان ملل متحد آن را نسل کشی نامیده است به بنگلادش گریختند و از آن زمان در اردوگاه های بزرگ این کشور به سر می برند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آسیا حوادث بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۷۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب قدیمی‌ترین قنات جغتای درپی بارش‌های بهاری

 

 

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، معاون برنامه ریزی فرماندار  جغتای در بازدید از این بند خاکی گفت :‌  حجم بالای بارش‌های بهاری در چندروز گذشته باعث شد اب این بند سرریز شود و قسمتی از سرریزاین سازه بوسیله اب شسته شود و  در پی ان قدیمی‌ترین قنات روستا به نام قنات اصلی منیدر با دبی ۱۱ لیتر در ثانیه و به طول ۲۲۰ متر مسدود  و تخریب شود .

فوائد شریفان افزود :‌بارش شدید باران همچنین  باعث وارد شدن خسارت به باغات محدوده رود خانه منیدر شده است .
۸۰ نفر از اهالی روستا مالک این قنات هستند.

 روستای منیدر غربی‌ترین روستای استان خراسان رضوی محسوب میشود.

دیگر خبرها

  • تخریب قدیمی‌ترین قنات جغتای درپی بارش‌های بهاری
  • جنایات جنگی پی‌درپی صهیونیست‌ها
  • خسارت شدید به کریات شمونه درپی حمله حزب‌الله
  • فریاد شادی حصار در پُرگل‌ترین بازی آسیا(عکس)
  • کشته شدن ۷ تن درپی وقوع حادثه معدن در لیبریا
  • رونمایی رسمی از بازیکن ایرانی در ترکیب تیم ملی سوریه!
  • بازیکن ایرانی در ترکیب تیم ملی سوریه!
  • دالاهو ایراندوست در تیم ملی سوریه!
  • شرایط دشوار آوارگان فلسطینی 
  • حمله به پایگاه نیروی دریایی پاکستان با کشته شدن ۴ مهاجم دفع شد